Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sportschef/træner/spillermøde d. 10/11-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    At holdet bare spilles sammen bedre ...
    Lidt det jeg frygter, for det er ikke godt nok.

    Vi er nået dertil hvor der skal ske noget voldsomt. Der er forskellige veje der kan vælges, men der skal ske noget.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Lidt det jeg frygter, for det er ikke godt nok.

      Vi er nået dertil hvor der skal ske noget voldsomt. Der er forskellige veje der kan vælges, men der skal ske noget.
      Ja, der SKAL ske noget. Der skal ske mange ting.
      Jeg kommer om to uger til Brøndby-kampen og håber at der sidder til mindst en ny mand på trænerbænken. Det ville være en start...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Spørg JH om han mener han er kompetente. Først gik det skidt i Horsens, nu os. Han er sikkert en flink fyr, men måske skal han tilbage og sælge herretøj, eller hvad han lavede før. Vi kan jo alle få en opgave vi ikke magter. I det offentlige Danmark er det jo tit set at man forfremmer til inkompetence. Ved det er frækt at spørge om, men det er jo det halvdelen af potentielle fans mener

        Comment


          #34
          To ting:

          Der er vel ingen, som rigtig lytter efter mere, når JH/KN sætter 'marginaler/bundholdets lod/arbejde hårdt/fokuser på det positive'-pladerne på. Så et spørgsmål til JH kunne lyde:

          "Er tilliden til KN så stor, at man er villig til at tage en nedrykning for at få den kontinuitet, som vi alle sukker efter?"

          Og til KN:

          "Vi er i krise. Viborg er i krise. Og AGF er i semi-krise. I alle tre klubber lyder kommunikationen, at man er på sporet, at der knokles i det daglige, at man tror, det vender snart osv.

          EfB er også krise, men her har piben en anden lyd. Træneren melder ud, at spillerne ikke ofrer nok, at han ikke kan beskytte dem, fridage inddrages osv. Kunne man forestille sig, at nogle af vores spillere reelt ikke yder, det de kan, fordi de ikke bliver presset nok eller ikke har fattet alvoren?".

          Comment


            #35
            Jeg kunne bedre tænke mig at spørge Thorborg om han fx HELT har givet op med vores klub. 'NOGEN' burde jo have taget et sportsligt ansvar langt tidligere i sæsonen...
            Men Thorborg fastholder jo at han først vil udtale sig efter sæsonen.. virkelig ansvarligt hr. Bestyrelsesformand ... Sælg dog for Guds skyld i stedet for mere af det her...
            men i og med at spørgsmålene kun kan rettes til spillere og mellemledere så spørg da JH om han er tilfreds med hvad han får for sine 30 mio - i forhold til hvad man fx får i Randers eller Sønderjyske... eller Kent... hvor lang tid han vil tro der går før spillerne har lært hans koncept og hinanden at kende...
            So NOT impressed...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
              Jeg kunne bedre tænke mig at spørge Thorborg om han fx HELT har givet op med vores klub. 'NOGEN' burde jo have taget et sportsligt ansvar langt tidligere i sæsonen...
              Men Thorborg fastholder jo at han først vil udtale sig efter sæsonen.. virkelig ansvarligt hr. Bestyrelsesformand ... Sælg dog for Guds skyld i stedet for mere af det her...
              men i og med at spørgsmålene kun kan rettes til spillere og mellemledere så spørg da JH om han er tilfreds med hvad han får for sine 30 mio - i forhold til hvad man fx får i Randers eller Sønderjyske... eller Kent... hvor lang tid han vil tro der går før spillerne har lært hans koncept og hinanden at kende...
              So NOT impressed...
              Modstanderne har for længst lært hans koncept ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Spørg JH om han mener han er kompetente. Først gik det skidt i Horsens, nu os. Han er sikkert en flink fyr, men måske skal han tilbage og sælge herretøj, eller hvad han lavede før. Vi kan jo alle få en opgave vi ikke magter. I det offentlige Danmark er det jo tit set at man forfremmer til inkompetence. Ved det er frækt at spørge om, men det er jo det halvdelen af potentielle fans mener
                Hvilket svar regner du med at få på det spørgsmål?

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #38
                  Jeg vil gentage, at det gode spørgsmål til JH er om der er efter- og videreuddannelseskurser samt netværk for sportschefer/-direktører. Og om han har deltaget.
                  Den slags er der for trænere. I kunne også spørge Kent om han deltager.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Hvilket svar regner du med at få på det spørgsmål?

                    Mvh

                    MaxHH
                    Svaret er underordnet. Det handle om, vi ikke bare skal synge med på, at det går fantastik og KN og JH har været dygtige. Håbet er at han i selvreflektion erkender, at hans evner ligger på et lavere niveau. Der ud over kunne det jo være, at man for en gangsskyld også rammer NT, så han forstår alvoren. Ved godt han ikke er der, men håbe nogen referer til ham.

                    Comment


                      #40
                      Et andet spørgsmål kunne være :
                      Hvornår er der ryddet ud i de spillere man har købt i bevidsthed om at de ikke er gode nok , og kan JH garantere at vi er ovre det eller skal vi regne med flere af den slags køb ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Når Jesper Hansen næste gang roser et af sine nyindkøb, skal vi så tro på ham? Han roste jo også alle de andre spillere, som åbenbart slet ikke var gode nok.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #42
                          Gør i jer tanker om målsætningen for næste sæson..?
                          Ja ja, denne sæson kan blive en dreng eller en pige(nedrykning eller forbliven) men er man klar på begge scenarier..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Svaret er underordnet. Det handle om, vi ikke bare skal synge med på, at det går fantastik og KN og JH har været dygtige. Håbet er at han i selvreflektion erkender, at hans evner ligger på et lavere niveau. Der ud over kunne det jo være, at man for en gangsskyld også rammer NT, så han forstår alvoren. Ved godt han ikke er der, men håbe nogen referer til ham.
                            Hvis svaret er underordnet, hvorfor så stille spørgsmålet?? Det er da tåbeligt. Utilfredsheden kan man vise på 100 måder. Nu er der mulighed for at få nogle svar på alle de spørgsmål, som vi tumler med. Så er det da med at udnytte muligheden, i stedet for at at stille spørgsmål, hvor "svaret er underordnet".

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Hvis svaret er underordnet, hvorfor så stille spørgsmålet?? Det er da tåbeligt. Utilfredsheden kan man vise på 100 måder. Nu er der mulighed for at få nogle svar på alle de spørgsmål, som vi tumler med. Så er det da med at udnytte muligheden, i stedet for at at stille spørgsmål, hvor "svaret er underordnet".
                              Det er underordnet i den forstand, at han næppe siger " I har ret, jeg har fået en stilling i en klub over mit niveau - jeg siger op i morgen". Men det sætter emnet på dagsorden, og i min verden så kan optimismen og troen på fremtiden ikke opfyldes med JH ombord. Nogen gange skal det nye koste til. Det gik skidt da vi fyrede både træner og sportschef. Derfor er mit bud, at vi starter med ham med flest fejl. Når KN får noget bedre at arbejde med, så må vi evaluere ham.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Det er underordnet i den forstand, at han næppe siger " I har ret, jeg har fået en stilling i en klub over mit niveau - jeg siger op i morgen". Men det sætter emnet på dagsorden, og i min verden så kan optimismen og troen på fremtiden ikke opfyldes med JH ombord. Nogen gange skal det nye koste til. Det gik skidt da vi fyrede både træner og sportschef. Derfor er mit bud, at vi starter med ham med flest fejl. Når KN får noget bedre at arbejde med, så må vi evaluere ham.
                                Så du er i bund og grund ligeglad med, hvad han eller nogen anden siger til det møde. Han skal bare vide, at han er elendig?

                                Comment

                                Working...
                                X