Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Puha.....skal vi prøve ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det eneste positive jeg umiddelbart kan sige lige pt., er at jeg synes det var flot at fansene ikke løb på banen og overfaldt spillerne i går. Forfærdelig præstation! Jeg mindes ikke at have set et dårligere OB hold.

    Comment


      #17
      Har sluppet frustrationerne over nederlagene - er blevet ligelad. Helt ligeglad så længe JH er i klubben.

      Comment


        #18
        Er det bare mig der er blind eller har der ikke været nogen udmeldinger fra klubben overhoved oven på seneste fadæse? -dette kunne måske tolkes positivt..;) Eller også ledes der bare desperat efter et nyt synonym for proces..

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlæg
          Er det bare mig der er blind eller har der ikke været nogen udmeldinger fra klubben overhoved oven på seneste fadæse? -dette kunne måske tolkes positivt..;) Eller også ledes der bare desperat efter et nyt synonym for proces..
          Det er YDERST bemærkelsesværdigt, og som jeg har skrevet andetsteds, så føler jeg mig sikker på, at der fra øverste ledelse er givet besked om, at der ikke skulle skrives noget, før man er klar til at melde ud. Jeg føler mig mere og mere sikker på, at der siden i går aftes har været afholdt krisemøde i bestyrelsen om eventuel fyring af Kent og måske også Jesper Hansen.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Det er YDERST bemærkelsesværdigt, og som jeg har skrevet andetsteds, så føler jeg mig sikker på, at der fra øverste ledelse er givet besked om, at der ikke skulle skrives noget, før man er klar til at melde ud. Jeg føler mig mere og mere sikker på, at der siden i går aftes har været afholdt krisemøde i bestyrelsen om eventuel fyring af Kent og måske også Jesper Hansen.
            I øvrigt en katastrofal kommunikation lige nu. Tråden om slutresultatet på Facebook fra i går bliver fyldt op af vrede OB'fans, som kræver både trænerens, sportdirektørens og bestyrelsens afgang. Folk opfordrer til at boykotte FCK-kampen og lignende. Der MÅ være et eller andet i gære, siden så voldsom en kritik får lov at vokse sig så stor og stå ubesvaret hen (i det mindste med endnu en dum artikel om at vi må væbne os med tålmodighed og bla, bla bla ..).
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment

            Working...
            X