Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt Randers - OB

    Endnu en kamp hvor OB spillede energiforladt og blottet for ideer og agressivitet. Sejren over AGF viste sig at være en enlig svale, og holdet var igen totalt dødt og frustrerende at se på.

    Jeg er hoppet med på vognen om, at OB skal støttes mentalt, og ikke økonomisk. Så jeg har forberedt mine børn på, at der ikke bliver købt noget på stadion på søndag - og det har de fuld forståelse for.

    Pengene i dag styrer simpelthen alt for meget, og jeg håber, at man på en eller anden måde kan indføre noget finansielt fairplay/salery cap, så f.eks. FCK ikke kan have en trup med 20 spillere der hver får mere i løn end den bedste betalte i de andre klubber. I længden tror jeg ikke, at folk gider at se på det.

    Når diskussionen omkring salery cap er væk, så er det da kæmpefrustrerende at have så mange milliarder siddende i OB's bestyrelse - og så man ikke kan give Rasmus Falk det han er værd. Hvad har man ikke tabt i manglende indtægter på merchandise, tilskuere, salg på stadion, TV-penge o.s.v? Jeg undrer mig over hvordan disse folk er blevet rige - det skriger da til himlen i inkompencens navn.

    I øvrigt mener jeg ikke, at Kent Nielsen får nok ud af holdet - og derfor må han væk for en som går mere op i resultater end boldmassage på tvivlsomme områder på banen.

    God kamp på søndag!

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Endnu en kamp hvor OB spillede energiforladt og blottet for ideer og agressivitet. Sejren over AGF viste sig at være en enlig svale, og holdet var igen totalt dødt og frustrerende at se på.

    Jeg er hoppet med på vognen om, at OB skal støttes mentalt, og ikke økonomisk. Så jeg har forberedt mine børn på, at der ikke bliver købt noget på stadion på søndag - og det har de fuld forståelse for.

    Pengene i dag styrer simpelthen alt for meget, og jeg håber, at man på en eller anden måde kan indføre noget finansielt fairplay/salery cap, så f.eks. FCK ikke kan have en trup med 20 spillere der hver får mere i løn end den bedste betalte i de andre klubber. I længden tror jeg ikke, at folk gider at se på det.

    Når diskussionen omkring salery cap er væk, så er det da kæmpefrustrerende at have så mange milliarder siddende i OB's bestyrelse - og så man ikke kan give Rasmus Falk det han er værd. Hvad har man ikke tabt i manglende indtægter på merchandise, tilskuere, salg på stadion, TV-penge o.s.v? Jeg undrer mig over hvordan disse folk er blevet rige - det skriger da til himlen i inkompencens navn.

    I øvrigt mener jeg ikke, at Kent Nielsen får nok ud af holdet - og derfor må han væk for en som går mere op i resultater end boldmassage på tvivlsomme områder på banen.

    God kamp på søndag!
    sådan set enig i man burde have tilbudt falk noget mere i et forsøg på at holde på ham. Men det havde ikke været nok - han vil vinde nogle titler og spille med i den sjove ende, hvilket man vel ikke kan fortænke manden i at have det ønske - og mulighederne/ambitioner i OB er der bare ikke, der har været en manglende vilje og eller manglende evne til at investere (og investere rigtigt) i holdet - der var intet der pegede fremad - så at holde på falk var reelt aldrig en mulighed.
    Men havde dog ønsket han var daffet til udlandet i stedet......men det er en anden snak

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Endnu en kamp hvor OB spillede energiforladt og blottet for ideer og agressivitet. Sejren over AGF viste sig at være en enlig svale, og holdet var igen totalt dødt og frustrerende at se på.

      Jeg er hoppet med på vognen om, at OB skal støttes mentalt, og ikke økonomisk. Så jeg har forberedt mine børn på, at der ikke bliver købt noget på stadion på søndag - og det har de fuld forståelse for.

      Pengene i dag styrer simpelthen alt for meget, og jeg håber, at man på en eller anden måde kan indføre noget finansielt fairplay/salery cap, så f.eks. FCK ikke kan have en trup med 20 spillere der hver får mere i løn end den bedste betalte i de andre klubber. I længden tror jeg ikke, at folk gider at se på det.

      Når diskussionen omkring salery cap er væk, så er det da kæmpefrustrerende at have så mange milliarder siddende i OB's bestyrelse - og så man ikke kan give Rasmus Falk det han er værd. Hvad har man ikke tabt i manglende indtægter på merchandise, tilskuere, salg på stadion, TV-penge o.s.v? Jeg undrer mig over hvordan disse folk er blevet rige - det skriger da til himlen i inkompencens navn.

      I øvrigt mener jeg ikke, at Kent Nielsen får nok ud af holdet - og derfor må han væk for en som går mere op i resultater end boldmassage på tvivlsomme områder på banen.

      God kamp på søndag!
      Jeg besluttede for nogle kampe siden at boycotte boderne på stadion og mine unger forstod og accepterede fuldt ud . Har et par OB venner jeg følges med til kamp , de er ikke med hvergang men når de er følger de trop lige som min kæreste og hendes børn når de er med .
      Vi brugte før i snit ca 100,- pr mand og vi er i snit 4 afsted så det er 400,- pr kamp vi undlader at smide i kassen .

      Mit/vores næste skridt er at boycotte hjemmekampene i nedrykningsslutspillet og nøjes med udekampene hvor vi selvfølgelig bruger penge på øl , vand , pølser og andet .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Glimrende taktik at lade være med at bruge penge på stadion. Det er seriøst det eneste, som typer som Jesper Hansen og bestyrelsesmedlemmerne forstår. Alt det med følelser griner de bare af.

        Jeg støtter heller ikke OB med så meget som en krone, så længe klubben er ledet af den dybt inkompetente Jesper Hansen. Når/hvis han bliver skiftet ud med en kompetent herre (fx Ove Pedersen), skal jeg personligt gerne lægge tusindevis af kroner i klubkassen igen.

        Men så længe Jesper Hansen er sportsdirektør, tjener klubben ikke flere penge på mig.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Glimrende taktik at lade være med at bruge penge på stadion. Det er seriøst det eneste, som typer som Jesper Hansen og bestyrelsesmedlemmerne forstår. Alt det med følelser griner de bare af.

          Jeg støtter heller ikke OB med så meget som en krone, så længe klubben er ledet af den dybt inkompetente Jesper Hansen. Når/hvis han bliver skiftet ud med en kompetent herre (fx Ove Pedersen), skal jeg personligt gerne lægge tusindevis af kroner i klubkassen igen.

          Men så længe Jesper Hansen er sportsdirektør, tjener klubben ikke flere penge på mig.
          Fedt at se det breder sig ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment

          Working...
          X