Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - AGF 30/09/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg synes faktisk begge midtbanefolk gør det bedre end jeg havde turde håbe på
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jeg synes faktisk begge midtbanefolk gør det bedre end jeg havde turde håbe på
      tja - jeg syntes nu vi alt for let smider boldene væk - en smule pres og så er bolden tabt - men det er ikke kun midtbanen der er skyldige.

      Men i dag er alt andet end en sejr ligegyldigt - lever fint med sløjt spil hvis bare der kommer 3 point på kontoen.

      hold nu det 0!

      Comment


        #18
        Jeg er da bare så ked af at jeg ikke ser denne kamp i dag. Kan man se highlights, sent i aften?
        Hvordan er det gået med tilskuerne, stemning og de tiltag der var?

        Comment


          #19
          eg synes vores færing bliver bedre og bedre - hn er da blandt de bedste i dag.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Jeg er da bare så ked af at jeg ikke ser denne kamp i dag. Kan man se highlights, sent i aften?
            Hvordan er det gået med tilskuerne, stemning og de tiltag der var?
            argh bedømt ud fra hvad jeg kan se på mit tv - så havde der nok været plads til dig hvis du kiggede forbi ;)

            Men stemningen virker god - og det eksploderede lige efter målet - kæmpe forløsning

            Comment


              #21
              Spilmæssigt er vi faldet tilbage i 2. Den opblomstring der var efter målet er desværre væk igen
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Spilmæssigt er vi faldet tilbage i 2. Den opblomstring der var efter målet er desværre væk igen
                enig - agf sidder igen på det. Bange for det godt kan blive meget forkrampet fra vores side - da spillerne så gerne vil have en sejr.....et 2-0 målm vil givetvis hjælpe :)

                Comment


                  #23
                  JÖNSSON FOR HELVEDE IGEN....NØJ hvor du skylder.....kæmpe chance

                  Comment


                    #24
                    Nøøøøj jønsson FUCKIN synd......satme ellers godt mentaltræner nu please....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      AK misser en tæmning - vi har store chancer på omstillinger nu - de skal "bare" bankes ind

                      AK går ud og mikkelsen kommer ind

                      Comment


                        #26
                        Fedt vi har en bred trup ind med fætter klumpfod.....jøsses....4 ÅR.....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Fedt vi har en bred trup ind med fætter klumpfod.....jøsses....4 ÅR.....
                          ja og han kommer ind for en rygskadet AK der tydeligvis er langt fra top form.....og fester ude med skade nu også - ser godt ud

                          Comment


                            #28
                            Er det Danny Olsen der er Lars Olsens søn
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              håber godt nok Mikkelsen overrasker mig, men hvorfor filan prøver man ikke Yao ....
                              (og hvorfor filan solgte vi ikke Mikkelsen da vi kunne?)

                              Comment


                                #30
                                Nana er en bedre Izunna.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X