Oprindeligt indsendt af Whoven
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fanscenen
Collapse
X
-
Det er da mega problematisk, hvis man har en SLO der er dømt for vold mod sin ekskæreste. Det står også i stillingsbetegnelsen, at man skal have ren straffeattest. Men han er heller ikke vores SLO længere - Morten Friis overtager teten. Det kunne evt. klæde OB at melde noget ud inden snakken går.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg ved ikke hvad der er op og ned i denne sag. Hvis det er sandt at klubbens SLO er dømt for vold, så synes jeg det er problematisk.
Jeg kan følge begge synspunkter. Jeg vil dog give ret i, at havde der være tale om en SLO fra det uofficielle miljø i Odense, så havde snoren været kortere. Og det er vel ikke fair
Leave a comment:
-
Synes du at du har en ret til at vide det?Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægHvorfor har man intet hørt om at OB's SLO er blevet dømt for vold mod hans ekskæreste? Er det ikke en selvfølge at man skal have en ren straffeattest, for at man må arbejde hos OS&E?
Leave a comment:
-
Det giver heller ikke rigtig nogen mening :-)Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Klubben har straffet uskyldige fans med 2års karantæne i samarbejde med politiet...
Lad os se om de en dag er tilbage, ellers er der jo blot nogle nye der har taget teten.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Klubben har straffet uskyldige fans med 2års karantæne i samarbejde med politiet...Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
Hvad har det dog med noget som helst at gøre? Hvor mange ansatte har OS&E? Tror du at de alle har en ren straffeattest?
Jeg kender ikke manden, men jeg synes det er en underlig ting at hive frem på et fodbold forum.
Leave a comment:

Leave a comment: