Og hvorfor har FIFA så intet med eSport at gøre ? ;)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
E-sport
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægOg hvorfor har FIFA så intet med eSport at gøre ? ;)Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Lasse har lige ramt 30-0 i anden uge af FUT champions i FIFA 19.
En kæmpe præstation, og viser han kan byde de bedste op til dans.
https://clips.twitch.tv/DaintyGenerousAmazonNotATK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægFordi man spiller én mod én. Det er et sjovt spil når man drikker bajere med gutterne, men det har ingen fremtid som et publikumsbaseret holdspil. Et ældgammelt spil som CS er et meget godt bevis herpå. Ingen fancy grafik og meget få competetive baner, til gengæld spiller man hold mod hold og heri ligger styrken. Holddynamik og ideen med at man vinder og taber og rejser sammen gør det til et fantastisk publikum spil. OB er allerede lysår bagud i forhold til at satse på esport og derfor må man nøjes med noget FIFA halløj, som også kun koster peanuts ift et fuldtidshold. Trist men typisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlægLasse har lige ramt 30-0 i anden uge af FUT champions i FIFA 19.
En kæmpe præstation, og viser han kan byde de bedste op til dans.
https://clips.twitch.tv/DaintyGenerousAmazonNotATK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Indover Se indlægHelt enig! FIFA er simpelthen for kedelig at overvære. Der er ingen aktion sammenlignet med alle de andre spil. Selv om FIFA-superligaen måske vil ha' lidt seere i begyndelsen, tror jeg simpelthen ikke på, at det kan overleve.
Læs: troll alert...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægKan vi dog ikke snart få fjernet denne tråd fra boldforummet.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægHvor skulle tråden så placeres? For det er jo heller ikke OFF-TOPIC?
For mig at se er underligt med fodbold og computer på samme fodboldforum :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er i hvert fald ikke fodbold ... så det er vel egentlig off-topic.
For mig at se er underligt med fodbold og computer på samme fodboldforum :D.
I mine øjne hører det ingen steder hjemme i Off-Topics. Man kunne til gengæld ønske sig en subkategori der hedder "OB - Esport" eller lign.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Med alle næsten alle trupper fuldent og kun en enkelte spillere manglende på nogle af holdende. Vil jeg forsøge at lave en mere fuldent forudsigelse af eSuperligaen. Som sagt skal man slutte i top 8 for at komme til knockoutfasen og pengepræmierne.
Spiller og holdliste
F.C. København – August ‘Agge’ Rosenmeier
Brøndby IF – Frederik Fredberg & Daniel ‘Dingo’ Kristensen
Randers FC – Hassan ‘HassanPlayer’ Al-Saraf & Mohamad ‘Bacha’ Al-Bacha
AGF – Lars ‘PrimeTurbo’ Korreborg & Niklas ‘N1ller’ Jakobsen
Odense Boldklub – Lasse ‘Kongen’ Bækkelund, Claes ‘KegleKongen’ Hansen & Andreas Storr
Esbjerg fB – Daniel Chrøis og Christian ‘Qack’ Lillebæk
Vejle Boldklub – Mikkel ‘LordHjorth’ Bach, Jacob Kragelund & Jacob ‘Esser’ Esholm
Lyngby Boldklub – Andreas Kaalby, Mohammed ‘Mudi’ Hamze & Aldin Ismajlovic
FC Helsingør – Wali ‘Kaz’ Kazmi
AaB – Daniel ‘Shoppen’ Mogensen, Asger Aagaard & Anders ‘Hansi’ Hansen
Vendsyssel FF – Christian Aaby Nielsen, Andreas Keller, Simon ‘Indisk Magi’ Møller & Andreas Kjær Hedegaard
Hobro IK – Joakim Lynge & Mathias Bech Andersen
SønderjyskE – Jamal Ahmad Al-Badry & Magnus Rabeck
Silkeborg IF – Jesper ‘Pilm’ Prang og Adel ‘Adellovic’ Daher
FC Midtjylland – Nicklas ‘Niller’ Stensgaard og Wahed ‘The-Kid’ Obayd
Top 1-4
FCK
Brøndby IF
Vejle BK
Randers FC
Top 5-8
AGF
Silkeborg IF
OB
Esbjerg
9-12
FCM
Vendsyssel
Aab
Lyngby
13-15
Hobro
FC Helsingør
Sønderjyske
Er mest usikker på Sønderjyske da jeg ingen kendskab har til de to lokale drenge de har hentet ind, så det kan blive fugl eller fisk.
Ligaen starter den 5. November og kan ses på Canal 9 og Dplay. Jeg glæder mig sku :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlægMed alle næsten alle trupper fuldent og kun en enkelte spillere manglende på nogle af holdende. Vil jeg forsøge at lave en mere fuldent forudsigelse af eSuperligaen. Som sagt skal man slutte i top 8 for at komme til knockoutfasen og pengepræmierne.
Spiller og holdliste
F.C. København – August ‘Agge’ Rosenmeier
Brøndby IF – Frederik Fredberg & Daniel ‘Dingo’ Kristensen
Randers FC – Hassan ‘HassanPlayer’ Al-Saraf & Mohamad ‘Bacha’ Al-Bacha
AGF – Lars ‘PrimeTurbo’ Korreborg & Niklas ‘N1ller’ Jakobsen
Odense Boldklub – Lasse ‘Kongen’ Bækkelund, Claes ‘KegleKongen’ Hansen & Andreas Storr
Esbjerg fB – Daniel Chrøis og Christian ‘Qack’ Lillebæk
Vejle Boldklub – Mikkel ‘LordHjorth’ Bach, Jacob Kragelund & Jacob ‘Esser’ Esholm
Lyngby Boldklub – Andreas Kaalby, Mohammed ‘Mudi’ Hamze & Aldin Ismajlovic
FC Helsingør – Wali ‘Kaz’ Kazmi
AaB – Daniel ‘Shoppen’ Mogensen, Asger Aagaard & Anders ‘Hansi’ Hansen
Vendsyssel FF – Christian Aaby Nielsen, Andreas Keller, Simon ‘Indisk Magi’ Møller & Andreas Kjær Hedegaard
Hobro IK – Joakim Lynge & Mathias Bech Andersen
SønderjyskE – Jamal Ahmad Al-Badry & Magnus Rabeck
Silkeborg IF – Jesper ‘Pilm’ Prang og Adel ‘Adellovic’ Daher
FC Midtjylland – Nicklas ‘Niller’ Stensgaard og Wahed ‘The-Kid’ Obayd
Top 1-4
FCK
Brøndby IF
Vejle BK
Randers FC
Top 5-8
AGF
Silkeborg IF
OB
Esbjerg
9-12
FCM
Vendsyssel
Aab
Lyngby
13-15
Hobro
FC Helsingør
Sønderjyske
Er mest usikker på Sønderjyske da jeg ingen kendskab har til de to lokale drenge de har hentet ind, så det kan blive fugl eller fisk.
Ligaen starter den 5. November og kan ses på Canal 9 og Dplay. Jeg glæder mig sku :-)
Comment
Comment