Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg er helt enig i at vi på fanscenen er pinlige . Men for at det skal vende og det kan gå hånd i hånd bør ledelsen være troværdige og undlade meldinger som bringer mindelser om Komiske Ali frem .
    OB bør som klub også række ud efter fansene og gøre deres til at danne posetiv energi .
    Der er gennem de sidste år blevet malet et rosenrødt billede af tingenes tilstand som er fjernt fra de handlinger der bliver foretaget . Nyindkøbte spillere præsenteres som forstærkninger og rigtig gode spillere selvom de i realiteten kun udfylder et trøjenummer i truppen . Efter gentagne elendige kampe både i sidste og nuværende sæson finder JH anledning til at gå i pressen og erklære sin tilfredshed med truppen .
    Der meldes ud at vi skal finde kontinuitet som er vigtig , men det eneste sted der de sidste år har været kontinuitet er i svingdøren hvor det ene fejlkøb efter det andet er sendt videre .

Hvor skal etablerede fans finde troen ?
    Hvordan skal vi lokke nye fans til ?
    Hvordan skal hr og fru Fynbo lokkes til stadion ?

Det OB prøver at sælge minder om tv-shop , hvor produkterne ikke er af den kvalitet som de fremstilles i .
    Har du ikke læst indlægget, du svarer på? Vi er jo kun tabere, fordi vi brokker os over vi taber... ;-)

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Nu skal det ikke virke som om, at jeg har udpeget dig som mål idag, hehe. Men måske gælder det med at få hug begge veje. Du er da ikke sen til at påpege det hos andre. Og du har da efterhånden fået opbygget dig en skare af fanboys som troligt følger og liker hvad end du skriver. Om det så er fordi du er en form for Messias eller en demagog, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men hey, der findes jo også mellemveje i min nuancerede verden. 😎
    Jeg er blevet kaldt værre, så det tager jeg sgu ærligt talt ikke så tungt. ;-) Jeg er klar over, at øretævernes holdeplads som oftest befinder sig dér, hvor man selv placerer sig, så du må gerne spekulere i, hvad jeg rent faktisk er - og mener.

I fodboldens verden er der bare ikke altid plads eller tid til "nuancer". Der er det i høj grad "do or die".

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    129 gæster online pt. Pænt mange.. Mon det er ligesom en ulykke hvor folk stopper op og stimler sammen for at se blodbadet

Opfordring: Kunne nogle af gæsterne ikke bruge 2 min på at lave en profil og komme med deres mening.. Ville gerne høre en status fra andre end de hardcore herinde..

Edit: 139 and counting. Byd endelig ind. Alle meninger er velkommende

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Alt den snak om ambitionsniveau er lidt useriøs at tage nu, hvor vi er 1 point fra en sjetteplads, der er målsætningen for sæsonen. Vi har 20 kampe igen i grundspillet. Når det så er sagt, så afspejler den her tråd jo virkelig, hvad vi beskylder spillerne og ledelsen for at være. Lettere ironisk, vil nogle nok mene.

Nej, jeg synes heller ikke det går godt, og nej jeg synes heller ikke truppen er god nok som den ser ud, men det er lige præcis den her omgang tuderi (mig selv inkl.), der er med til at definere en taberklub. Vi kommer ikke på stadion og vi sidder i stedet og tuder på et internetforum, og venter på tingene ændrer sig. Vi tuder på de sociale medier, men det er altså lidt svært at tage tuderiet helt seriøst.
    For fem år siden var vi førsteudfordrer til guldet i flere år, og hapsede tre sølvmedaljer i rap. Prøv at overvej at være nogle af de andre hold i ligaen, der ikke har været tæt på noget i FUCKING evigheder. Dét må være demotiverende. OB er en stolt klub, har en stor by som bagland, og er historisk set én af de store i landet. Og på grund af 5 års nedtur - ja, indrømmet, det har ikke været fedt (mildest talt), så er klubben ved at blive 'kørt i sænk'. Give me a break. Vi er nummer 8 efter 6 kampe, og har 1 point op til det forjættede land.

Og in before alt muligt gejl med, at det ikke er særlig motiverende at komme på stadion, når spillet er lort, spillerne er uengagerede, sportschefen er en nar... så må vi få dem til at føle sig engagerede og motiverede. Det går jo hånd i hånd. Helt ærligt.

Pointen er, at vi selv lige meget med til at gøre OB til en ligegyldig taberklub, som dem på grønsværen og dem på de polerede gange. Det første vi kan gøre, er at hanke op i os selv.
    Jeg er helt enig i at vi på fanscenen er pinlige . Men for at det skal vende og det kan gå hånd i hånd bør ledelsen være troværdige og undlade meldinger som bringer mindelser om Komiske Ali frem .
    OB bør som klub også række ud efter fansene og gøre deres til at danne posetiv energi .
    Der er gennem de sidste år blevet malet et rosenrødt billede af tingenes tilstand som er fjernt fra de handlinger der bliver foretaget . Nyindkøbte spillere præsenteres som forstærkninger og rigtig gode spillere selvom de i realiteten kun udfylder et trøjenummer i truppen . Efter gentagne elendige kampe både i sidste og nuværende sæson finder JH anledning til at gå i pressen og erklære sin tilfredshed med truppen .
    Der meldes ud at vi skal finde kontinuitet som er vigtig , men det eneste sted der de sidste år har været kontinuitet er i svingdøren hvor det ene fejlkøb efter det andet er sendt videre .

Hvor skal etablerede fans finde troen ?
    Hvordan skal vi lokke nye fans til ?
    Hvordan skal hr og fru Fynbo lokkes til stadion ?

Det OB prøver at sælge minder om tv-shop , hvor produkterne ikke er af den kvalitet som de fremstilles i .
    Last edited by Magge; 23-08-2016, 09:42.

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg vil gerne være i den drømmeverden, som andre er i, men i den virkelige verden får man hug for at påpege at andre befinder sig i en drømmeverden.

MvH ChrisOB
    Nej, det er muligvis ikke særligt populært at være den lille dreng, som pointerer, at Jesper Hansen & co jo slet ikke har noget tøj på, men det vil jeg nu engang have lov til.

Jeg er helt med på, at der var behov for at rydde op i det lort, som Kim Brink afleverede. Det var en anden tid, og klubben satsede hårdt på at vinde mesterskabet. Måske havde det været en helt anden historie, hvis vi havde vundet DM eller var kommet i Champions League. Men det kom vi nu engang ikke, og der var behov for at få ryddet op.

Jeg var helt med på, at der var brug for nogle mellemsæsoner, hvor vi måtte tage til takke med sekundaspillere og kamp for at undgå nedrykning, men det store problem er jo, at der nærmest ikke har været nogen udvikling siden rædselssæsonen i 2012.

Jesper Hansens mundtøj har kørt som en ridset plade. Det ville tage tre transfervinduer. Vi har frigjort masser af lønkroner, så vi nu kan gå ud og investere i de rigtige spillere. Og når de rigtige spillere så alligevel ikke er kommet, går han ud og erklærer sig tilfreds med truppen, hvorefter han i sidste øjeblik henter endnu en panikløsnign ind, som koster os penge uden at tilføje nogen som helst værdi til truppen.

Vi har hørt de her ting om processer og strategier så mange gange, at jeg simpelthen automatisk får kvalme, når jeg læser eller hører Jesper Hansens ord. Manden har muligvis en meget begrænset økonomi at arbejde med, men han får virkelig heller ikke noget ud af den. Typer som Viggo Jensen og Ove Pedersen kunne skabe mirakler med meget små midler, men jeg får simpelthen fornemmelsen af, at Jesper Hansens netværk er ikke-eksisterende.

Vi henter og henter fra 1. division i håb om at gøre et røverkøb. Bevares, det var Rasmus Festersen måske også i sidste sæson, men i denne er han faldet ned på niveau med resten af truppen. OB kører en røvnaiv strategi om at skulle spille flot presfodbold. Nu er Rasmus Falk smuttet, og han var den eneste spiller i truppen med niveauet til den slags fodbold.

Når vi nu ikke HAR pengene til at købe de rigtige spillere til den type fodbold, hvorfor ERKENDER ledelsen så ikke, at der skal en anden type medicin til for at rejse patienten fra sygelejet? Der er tilsyneladende ingen udsigter til at få tilført kapital til klubben, og salget af klubbens største guldfugl i årtier gik i vasken, så der er heller ikke penge på vej fra spillersalg.

Er det ikke på tide, at OB melder noget realistisk ud? Fx at vi ikke har penge til at købe gode spillere, men kun folk fra divisionen og tvivlsomme østeuropæiske ligaer. Hvorfor henter vi ikke en træner, som ved, hvad han vil og formår at udnytte sit materiale? Kent Nielsen vil være god i en klub med økonomiske muskler eller en stærk talentafdeling (læs AaB). Men i OB kører han fast i samme rille uden evner til at komme videre.

Hvis jeg var sportsdirektør i OB, ville jeg tilbyde Kent Nielsen at stikke halen mellem benene og forlade klubben, inden han pludselig står i et pinligt nedrykningsspil. Derefter ville jeg trække Ove Pedersen eller en lignende kapacitet ind. Jeg ville give vedkommende en fast kontrakt og ansvar for spillerkøb, fordi jeg (læs Jesper Hansen) ikke har et godt nok netværk til at håndtere det ansvar. Vi ville ikke købe dyre spillere, men de RIGTIGE spillere. Der løber sandsynligvis en ny HHA rundt et sted i 2. division. Træneren ville få tid til at bygge sit simple fodboldspil op, og jeg ville ikke konstant gå rundt og sige, at vi var i en proces, hvor vi skal spille underholdende presfodbold.

Simple dyder og hårdt arbejde = resultater!

Fluffy strategier og manglende realitetssans = OB's nuværende situation.

VÅGN OP!

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Jeg vil gerne være i den drømmeverden, som andre er i, men i den virkelige verden får man hug for at påpege at andre befinder sig i en drømmeverden.

MvH ChrisOB
    Nu skal det ikke virke som om, at jeg har udpeget dig som mål idag, hehe. Men måske gælder det med at få hug begge veje. Du er da ikke sen til at påpege det hos andre. Og du har da efterhånden fået opbygget dig en skare af fanboys som troligt følger og liker hvad end du skriver. Om det så er fordi du er en form for Messias eller en demagog, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men hey, der findes jo også mellemveje i min nuancerede verden. 😎

Desuden så virker det vist som om at folk der er meget kritiske overfor Jesper Hansen fylder mest her på forum efterhånden. Så dem der påtager sig en offerrolle i den sammenhæng og synes det er så hårdt at være "sandsigere", får sgu ikke andet end krokodilletårer herfra.
    Last edited by JMJ; 23-08-2016, 09:41.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg ved godt, du ikke er fan af "quick fixes", men det er altså ikke direkte usandsynligt, at 1 til 2 nye spillere, vil kunne give præcis den energi og synergi, der bringer mere frem i dem vi har. Om det er for meget forlangt synes jeg er et åbent spørgsmål, for de rigtige spillere på de rigtige tidspunkter er afgørende, og det er betydeligt sværere at præstere på et hold drænet for selvtillid 6 kampe inde i sæsonen, end hvis man nu hentede dem for 2 måneder siden. I stedet for at stille sig tilfreds med det, man har.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er blevet en dårlig start, og det er ikke lige til at se, at vi bare skulle være uheldige - vi er ganske enkelt ikke bedre. Selv om der kommer en spiller eller to til, så er det nok for meget at forlange, at en enkelt 'frelser' kan løfte holdet. Ambitionen om slutspil er klart meldt ud; det burde også være økonomisk muligt, men det er evnerne, det nu er sat spørgsmålstegn ved. Hos træner, spillere, sportschef og øverste koncernledelse. Sejlet var - og er vel stadig - sat til at OB skulle hæve sig over de sidste 5 års underpræstationer, hvor vi kontinuerligt er endt under klubber i tabellen, der har mindre budgetter end os. Det ser svært ud.
    Jeg ved godt, du ikke er fan af "quick fixes", men det er altså ikke direkte usandsynligt, at 1 til 2 nye spillere, vil kunne give præcis den energi og synergi, der bringer mere frem i dem vi har. Om det er for meget forlangt synes jeg er et åbent spørgsmål, for de rigtige spillere på de rigtige tidspunkter er afgørende, og det er betydeligt sværere at præstere på et hold drænet for selvtillid 6 kampe inde i sæsonen, end hvis man nu hentede dem for 2 måneder siden. I stedet for at stille sig tilfreds med det, man har.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Jeg har ikke så meget forstand på fodbold, men jeg kan da se, at nogle ting er galt:

- Presspillet er en by i Rusland og foregår i langsomt tempo.

- Spillerne investerer ikke nok af sig selv i kampene. Ved deres første mål fx. - hvorfor er der ikke nogen, der bruger lidt energi på at dække ham op? Den slags mål har vi set nogle stykker af, hvor spillerne slår op i banen og overlader det til andre at gøre arbejdet. Og når så de spillere heller ikke gider bruger sine kræfter på at dække op, så har vi balladen.

- Hvorfor falder vores spillere ikke omkuld med krampe sidst i kampen? Det mindes jeg ikke at have set i nyere tid. I dagens superliga kan man ikke spille på 90% og regne med at vinde.

- Vi er hæmmet af begynderfejl. Selvf. var der Joans hjerneblødning, men det er især det med ikke at tage ansvar for spillet, vi mangler typer, som går forrest og har en professionel stolthed med sig. Sådan at man ikke slipper sin modspiller, men følger ham helt til dørs, så der ikke opstår frie skud.

- Det er nærmest som om, man allerede fra start kan mærke, at spillerne ikke helt tror på det og ikke giver sig 100%. Det må være Kents job at banke noget vindermentalitet og kampgejst ind i deres hoveder. Der er ikke meget "det er mig, der bestemmer her"-attitude over vores spillere, El Makrini undtaget.
    Fuldstændig enig. Meget kunne vindes på energi alene. Mange af dem så jo ikke engang trætte ud til sidst.. Hvor er dem der vil dø med støvlerne på?..
    Kent snakker uge efter uge om vi skal blive bedre i presspillet.. Hvilket presspil? De små alibi løb vi ser sporadisk? Intet er jo forbedret på den front..
    Alt kører i tomgang i OB og flere og flere sponsorer må da snart spørge sig selv om det er det her man gider at bruge sine surt tjente penge på at støtte..
    Hvis bare at alle spillere kæmpede så blodet sprøjtede ville jeg bedre kunne acceptere denne start

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Der er generelt en tabermentalitet i OB, og det har der været i mange, mange år.

Lad os lege med et eksempel. Hvis man nu tog FCK's samlede spillertrup og flyttede den over i OB, ville den så præstere lige så godt? Jeg tvivler på det. Måske ville den kunne vinde DM, måske ikke. Havde man omvendt taget OB's sølvtrup fra 09/10/11 og sat den til at spille i FCK, havde den garanteret vundet DM.

Der er en grundlæggende tabermentalitet i OB. Den begynder med det latterlige træningsanlæg og faciliteter, som er fuldstændig uden for niveau. Det fortsætter med en tam stab, et forældet og kedeligt stadion, manglende energi blandt fans og tilskuere (kan selvfølgelig tilskrives alle de andre ting).

Det forklarer også, hvorfor gode spillere pludselig ikke kan noget, når OB henter dem. Izunna var fantastisk i FCM, men i OB virker han ligeglad og mæt. Det samme med Rasmus Jönsson, og jeg kunne blive ved.

Ja, der findes kortsigtede og langsigtede løsninger. En kortsigtet kunne være at ansætte en Bruce Rioch / Ove P-type, som formår at bruge sin materiale optimalt. Det er hverken pænt eller specielt langsigtet, men på den korte bane virker det.

Den langsigtede løsning er meget mere besværlig, og den kræver penge. MANGE penge. OB kunne godt blive et tophold og vinde mesterskaber, men det ville kræve nyt træningsanlæg, fuldstændig ny stab, nyt ungdomsakademi, nyt stadion og nye spillere. De penge er tilsyneladende ikke til rådighed i OB og klubbens netværk.

Problemet er, at klubben bliver ved med at agere, som om der er en langsigtet plan. Men langsigtede planer kræver økonomi, og i øjeblikket bliver klubbens finansielle side behandlet virkelig dårligt. Vi har kun få penge, men de bliver til gengæld brugt elendigt af Jesper Hansen og Kent Nielsen.

Og når vi nu engang er tvunget til at agere på den korte bane, så ville jeg faktisk hellere se Ove P som træner med nogle mandfolk på banen (HHA-typer) som muligvis spiller pissegrim fodbold, men som vinder alle de der kedelige (og alligevel dejlige) 1-0 sejre på udebane mod fx Esbjerg.

There, I said it. OB bliver ikke en topklub med den nuværende strategi. I dag kommer man simpelthen ikke nogen steder uden økonomi. Så enten bliver der pumpet hundredevis af millioner ind i truppen og klubbens faciliteter, eller også indstiller vi os på, at OB bliver et hold i bunden af ligaen og i enkelte sæsoner måske endda elevatorhold mellem ligaen og 1. division.

Glemt ALT om top 6. Der er OB på INGEN måde i nærheden af at være. Alt andet er at leve i en drømmeverden, hvor Jesper Hansen og kommunikationsafdelingen (læs CL-opslaget på FB) gerne vil have os.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Der er generelt en tabermentalitet i OB, og det har der været i mange, mange år.

Lad os lege med et eksempel. Hvis man nu tog FCK's samlede spillertrup og flyttede den over i OB, ville den så præstere lige så godt? Jeg tvivler på det. Måske ville den kunne vinde DM, måske ikke. Havde man omvendt taget OB's sølvtrup fra 09/10/11 og sat den til at spille i FCK, havde den garanteret vundet DM.

Der er en grundlæggende tabermentalitet i OB. Den begynder med det latterlige træningsanlæg og faciliteter, som er fuldstændig uden for niveau. Det fortsætter med en tam stab, et forældet og kedeligt stadion, manglende energi blandt fans og tilskuere (kan selvfølgelig tilskrives alle de andre ting).

Det forklarer også, hvorfor gode spillere pludselig ikke kan noget, når OB henter dem. Izunna var fantastisk i FCM, men i OB virker han ligeglad og mæt. Det samme med Rasmus Jönsson, og jeg kunne blive ved.

Ja, der findes kortsigtede og langsigtede løsninger. En kortsigtet kunne være at ansætte en Bruce Rioch / Ove P-type, som formår at bruge sin materiale optimalt. Det er hverken pænt eller specielt langsigtet, men på den korte bane virker det.

Den langsigtede løsning er meget mere besværlig, og den kræver penge. MANGE penge. OB kunne godt blive et tophold og vinde mesterskaber, men det ville kræve nyt træningsanlæg, fuldstændig ny stab, nyt ungdomsakademi, nyt stadion og nye spillere. De penge er tilsyneladende ikke til rådighed i OB og klubbens netværk.

Problemet er, at klubben bliver ved med at agere, som om der er en langsigtet plan. Men langsigtede planer kræver økonomi, og i øjeblikket bliver klubbens finansielle side behandlet virkelig dårligt. Vi har kun få penge, men de bliver til gengæld brugt elendigt af Jesper Hansen og Kent Nielsen.

Og når vi nu engang er tvunget til at agere på den korte bane, så ville jeg faktisk hellere se Ove P som træner med nogle mandfolk på banen (HHA-typer) som muligvis spiller pissegrim fodbold, men som vinder alle de der kedelige (og alligevel dejlige) 1-0 sejre på udebane mod fx Esbjerg.

There, I said it. OB bliver ikke en topklub med den nuværende strategi. I dag kommer man simpelthen ikke nogen steder uden økonomi. Så enten bliver der pumpet hundredevis af millioner ind i truppen og klubbens faciliteter, eller også indstiller vi os på, at OB bliver et hold i bunden af ligaen og i enkelte sæsoner måske endda elevatorhold mellem ligaen og 1. division.

Glemt ALT om top 6. Der er OB på INGEN måde i nærheden af at være. Alt andet er at leve i en drømmeverden, hvor Jesper Hansen og kommunikationsafdelingen (læs CL-opslaget på FB) gerne vil have os.
    Last edited by StateTrooper; 23-08-2016, 08:59.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Jeg har ikke så meget forstand på fodbold, men jeg kan da se, at nogle ting er galt:

- Spillerne investerer ikke nok af sig selv i kampene. Ved deres første mål fx. - hvorfor er der ikke nogen, der bruger lidt energi på at dække ham op? Den slags mål har vi set nogle stykker af, hvor spillerne slår op i banen og overlader det til andre at gøre arbejdet. Og når så de spillere heller ikke gider bruger sine kræfter på at dække op, så har vi balladen.

- Hvorfor falder vores spillere ikke omkuld med krampe sidst i kampen? Det mindes jeg ikke at have set i nyere tid. I dagens superliga kan man ikke spille på 90% og regne med at vinde.

- Vi er hæmmet af begynderfejl. Selvf. var der Joans hjerneblødning, men det er især det med ikke at tage ansvar for spillet, vi mangler typer, som går forrest og har en professionel stolthed med sig. Sådan at man ikke slipper sin modspiller, men følger ham helt til dørs, så der ikke opstår frie skud.

- Det er nærmest som om, man allerede fra start kan mærke, at spillerne ikke helt tror på det og ikke giver sig 100%. Det må være Kents job at banke noget vindermentalitet og kampgejst ind i deres hoveder. Der er ikke meget "det er mig, der bestemmer her"-attitude over vores spillere, El Makrini undtaget.
    HØRT!! Som jeg skrev i kamptråden havde vi efter 55 min. spil lavet 2!!!...sølle 2 Frispark! Ja ja jeg ved godt flere frispark ikke er ensbetydende med vi vinder, men tænker alligevel det er ret sigende

Leave a comment:

• bengaard
    replied

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Hvor mange eksempler på udenlandske klubber uden sportslig succes, skal jeg komme med?
    Kom bare med dem, det ændrer jo ikke en døjt på rigtigheden i mit udsagn. Lige meget hvor meget vi støtter og motiverer holdet, trænere og klubben, så vil det i den sidste ende være deres evner og formåen, der afgører om vi får succes.

Har lidt svært ved at se, hvordan en opremsning af klubber uden sportslig succes skulle illustrere din pointe, men kom bare med dem så. Du må jo mene, det er relevant.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Alt den snak om ambitionsniveau er lidt useriøs at tage nu, hvor vi er 1 point fra en sjetteplads, der er målsætningen for sæsonen. Vi har 20 kampe igen i grundspillet. Når det så er sagt, så afspejler den her tråd jo virkelig, hvad vi beskylder spillerne og ledelsen for at være. Lettere ironisk, vil nogle nok mene.

Nej, jeg synes heller ikke det går godt, og nej jeg synes heller ikke truppen er god nok som den ser ud, men det er lige præcis den her omgang tuderi (mig selv inkl.), der er med til at definere en taberklub. Vi kommer ikke på stadion og vi sidder i stedet og tuder på et internetforum, og venter på tingene ændrer sig. Vi tuder på de sociale medier, men det er altså lidt svært at tage tuderiet helt seriøst.
    For fem år siden var vi førsteudfordrer til guldet i flere år, og hapsede tre sølvmedaljer i rap. Prøv at overvej at være nogle af de andre hold i ligaen, der ikke har været tæt på noget i FUCKING evigheder. Dét må være demotiverende. OB er en stolt klub, har en stor by som bagland, og er historisk set én af de store i landet. Og på grund af 5 års nedtur - ja, indrømmet, det har ikke været fedt (mildest talt), så er klubben ved at blive 'kørt i sænk'. Give me a break. Vi er nummer 8 efter 6 kampe, og har 1 point op til det forjættede land.

Og in before alt muligt gejl med, at det ikke er særlig motiverende at komme på stadion, når spillet er lort, spillerne er uengagerede, sportschefen er en nar... så må vi få dem til at føle sig engagerede og motiverede. Det går jo hånd i hånd. Helt ærligt.

Pointen er, at vi selv lige meget med til at gøre OB til en ligegyldig taberklub, som dem på grønsværen og dem på de polerede gange. Det første vi kan gøre, er at hanke op i os selv.
    Jeg vil vædde 100kr med at vi er langt mere væk end 1p når der er spillet 12 runder. Med de modstandere vi har haft burde vi jo have ligget i Top 3 hvis målet skal nåes

Leave a comment:

Working...
X