Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg vil gerne undskylde over for de af jeg som har JH til 6 og over på Barometeret. I har ret i, at han er fantastisk. Ham har fået ryddet op, og fået sat et fantastisk hold med stor kvalitet. Vi har flere potentielle Monster salg undervejs. Store salg betyder intet fordi holdet har store stjerner på bænken som kan gå direkte ind på holdet. JH har lavet super indkøb og fremstår som den mest kompetente sportsdirektør. Når jeg havde ham til et 2 tal, så er det virkelig et udtryk for at jeg er overdrevet negativ og jeg har ikke forstået det geniale arbejde og den klare strategi. Klart for alle, at vi har købt perfekt spillere til spillestilen.
    Glem ikke i dinne rosende ord at han hentede en fantastisk træner, som gør hver enkelte spiller i holdet bedre hver dag og som samlede og hentede sine gamle fyr fra tidligere guldtider at føre os tilbage til toppen...

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Jeg vil gerne undskylde over for de af jeg som har JH til 6 og over på Barometeret. I har ret i, at han er fantastisk. Ham har fået ryddet op, og fået sat et fantastisk hold med stor kvalitet. Vi har flere potentielle Monster salg undervejs. Store salg betyder intet fordi holdet har store stjerner på bænken som kan gå direkte ind på holdet. JH har lavet super indkøb og fremstår som den mest kompetente sportsdirektør. Når jeg havde ham til et 2 tal, så er det virkelig et udtryk for at jeg er overdrevet negativ og jeg har ikke forstået det geniale arbejde og den klare strategi. Klart for alle, at vi har købt perfekt spillere til spillestilen.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og så ender vi igen med at skulle ud og lave panik handler for at lappe på sommervinduet og undgå at havne i nedrykningsfare - istedet for man havde taget sig sammen og fået den trup på plads - tidligt. Men det mente JH jo selvfølgelig også at den var - måske der problemet lå
    Det ER dér, hvor problemet lå og ligger, og troværdigheden er lig nul. Med mindre man render rundt med skyklapper og er evigt optimistisk.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Det mest fornuftige vil helt klart være at spare de midler der ligger til evt. nye spillere nu, og bruge dem til vinter på én eller flere af lidt højere kvalitet, så vi er bedre rustet til nedrykningsslutspillet. Hvis de 4-5 måneders lønninger kan spares, og tilsvarende smides i puljen til vinter, er det klart at foretrække. Flere breddespillere uden reel topkvalitet har vi ikke behov for, og vil egentlig bare syne af at gøre noget for at gøre noget.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Top 12...
    og så ender vi igen med at skulle ud og lave panik handler for at lappe på sommervinduet og undgå at havne i nedrykningsfare - istedet for man havde taget sig sammen og fået den trup på plads - tidligt. Men det mente JH jo selvfølgelig også at den var - måske der problemet lå

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
    overlevelse, må simpelthen være ambitionsniveauet for i år
    Top 12...

Leave a comment:

• thesheep
    replied
    Overlevelse, må simpelthen være ambitionsniveauet for i år

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Det tror jeg du har ret i. Hvis NT ikke har lyst til at øge tilskuddet til klubben, så er investeringen i KN dømt til ikke at lykkedes.
    især ikke Såfremt målet var en top 4 på sigt.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Men gider spillere med ambitioner spille for os? Vi må erkender, at vi fremstår kønsløse. Tvivler på vi kan hente sultne danske spillere eller spillere fra Superligaklubber.
    har tænkt lidt på den - og uden sammenligning for øvrigt så vil jeg mene Man U har været lidt ude i det samme - ville de største spillere Man U. Høbløse managers de fandt efter sir Alex, manglende resultater og ikke mindst manglende Chl kval vil jeg mene gjorde at de har været nødt til at i nogen grad betale overpris for at hente spillere til med den fornødne kvalitet.
    Og det har haltet lidt de sidste par år....men tror de i nogen grad har vendt det nu, først med ansættelsen af mourinho - bestemt ikke min ynglings manager - men et stort navn der er kendt for at skaffe resultater, og med ham kommer spillerne med de gode navne - og det er med til at vende indtrykket af klubben. Især efter de smed så latterligt mange penge efter pogba - pludselig er de igen at regne for en af de absolutte topklubber (nu skal det så bare bevises på banen)

Min pointe er at den samme positive steming skal (gen)skabes omkring OB. Og her snakker jeg ikke om positive ytringer på et debat forum. Men resultater, godt spil, investeringer i forholdene uden for banen. Og træneren. Og her tror jeg faktisk man begyndte godt med ansættelsen af Kent - det skabte noget positivt omtale, pludselig var der lidt perspektiv i OB igen. Problemet er bare at det ikke er nok i sig selv - der skal følges op, og har man først et par profiler og et hold der levere godt - og vinder - så bliver de næste lettere at tiltrække.
    Men der skal nok smides nogle penge efter de første (og måske flere en JH/kent/bestyrelsen er klar til)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    det har jeg også set ham udtale, vidst endda ved flere lejligheder. Men det leder jo så til et andet ret åbenlydt spørgsmål; kommer det virkeligt som en overraskelse?
    Han har siden januar vidst at falk smuttede - blev alligevel konsekvent ved med at bruge ham - selv efter falk var gået ned i tempo - og efter vi ikke rigtigt kunne opnå noget mere. Istedet for at begynde at bygge et spil op uden falk....
    Tror endda der blev sagt at ja falk var en stor profil - med mange spidskompentencer, der ikke lige kunne erstattes - men at man så måtte finde andre typer - der kunne noget andet.
    Nej det gør det ikke rigtig, men så alligevel jo, for det er vel KN der selv har peget på det vi har fået ind i stedet...
    Helt enig i vi skulle have brugt muligheden for at få ham udfaset... Det
    endte med at blive en bjørnetjeneste vi gjorde os selv...

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Men gider spillere med ambitioner spille for os? Vi må erkender, at vi fremstår kønsløse. Tvivler på vi kan hente sultne danske spillere eller spillere fra Superligaklubber.
    Jeg tror heller ikke at vi henter spillere fra Superligaen. Der findes billigere, og bedre spillere i udlandet som sagtens kan hentes til klubben, JH skal bare se at komme igang.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    jo....men kent nielsen, tidligere mestertræner - kan han tage sig meget fejl.

JH kunne jeg forstå men det andet virker nærmest absurd på mig....
    Det korte svar er "Ja". Han kan godt tage så meget fejl. Jeg vil også påstå, at han i AaB blev hjulpet på vej af, at vindertyperne, støttepillerne, allerede var i klubben, da han blev ansat, og så var han både dygtig og heldig med, at de unge spillere, der kom op fra AaBs ungdomsrækker var så gode, som de var og er. At der måske ikke er en forklaring på, hvordan han kan tage så meget fejl, ændrer ikke på, at han groft sagt kun havde den ene guldsæson i AaB, som i øvrigt i rene pointtal kastede ikke så mange flere points end da vi f.eks vandt bronze under Rioch.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg synes nu at have skimtet en anelse tvivl om truppen fra KN (ved ikke om tvivl er det rigtige ord) men læste den anden dag at han mente der manglede individuel styrke på holdet... og det kan man jo kun give ham ret i... Om han så mener det kan bygges op, eller om det skal hentes udefra, det skal jeg så ikke kunne sige, men jeg tænker da at KN selvfølgelig gerne så vi blev en profil rigere...
    det har jeg også set ham udtale, vidst endda ved flere lejligheder. Men det leder jo så til et andet ret åbenlydt spørgsmål; kommer det virkeligt som en overraskelse?
    Han har siden januar vidst at falk smuttede - blev alligevel konsekvent ved med at bruge ham - selv efter falk var gået ned i tempo - og efter vi ikke rigtigt kunne opnå noget mere. Istedet for at begynde at bygge et spil op uden falk....
    Tror endda der blev sagt at ja falk var en stor profil - med mange spidskompentencer, der ikke lige kunne erstattes - men at man så måtte finde andre typer - der kunne noget andet.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jeg synes nu at have skimtet en anelse tvivl om truppen fra KN (ved ikke om tvivl er det rigtige ord) men læste den anden dag at han mente der manglede individuel styrke på holdet... og det kan man jo kun give ham ret i... Om han så mener det kan bygges op, eller om det skal hentes udefra, det skal jeg så ikke kunne sige, men jeg tænker da at KN selvfølgelig gerne så vi blev en profil rigere...

Leave a comment:

Working...
X