Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-VFF Billetter? Ser mærkeligt ud?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB-VFF Billetter? Ser mærkeligt ud?

    Hej Fellow OBere,

    Netop hjemvendt fra en længere ferie, og tænkte jeg skulle ind og se OB lørdag.

    Jeg studsede over billetsalget.. Når jeg vælger billetter, er der kun 3 sektioner ledige (C1,C5,C9) + unummerede.

    Og når jeg vælger én af de 3 sektioner, er der kun "hele rækker". Altså nærmest alt udsolgt pånær en hel række på C5 og C9.. Synes det ser mærkeligt ud.

    Nogen der ved om de har problemer med online salget pt? Undrer mig at man ikke ser "mere tilfældige" ledige pladser, men istedet 2 x 20 billetter på samme række.. Håber det gir mening :)

    Mvh

    #2
    Jeg synes altid at det har set mærkeligt ud m.h.t. onlinekøb af billetter, hvor som du siger, at meget er udsolgt eller utilgengængeligt. Når man så kommer på stadion, så kan man købe anywhere. Jeg ved ikke hvad der er galt der.

    Comment


      #3
      Hmm okay.. Ja det virker da mærkeligt.. pt er der vel næsten kun 200 billetter ledige på langsiden, og ikke de bedste billetter.. Det giver da ikke særlig meget incitament til at købe i forsalg, hvis man kan købe bedre billet i døren.

      Comment


        #4
        Sådan har billetsystemet desværre fungeret i rigtig lang tid. Det virker noget forældet.
        Jeg har af og til brug for at købe billetten, ved siden af min sæsonkortsplads.(den er ikke optaget af andre). Dette kan aldrig lade sig gøre online. Hvis jeg vil have nøjagtig den plads, skal jeg henvende mig hos danbillet. Her kan jeg så heller ikke købe den gebyrfrit, som jeg normalt kan via mit clubob+. Jeg kan heller ikke få den som printselv, så jeg skal også betale for forsendelse, da jeg ikke har mulighed for at komme til danbillet, indenfor åbningstiden.
        Billetsystemet trænger i den grad til en opdatering.

        Comment

        Working...
        X