Oprindeligt indsendt af manner

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Lars Høgh tilknyttet bundby permanent!

Collapse

X
- 

Nu har jeg ikke overværet en træning så spørger måske dumt , men hvor meget træner målmændene alene med målmandstræneren i det daglige som gør at en deltidstræner ikke kunne klare det ?

- 

http://www.fyens.dk/sport/Derfor-tag...rtikel/3038275Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFæl fæl nyhed , men JH/KN kunne åbenbart ikke bruge ham
 Leave a comment:
- 

Der har du naturlig ret. Men alligevel: Høgh'en i Bundby - det føles ligesom lidt som ... Scheisse.Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægIkke den fede nyhed, men vel egentlig heller ikke noget, der kan få mit pis så meget i kog. OB ville have en fuldtidstræner, Lars ville have tid til andre ting, og han er vel stadig inde over Fodboldfabrikken og andre ting også?
 Leave a comment:
- 

Ikke den fede nyhed, men vel egentlig heller ikke noget, der kan få mit pis så meget i kog. OB ville have en fuldtidstræner, Lars ville have tid til andre ting, og han er vel stadig inde over Fodboldfabrikken og andre ting også?
 Leave a comment:
- 

Fri os nu for det vås. OB ville have en målmandstræner ansat på fuldtid, hvilket ikke passede Lars og hans andre projekter.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFæl fæl nyhed , men JH/KN kunne åbenbart ikke bruge ham
 Han er ansat på <halvtid i Brøndby.
 Leave a comment:
- 

Han ville ikke være fuldtids da han har sit eget firma. Han havde fået buddet i OB.
 Leave a comment:
- 

Lars Høgh tilknyttet bundby permanent!Tags: Ingen

Leave a comment: