Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg syntes pt vores trup har for store mangler til at jeg vil forvente/håbe at vi er med i medaljekapløbet , men jeg har hopper med på klubbens målsætning om top 6 .
    Jeg synes sådan set ikke vores trup er specielt mangelfuld... Omend jeg da naturligvis altid siger ja tak til klassespillere på alle positioner, hvis de dukker op... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Så skal du bruge et andet ord og/eller udtryk, synes jeg, fordi for mig lød det som om du antød at presset ville blive mindre af at spille mod AaB eller nogle af de andre hold. Presset bliver automatisk større, når man får to skuffende resultater mod 2 hold, man over 26 kampe helst skulle sørge for ikke at møde yderligere 2 gange i foråret... Hvis man har ambitioner om at slutte i top 6. Vi har 7 færre kampe i år at opnå målsætningen, så har man ikke tid til udvikling eller vente på potentiale. Så kommer vi ganske enkelt ikke med.

      Og hvad du siger om AaB og Viborg er også sandt om os. Kent har samme spillestil som i sidste sæson, så vi kan vel næppe overraske dem heller. Vi kan snildt stå uden sejr efter 4 kampe, og så er der kun 22 kampe til at rette op på dét. Alle sagde i sidste sæson at det var mellemsæson og at vi skulle vente til næste, og nu er den her. Og så er både resultater (og spil i 2 ud af 4 halvlege) simpelthen ikke godt nok. Ja det kunne være værre, Jeppe Kjær kunne ha sat det straffe, men 2 points mod 2 oprykkere, er ikke godt nok. Det er ikke end of the World, men det er heller ikke "slap af, så slemt er det heller ikke" Vi skal på toget tidligt.

      Og her er jeg hverken tryg ved hidtidige centrale midtbanekonstellationer, der skal spille sammen med 3 helt nye, en målmand, der kun har været i klubben i et halvt år, ingen Falk, bredde, konkurence i angrebet og en helt tydeligt ude af form og selvtillidsramt svensker. Vi har ikke tid til at vente på uforløst potentiale. Den slags skal helst udfolde sig bedre fra starten så vi ikke er for langt bagud, når vi så endelig kommer i gang.

      Ingen undskyldninger i denne sæson.

      MvH ChrisOB
      Ja, det har jeg ligesom kunne fornemme :)
      Men i min optik var frit og pres to forskellige ting.
      Men jeg håber og tror at vi kan vende det i de kommende kampe, og hvordan er bedre end at vinde den næste kamp :)

      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Nej, deri har du ret... men tager vi nu de tre træningskampe med i regnestykket, så har OB altså endnu ikke vundet efter sommerferien, og spillet har til tider været, efter sigende, miserabelt...
      Ja, og det er ikke særligt rart at tænke over. Men det er tæt på at være et halvt hold der skal spilles sammen, og med en arkitekt mindre.
      Men jeg er stadigvæk fortrøstningsfuld.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Grunden til den enorme udskiftning over de seneste sæsoner er vel at først skulle JH rydde op efter forgængerens mange fejlkøb og siden i sine egne mange fejlkøb og derfor er der hele tiden nye folk der skal spilles ind. Man skulle så tro at KEP og Jønsson havde den fordel at de kender ligaen , træneren og spillestilen .
        er helt med på grunden til den store udskiftning - kom bare til at undre mig - om det måske var noget i OB der gjorde at det tog så lang tid at få det til at lykkedes. Igen Brøndby ny mand ved roret - HELT anden stil en Frank, spillere der for en stor dels vedkommende er hentet til frank smat nogle nye - og alligevel så ser det ud til at fungere nærmest fra dag 1 af. Ja det er hverken FCM eller FCK de har mødt - men det har vi jo netop heller ikke....
        Som sagt ved ikke hvad eller om der er en egenlig grund - men undredes - og ville høre om der var nogen der havde et fornuftigt bud på hvor den er gal.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg synes sådan set ikke vores trup er specielt mangelfuld... Omend jeg da naturligvis altid siger ja tak til klassespillere på alle positioner, hvis de dukker op... ,o)

          Mvh

          MaxHH
          Jeg syntes den er yderst mangelfuld ift kvalitet på 8èr pladsen kanterne samt alternativ i angrebet . Især på kreativitet og speed har vi store mangler. Og så mangler vi en som kan være trussel på skud udefra ligesom vores dødbolde er fornærmende ringe .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Jeg mener helt bestemt at OB skal til at levere... Ja, der var et kæmpe oprydningsarbejde efter skiftende sportschefer og trænere, men det har Kent fået tid og ro til, og Jesper Hansen har fået styr på økonomien, så vi igen kan hente spillere af en vis klasse, hvilket vi gør. Så der ér ikke de store forkromede undskyldninger længere. Jeg forventer ikke et mesterskab i år, dertil er vi ikke langt nok (og KB/03 ser pænt stærke ud), men vi skal have medaljer, eller i det mindste være med i opløbet omkring dem, for at i år skal kunne kaldes andet end en fiasko i min bog.

            Når det er sagt, så er starten ok. Vi har ikke vundet, men vi har heller ikke tabt, og jeg er fortrøstningsfuld. Indtil videre...

            Mvh

            MaxHH
            Uafgjort er bare et mere spiseligt nederlag...

            Jeg synes så ikke, at starten er "ok", men det kommer vel næppe som den store overraskelse. Derimod har jeg ingen forventninger/krav om medaljer; for der er p.t for store mangler til det (Manglende bredde, manglende erstatning for Falk, manglende konkurrence i angrebet, manglende central midtbanekonstellation), men TOP-6 er et absolut must; og igen - i år er der altså færre kampe at indhente tabte point på; så skal det altså fungere bedre, end det har gjort de to første kampe. Ingen undskyldninger. Det er nu, det gælder. Der skal hentes bredde, der skal findes en erstatning for Falk (eller så skal Jönsson finde en mere selvtillidsfuld version af sig selv), Kent skal droppe brugen af Izu/El Makrini sammen (eller også skal den konstellation vise MARKANTE fremskridt, hvilket jeg anser for at være usandsynligt) og vi skal have en angriber, der enten kan supplere Festersen/AK eller slå én af dem af. Ellers er det totalt urealistisk med medaljer. TOP-6 er stadig sandsynligt, men også den hænger i en tynd tråd, hvis ikke der kommer bedre styr på både presspil og skarphed meget hurtigt.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Ja, det har jeg ligesom kunne fornemme :)
              Men i min optik var frit og pres to forskellige ting.
              Men jeg håber og tror at vi kan vende det i de kommende kampe, og hvordan er bedre end at vinde den næste kamp :)



              Ja, og det er ikke særligt rart at tænke over. Men det er tæt på at være et halvt hold der skal spilles sammen, og med en arkitekt mindre.
              Men jeg er stadigvæk fortrøstningsfuld.
              Jeg håber skam også, at vi kan komme til at vende det; men det ændrer ikke på, at presset ikke er blevet mindre, og at vores manglende sammenspilning kombineret med vores modstanderes kendskab til Kent Nielsens spillestil ikke ligefrem giver os nogle fordele; som jeg synes du prøver at snakke dig frem til. Jeg siger ikke, at vi ikke har en chance i Aalborg, for det har vi; (Ingen Izunna/El Makrini konstellation er en fordel, tror jeg), men du må da indrømme, at det for nogen kan være svært at tro på, at det hold, der blev kørt rundt i en halv time af Lyngby, det vil pludselig fremstå mere sammenspillet, end vi på nuværende tidspunkt virker til at være?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                er helt med på grunden til den store udskiftning - kom bare til at undre mig - om det måske var noget i OB der gjorde at det tog så lang tid at få det til at lykkedes. Igen Brøndby ny mand ved roret - HELT anden stil en Frank, spillere der for en stor dels vedkommende er hentet til frank smat nogle nye - og alligevel så ser det ud til at fungere nærmest fra dag 1 af. Ja det er hverken FCM eller FCK de har mødt - men det har vi jo netop heller ikke....
                Som sagt ved ikke hvad eller om der er en egenlig grund - men undredes - og ville høre om der var nogen der havde et fornuftigt bud på hvor den er gal.
                Jeg kan godt komme med et bud - ved ikke hvor fornuftigt det er.

                Jeg tror, at et af vores helt store problemer er, at der har været en lidt sløj kultur. Der har manglet nogle stærke ledere, som samtidig har kunne præstere ordentligt på banen. Vores bedste spillere (Falk, Kadrii, E. Larsen) har ikke haft ledermentaliteten, mens dem der så skulle tage ansvaret har haft det svært på banen - og så ryger noget af respekten altså.
                Samtidig har vi skulle køre et meget ambitiøst, nyt spillekoncept ind.
                Hvis man tager SønderjyskE (vil gerne holde BIF ude indtil de har vist det over lidt flere kampe), så har alle påpeget hvor stærkt et omklædningsrum, at de har dernede. Der har formentligt ikke været en klike, der føler, at de er for gode til at spille på det hold, og deres lederfigurer har præsteret. Samtidig så har Michelsen holdt fast i grund-dyderne i deres måde at spille på, og det passer godt til holdånden og selvforståelsen i klubben.
                OB har gennem 90’erne og 00’erne stået for hårdt fysisk arbejde (og sikkert også før det). De andre hold vidste, at når de kom til Odense, så slog man sig. Efter udrensningen i 11 går man så over til en mere boldspillende stil, skifter så til Oves meget defensive/pragmatiske stil, og nu prøver vi så igen noget andet under Kent. Det giver også noget uro omkring selvforståelsen omkring klubben. Fansene har været vant til en fysisk stil (bare se på alle dem, der gerne vil have et stort skur oppe foran), men nu skal vi ”vænne” os til noget lidt andet.
                Oven i det er hele holdet skiftet ud, og der er måske stadig lidt rod i hierarkiet / folk skal lige finde sig til rette. Hvem gav KEP anførerbindet til da han blev smidt ud i Lyngby?? Det er svært at gætte men vel nærmest også hip som hap. Men jeg håber på, at Kent og JH efterhånden har fået sat truppen sådan sammen, at der er den seriøsitet der skal til, så kulturen kan komme på plads igen.

                Og nu vil jeg så godt understrege, at det ikke er fordi jeg forsøger at komme med undskyldninger for de dårlige resultater, men det er mit bud på det, du spørger til.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jeg kan godt komme med et bud - ved ikke hvor fornuftigt det er.

                  Jeg tror, at et af vores helt store problemer er, at der har været en lidt sløj kultur. Der har manglet nogle stærke ledere, som samtidig har kunne præstere ordentligt på banen. Vores bedste spillere (Falk, Kadrii, E. Larsen) har ikke haft ledermentaliteten, mens dem der så skulle tage ansvaret har haft det svært på banen - og så ryger noget af respekten altså.
                  Samtidig har vi skulle køre et meget ambitiøst, nyt spillekoncept ind.
                  Hvis man tager SønderjyskE (vil gerne holde BIF ude indtil de har vist det over lidt flere kampe), så har alle påpeget hvor stærkt et omklædningsrum, at de har dernede. Der har formentligt ikke været en klike, der føler, at de er for gode til at spille på det hold, og deres lederfigurer har præsteret. Samtidig så har Michelsen holdt fast i grund-dyderne i deres måde at spille på, og det passer godt til holdånden og selvforståelsen i klubben.
                  OB har gennem 90’erne og 00’erne stået for hårdt fysisk arbejde (og sikkert også før det). De andre hold vidste, at når de kom til Odense, så slog man sig. Efter udrensningen i 11 går man så over til en mere boldspillende stil, skifter så til Oves meget defensive/pragmatiske stil, og nu prøver vi så igen noget andet under Kent. Det giver også noget uro omkring selvforståelsen omkring klubben. Fansene har været vant til en fysisk stil (bare se på alle dem, der gerne vil have et stort skur oppe foran), men nu skal vi ”vænne” os til noget lidt andet.
                  Oven i det er hele holdet skiftet ud, og der er måske stadig lidt rod i hierarkiet / folk skal lige finde sig til rette. Hvem gav KEP anførerbindet til da han blev smidt ud i Lyngby?? Det er svært at gætte men vel nærmest også hip som hap. Men jeg håber på, at Kent og JH efterhånden har fået sat truppen sådan sammen, at der er den seriøsitet der skal til, så kulturen kan komme på plads igen.

                  Og nu vil jeg så godt understrege, at det ikke er fordi jeg forsøger at komme med undskyldninger for de dårlige resultater, men det er mit bud på det, du spørger til.
                  Du er ikke helt galt på den , og syntes især manglen på en lederskikkelse på banen har været udtalt se blot på vores seneste anfører som var en grå mus som aldrig har præsteret på acceptabelt niveau endsige aldrig udført sin rolle og pisket holdkammeraterne frem , man kunne tiltider komme i tvivl om manden overhovedet kunne tale eller om han var klar over selv at han var anfører .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Jeg kan godt komme med et bud - ved ikke hvor fornuftigt det er.

                    Jeg tror, at et af vores helt store problemer er, at der har været en lidt sløj kultur. Der har manglet nogle stærke ledere, som samtidig har kunne præstere ordentligt på banen. Vores bedste spillere (Falk, Kadrii, E. Larsen) har ikke haft ledermentaliteten, mens dem der så skulle tage ansvaret har haft det svært på banen - og så ryger noget af respekten altså.
                    Samtidig har vi skulle køre et meget ambitiøst, nyt spillekoncept ind.
                    Hvis man tager SønderjyskE (vil gerne holde BIF ude indtil de har vist det over lidt flere kampe), så har alle påpeget hvor stærkt et omklædningsrum, at de har dernede. Der har formentligt ikke været en klike, der føler, at de er for gode til at spille på det hold, og deres lederfigurer har præsteret. Samtidig så har Michelsen holdt fast i grund-dyderne i deres måde at spille på, og det passer godt til holdånden og selvforståelsen i klubben.
                    OB har gennem 90’erne og 00’erne stået for hårdt fysisk arbejde (og sikkert også før det). De andre hold vidste, at når de kom til Odense, så slog man sig. Efter udrensningen i 11 går man så over til en mere boldspillende stil, skifter så til Oves meget defensive/pragmatiske stil, og nu prøver vi så igen noget andet under Kent. Det giver også noget uro omkring selvforståelsen omkring klubben. Fansene har været vant til en fysisk stil (bare se på alle dem, der gerne vil have et stort skur oppe foran), men nu skal vi ”vænne” os til noget lidt andet.
                    Oven i det er hele holdet skiftet ud, og der er måske stadig lidt rod i hierarkiet / folk skal lige finde sig til rette. Hvem gav KEP anførerbindet til da han blev smidt ud i Lyngby?? Det er svært at gætte men vel nærmest også hip som hap. Men jeg håber på, at Kent og JH efterhånden har fået sat truppen sådan sammen, at der er den seriøsitet der skal til, så kulturen kan komme på plads igen.

                    Og nu vil jeg så godt understrege, at det ikke er fordi jeg forsøger at komme med undskyldninger for de dårlige resultater, men det er mit bud på det, du spørger til.
                    Du søger forklaringer, ikke nødvendigvis undskyldninger. Og det er bedre end "ting tager tid". ;-)

                    Jeg søger også et opgør med en kultur; men ikke nødvendigvis på det spillemæssige plan; men et opgør med den manglende vinderkultur, der præger alt for mange rundt i og omkring OB. Kent Nielsen forsøger at implamentere den i spillertruppen ved, selv når man har vundet, at være kritisk; men kritik bliver i fy-ord i andre kredse, fordi nogen forveksler det med manglende glæde ved at være OB-fan. Vinder-mentalitet er at behandle 2 point mod 2 oprykkere som en mindre katastrofe, ikke pakke det ind i undskyldninger og andre krumspring for at undgå at sige tingene, som de er: Vi har ambitioner; så er alt andet end mininum 4 points imod 2 oprykkere aldeles uacceptabelt.

                    Når vores anfører først brokker sig til et gult kort, dernæst laver et kluntet frispark til kort nummer 2; og på vej ud af banen demonstrativt smider anførerbindet til Grytebust som en fornærmet 5-årig; så er dét heller ikke befordrende for et sammenhold. Omvendt kan det også være et tegn på, at KEP ligesom alle andre var frustreret over holdets indsats. Either way, så mangler vi i dén grad folk med nosser; og til at pakke lysten til at pakke vores spillere ind i vat langt væk; og stille krav. I år er det krav TOP-6; ikke mesterskab eller medaljer. Men TOP-6. Så er to point i de to første kampe imod modstandere, vi formoder ender i den lave ende, altså bare skidt. Ja, det kunne være værre; men det der ligger er altså også slemt nok. Vi skal jo overbevise spillere og agenter, at vi er ved at bygge et godt hold op. At vi har ambitioner der rækker længere ud end TOP-6.

                    Så er hver eneste kamp vigtig i den sammenhæng. Men der er noget råddent ved kulturen i OB efter vi forsøgte at lave os om til en mini-version af FCK. Og det ene fejlskud og lave placering har siden afløst den anden, til det punkt hvor man begynder at tvivle på, om vi overhovedet har en realistisk chance for at komme derop med et lavt budget.

                    Som sagt, Silkeborg-kampen viste trods alt lyspunkter; mod Lyngby bliver vi stort set kun reddet af at Lyngby løb tør for kræfter, og at en halvskadet spiller fik lov til at sparke straffespark. At ikke være ederspændt rasende over det faktum; det synes jeg er mangel på ambitioner eller måske bare et alt for optimistisk syn på, hvad OB rent faktisk render rundt og præsterer både på og udenfor banen.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Uafgjort er bare et mere spiseligt nederlag...

                      Jeg synes så ikke, at starten er "ok", men det kommer vel næppe som den store overraskelse. Derimod har jeg ingen forventninger/krav om medaljer; for der er p.t for store mangler til det (Manglende bredde, manglende erstatning for Falk, manglende konkurrence i angrebet, manglende central midtbanekonstellation), men TOP-6 er et absolut must; og igen - i år er der altså færre kampe at indhente tabte point på; så skal det altså fungere bedre, end det har gjort de to første kampe. Ingen undskyldninger. Det er nu, det gælder. Der skal hentes bredde, der skal findes en erstatning for Falk (eller så skal Jönsson finde en mere selvtillidsfuld version af sig selv), Kent skal droppe brugen af Izu/El Makrini sammen (eller også skal den konstellation vise MARKANTE fremskridt, hvilket jeg anser for at være usandsynligt) og vi skal have en angriber, der enten kan supplere Festersen/AK eller slå én af dem af. Ellers er det totalt urealistisk med medaljer. TOP-6 er stadig sandsynligt, men også den hænger i en tynd tråd, hvis ikke der kommer bedre styr på både presspil og skarphed meget hurtigt.

                      MvH ChrisOB
                      Vi er ikke ret uenige, hvis overhovedet. Jeg vil bare gerne se et par kampe mere, inden jeg er klar til at finde fakler og høtyve frem.

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Jeg tænker at hvis målet er Europa, er det så ikke næsten bedre at bliver nummer 7 og vinde de der lala kampe og slå nummer 3 i ligaen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Vi er ikke ret uenige, hvis overhovedet. Jeg vil bare gerne se et par kampe mere, inden jeg er klar til at finde fakler og høtyve frem.

                          Mvh

                          MaxHH
                          Høtyve og fakler er heller ikke fundet frem; der er bare blevet givet udtryk for stor utilfredshed. ;-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Jeg tænker at hvis målet er Europa, er det så ikke næsten bedre at bliver nummer 7 og vinde de der lala kampe og slå nummer 3 i ligaen?
                            Målet er ikke europa. Målet er at ende i top6 slutspillet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Høtyve og fakler er heller ikke fundet frem; der er bare blevet givet udtryk for stor utilfredshed. ;-)

                              MvH ChrisOB
                              Når du nogensinde at sætte dem væk? ;o)

                              mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Jeg har ikke ligefrem været imponeret af vores start, men faktisk synes jeg Silkeborgkampen var værre end Lyngbykampen. Jeg er muligvis fuldstændig fejlledt af at se den ene på et dårlig stream og den anden på stadion. Mod Lyngby havde jeg bare fornemmelsen af, at vi faktisk var tæt på at skabe noget. Mod Silkeborg virkede det som en meeeeget lang ørkenvandring, hvor vi spillede den rundt foran feltet - i bedste fald.

                                Nåh, jeg har siddet med en idé omkring det at møde oprykkere. Ofte bliver det sagt at det er de nemme kampe, for det er de to (i år tre) hold, der nok forventes at være med i nedrykningskampen. Alt andet lige har de ikke mødt lige så god modstand og har haft betydeligt færre penge sidste sæson.
                                Jeg har bare haft fornemmelsen af, at oprykkere ofte ikke forstår dette i starten af sæsonen og derfor spiller over evne. For at finde ud af, om det var helt ude i skoven eller om der måske var lidt i det, så har jeg set på de første 5 runder i superligaen fra sæson 11/12, dvs. fra 5 sæsoner.

                                Disclaimer: Jeg har ikke kigget på, hvor holdende er endt, størrelsen på klubben og hvorvidt de var nedrykkere fra forrige sæson (og dermed måske har bibeholdt et stort setup). Jeg har heller ikke set på de øvrige holds resultater, for at sammeligne sæsonstarter. Det er bare for at "lege" lidt med tallene.
                                I de sidste 5 sæsonsstarter har kun 3 oprykkere ikke formået at finde kampe og kun et har slet ikke hentet point: I 11/12 tabte HB Køge alle de fem første kampe. I 12/13 tabte Esbjerg 4 og spillede 1 uafgjort, mens Silkeborg i 14/15 fik to uafgjorte på de første 5.
                                Mest regelmæssigt henter en oprykker en enkelt sejr. I 11/12 fik AGF 1 sejr og 2 uafgjorte, hvilket Viborg også gjorde i 15/16. I 13/14 fik både Viborg og FC Vestsjælland 1 sejr og 3 uafgjorte.
                                Endelig har AGF 2 sejre og 2 uafgjorte i 15/16, Randers 3 sejre i 12/13 og Hobro 3 sejre og 1 uafgjort i 14/15.

                                Hvad betyder det hele? Tja.. Jeg kan i hvert fald sige, at det mere er normen end undtagelsen, at oprykkere tager point i de første 5 kampe (7 vs. 3). Der er en svag overvægt i sæsonstarter med flere nederlag end sejre (3 vs. 5).

                                Er det godt nok, at vi spiller uafgjort med to oprykkere? Nej, men det er ikke usædvanligt. Langt fra. Så er der måden at gøre det på. Der er jeg lidt mere fortrøstningsfuld efter Lyngbykampen.
                                Havde Festersen scoret på straffe mod Silkeborg, og havde vi fået det straffe mod slutningen, som jeg mener Jesper Hansen begår på Festersen i Lyngby, så havde vi måske stået med 2-0. Hvis og hvis..
                                Anywho, oprykkere er ikke bare prügelknaber.

                                Comment

                                Working...
                                X