Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg er overbevist om at medierne vil starte en snak om den "lille" krise der er i OB, uagtet at det måske vil være en anelse hysterisk og klubben ikke opfatter det sådan ...men du spørger om min holdning, og allerede om 2-3 kampe med pouvert udbytte vil jeg gå i total panik og løbe skrigende rundt herhjemme på matr.nr'et. Fruen i huset vil få udskæld dagen lang, og hunden får et ekstra spark og blive trukket rundt på de daglige lufteture uden mulighed for at sk... eller pi...
    Når der i år er færre kampe/muligheder for at indhente tabte points, så ville jeg ikke synes det er decideret hysterisk at snakke om en lille krise, hvis vi ikke har vundet en kamp efter 4 runder, når modstanderne hverken har været FCK, FCM, SønderjyskE og Brøndby. Så er der god grund til en lille bekymring. For det sætter os under yderligere pres. Og pres plus resultatmæssig krise er ikke en god cocktail for det, der ret beset er et helt nyt hold.

    Spillerne skal ikke gå i panik, men derfor kan du som fan godt være utryg ved det hele, når en oprykker kan køre rundt med os, som Lyngby gjorde i den sidste halvdel af 1. Halvleg. For hvis de kan, så kan alle andre også. Specielt når vi ikke er sammenspillede.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Hvis du læser mit indlæg, så slutter jeg ordret af med at skrive: "så er det skuffende og meget ærgerligt, at vi ikke står med 6 point"
      Så jo, du må meget gerne være skuffet. Det er bare ikke et argument i sig selv, at det er kampe mod oprykkerne. Da jeg så start programmet, tænkte jeg "åh nej", fordi jeg vidste, at hvis vi ikke stod med 6 point efter de to kampe, så ville at-er-lort, og det-er-så-typisk-OB-at-vi-ikke-engang-kan-slå-en-oprykker få gode vilkår for at blusse op, fuldstændigt uden skelen til præstationerne.

      Når det så er sagt, så er det jo skuffende, at vi ikke får 3 point mod SIF, da de ikke bød ind med meget og ikke lignede et hold, der vil tage mange point i år.
      Og det er da skuffende, at vi ikke får 3 point mod et fornuftigt Lyngby hold, når vi kommer foran 2-0. Ikke mindst en skuffende indstilling vi viser mellem 2-0 og 2-2
      nej ikke at det er oprykkere - men hold vi skal vinde over. Det skulle være i denne sæson vi hæfter os på i toppen igen, og så er det altså 2 hold der skal besejres. Jeg forstår ikke hvorfor det skal tales ned som om det nærmest intet betyder at vi lige har smidt 4 point mod hold der med stor sandsynlighed (næsten garanti) er at finde i nedrykningsspillet.

      Og hvad så om vi skeler til præstationerne, er der virkeligt så meget i dem så vi bare kan sige; "ro på" det syntes jeg ikke. Har præstationerne været helt igennem forfærdelige - nej der har da bestemt været gode momenter - men mod sif skaber vi ikke en chance - og mod Lyngby holder man op med at spille efter at være kommet foran 2 -0 - det må sgu da være ret alamerende - især fordi det jo ikke er noget nyt i OB men desværre noget der er set før. En underlig evne til ikke rigtigt at sætte sig op til de kampe der SKAL vindes - hvorefter man så kan vinde over fck eller fcm......en skidt tendens til at holde op med at spille/trække sig tilbage efter et føringsmål

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        nej ikke at det er oprykkere - men hold vi skal vinde over. Det skulle være i denne sæson vi hæfter os på i toppen igen, og så er det altså 2 hold der skal besejres. Jeg forstår ikke hvorfor det skal tales ned som om det nærmest intet betyder at vi lige har smidt 4 point mod hold der med stor sandsynlighed (næsten garanti) er at finde i nedrykningsspillet.

        Og hvad så om vi skeler til præstationerne, er der virkeligt så meget i dem så vi bare kan sige; "ro på" det syntes jeg ikke. Har præstationerne været helt igennem forfærdelige - nej der har da bestemt været gode momenter - men mod sif skaber vi ikke en chance - og mod Lyngby holder man op med at spille efter at være kommet foran 2 -0 - det må sgu da være ret alamerende - især fordi det jo ikke er noget nyt i OB men desværre noget der er set før. En underlig evne til ikke rigtigt at sætte sig op til de kampe der SKAL vindes - hvorefter man så kan vinde over fck eller fcm......en skidt tendens til at holde op med at spille/trække sig tilbage efter et føringsmål
        Hvis du med "vi skabte ikke en chance mod Silkeborg" mener "Som hold skabte vi ikke en målchance", så er det rigtigt; men vi havde de to enkeltmandspræstationer fra AK, som burde ha' givet mål, men typisk for et uskarpt hold, så blev de brændt.

        Men jeg havde egentlig forventet, at der er "business as usual" for alle parter; der er nogen, der hellere vil save deres ene arm af, end at indrømme når noget er skidt. Som i virkelig skidt; og det kollaps, vi havde i den sidste halvdel af 1. halvleg og starten af 2. halvleg imod Lyngby er noget, der bare ikke må ske - når vi har de ambitioner, vi har. På noget som helst tidspunkt i sæsonen. Vi kan helt sikkert ikke spille en hel god kamp, endnu, med det hold, fordi det er ret usammenspillet på stort set alle parametre, men vi har jo hentet nye spillere ind for at undgå at vi falder sådan sammen. De spillere skal jo helst hæve niveauet. Indtil videre synes jeg det kun har været Tverskov, der vist noget, der indikerer forstærkning. KEP's røde kort er også noget, der heller ikke må ske. Bevares, dommeren var en gigantisk skovl, men som anfører skal man ikke miste hovedet sådan dér. Hvis Lyngby havde scoret på den dødbold til sidst, så havde det være direkte utilgiveligt.

        Jeg er helt med på, at ting tager tid; men den sætning mister mere og mere validitet; når der nu rent faktisk er en linje, vi pinedød skal over; og igen, færre kampe til at bode for de fejl man som nyt hold i Sup-toppen uundgåeligt kommer til at lave. Vi må bare ikke lave to af dem i træk imod hold vi simpelthen bare SKAL slå, som du påpeger. Det handler om signal; og for mig er det også uforståeligt, at man blot kan ryste det faktum at Lyngby kunne køre rundt med os i en sådan grad, at vores 2-0 føring simpelthen var pivhamrende ufortjent. Og når vi så end ikke kan lukke ned og finde nogen som helst balance før Lyngby løber tør for kræfter; så er det altså alarmerende.

        Men okay; den næste kamp er altid en ny kamp; jeg er bare bange for at vores usammenspillede hold vil få det svært. Når vi kun får 2 points imod to hold, som med stensikker garanti ender i nedrykningsspillet. Lige efter hinanden. Vi skal være der fra start; og det lal, jeg personligt så i heden i Lyngby var decideret pinligt og ikke bare skuffende.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Vi skifter også mange superligakampe ud og sætter meget få ind. MEN jeg indrømmer gerne, at det er et lidt plat argument med antallet af superligakampe, men det var for at provokere lidt og sætte plat mod plat. Det siger ikke mindre om kvaliteten af holdet end argumentet om, at det er en oprykker.

          Og igen: jeg skriver også, at det er skuffende
          Enig, det er en lidt svævende debat... Og hvis vi vender den om, så er det faktisk den mest erfarne på hvert hold som ender med at skuffe mest..
          Lyngbys blev skiftet ud kort inde i 2. halvleg, og vores blev smidt ud, efter at have optrådt uerfarent... så det går op og ned :-)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Med OBs historik fra de sidste sæsoner er jeg ikke bleg for allerede at kalde det en (mindre) krise allerede nu
            Et eller andet sted er det også fair nok. Vi vinder godt nok ikke mange fodboldkampe. Siden vi skvattede mod
            Hobro har vi kun vundet en enkelt. Sidste 1/3 af sidste sæson + de to kampe i denne sæson har givet os sølle 4 sejre, og så de to uafgjorte her. Det er 14 point i 13 kampe, eller hvad der også svarer til det halve af grundspillet.

            Der har selvfølgelig været sommerpause, men det er nu engang sejrene et hold lever af, og vi skal se at i gang, for fortsætter vi sådan bare en håndfuld runder mere, så kører toget...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              nej ikke at det er oprykkere - men hold vi skal vinde over. Det skulle være i denne sæson vi hæfter os på i toppen igen, og så er det altså 2 hold der skal besejres. Jeg forstår ikke hvorfor det skal tales ned som om det nærmest intet betyder at vi lige har smidt 4 point mod hold der med stor sandsynlighed (næsten garanti) er at finde i nedrykningsspillet.

              Og hvad så om vi skeler til præstationerne, er der virkeligt så meget i dem så vi bare kan sige; "ro på" det syntes jeg ikke. Har præstationerne været helt igennem forfærdelige - nej der har da bestemt været gode momenter - men mod sif skaber vi ikke en chance - og mod Lyngby holder man op med at spille efter at være kommet foran 2 -0 - det må sgu da være ret alamerende - især fordi det jo ikke er noget nyt i OB men desværre noget der er set før. En underlig evne til ikke rigtigt at sætte sig op til de kampe der SKAL vindes - hvorefter man så kan vinde over fck eller fcm......en skidt tendens til at holde op med at spille/trække sig tilbage efter et føringsmål
              Igen virker det som om, at du læser helt hen over min afslutning. Det er fair nok at highlighte noget og kommentere på det, men det bliver en mærkelig debat, når du lader som om, at jeg ikke har skrevet resten.

              I bund og grund er vi enige. Det er skuffende, at vi kun står med 2 point pt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Igen virker det som om, at du læser helt hen over min afslutning. Det er fair nok at highlighte noget og kommentere på det, men det bliver en mærkelig debat, når du lader som om, at jeg ikke har skrevet resten.

                I bund og grund er vi enige. Det er skuffende, at vi kun står med 2 point pt.
                Nej har skam læst hele dit indlæg....Men den del var jeg jo mere eller mindre enig i derfor ikke den store grund til at diskutere det ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  ...
                  Vi kan helt sikkert ikke spille en hel god kamp, endnu, med det hold, fordi det er ret usammenspillet på stort set alle parametre,
                  ...

                  Men okay; den næste kamp er altid en ny kamp; jeg er bare bange for at vores usammenspillede hold vil få det svært.
                  ...
                  MvH ChrisOB
                  Har selv tænkt lidt over den der - vi så det i sidste sæson med sønderjyske ny træner og da vidst også en del nye spillere og alligevel kom det til at fungere ret hurtigt.
                  Nu igen med bif og ny træner og en helt anden stil end Thomas frank og det er da også gået ret stærkt med at få det implementeret.

                  Har vi et mere dybtliggende problem i OB for syntes næsten den undskyldning kan findes frem hvert år....nye folk, det tager tid osv osv.
                  Er helt med på der har været ufattelig stor udskiftning de sidste mange sæsoner men mener bare man ser det løst andre steder og det noget hurtigere.
                  Eller er jeg bare for utålmodig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Har selv tænkt lidt over den der - vi så det i sidste sæson med sønderjyske ny træner og da vidst også en del nye spillere og alligevel kom det til at fungere ret hurtigt.
                    Nu igen med bif og ny træner og en helt anden stil end Thomas frank og det er da også gået ret stærkt med at få det implementeret.

                    Har vi et mere dybtliggende problem i OB for syntes næsten den undskyldning kan findes frem hvert år....nye folk, det tager tid osv osv.
                    Er helt med på der har været ufattelig stor udskiftning de sidste mange sæsoner men mener bare man ser det løst andre steder og det noget hurtigere.
                    Eller er jeg bare for utålmodig
                    Det er netop en belejlig undskyldning. Og den vil dukke frem igen og igen, som en måde at undgå at kalde en spade for en spade. Jeg var skuffet over det uafgjorte resultat mod Silkeborg, men jeg så alligevel robusthed og et vist antal muligheder for de 3 points, men indsatsen i ihvertfald en lille time i Lyngby var altså under al kritik. Især på det holdmæssige plan. Presset var ikke eksisterende og vi stod på halv distance uden nogen som helst form for styring. Jeg har hidtid fredet Kent lidt, men vi er nået til det punkt, hvor Izunnas skade kan blive en lille gave, for jeg mener stadig Izu/Makrini er et dødfødt projekt, og et lige så dårligt match som Skula/Makrini. Kendetegnene for et hold, der fungerer hurtigt på trods af flere nye spillere er de rigtige kombinationer af spillere, på de centrale pladser - maskinrummet, om man vil, og her har OB i den grad lallet rundt. Inklusiv Kent, som jo også forsøgte sig med den håbløse Skula som central midtbanespiller, før han afprøvede kombination imellem skraldemand og bold fast spiller. Så kom vi til at hænge bedre sammen.

                    Izu virker laaangt fra det niveau han havde i Midtjylland, også i motivation, og når du har to spillere, der ikke arbejder godt nok sammen, som begge ikke kan "sætte" spillet, fordi deres forcer begge ligger i det oprydende arbejde, så vil modstandere med simpel bevægelse kunne skabe rum, som Lyngby gjorde.

                    Jeg kender godt det med den manglende tålmodighed, men vi er altså nået til det punkt, hvor det med tålmodighed mister sin validitet, for nu er der en ret skarp linie opdeling i turneringsformen, og mange jævnbyrdige hold betyder, at der ikke er råd til at sove i timen. Tingene skal ret hurtigt fungere eller også kommer vi bare ikke med på toget. Så bliver det nedrykningsspil. Jeg tror tålmodighed er svær at opretholde, når man ser andre hold få det til at fungere hurtigere, end det gør for os, og man tænker "Hvad kan de, som vi ikke kan?"

                    Svaret findes i trupsammensætningen og trænerens valg af kombinationer af spillere. Den første del har efter min bedste overbevisning haltet slemt de sidste år, det er blevet bedre, men hvis Izunna ikke slår til, hvis de nye spillere ikke viser niveau, der forstærker holdet, så er det jo stadig en misser i forhold til sammensætningen, og så bliver ens tålmodighed sat på yderligere prøver. Andre har det i rigelige mængder, fordi de er ukuelige optimister, men jeg er nærmest den fødte skeptiker, og vil se konkrete resultater - helst i kombination med et spil og en sammenhæng, der indikerer at noget andet end middelmådighed er på vej. Når man så smider 4 points imod to oprykkere ligner det noget, man har set før, så er det jo kun naturligt at ens lunte er kortere.

                    Men jeg er også med på, at man ikke skal male fanden på væggen. Jeg er dog stadig overbevist om at Izus skade kommer belejligt. For jeg tvivler stærkt på at han og Makrini kan få noget som helst til at fungere.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Det er netop en belejlig undskyldning. Og den vil dukke frem igen og igen, som en måde at undgå at kalde en spade for en spade. Jeg var skuffet over det uafgjorte resultat mod Silkeborg, men jeg så alligevel robusthed og et vist antal muligheder for de 3 points, men indsatsen i ihvertfald en lille time i Lyngby var altså under al kritik. Især på det holdmæssige plan. Presset var ikke eksisterende og vi stod på halv distance uden nogen som helst form for styring. Jeg har hidtid fredet Kent lidt, men vi er nået til det punkt, hvor Izunnas skade kan blive en lille gave, for jeg mener stadig Izu/Makrini er et dødfødt projekt, og et lige så dårligt match som Skula/Makrini. Kendetegnene for et hold, der fungerer hurtigt på trods af flere nye spillere er de rigtige kombinationer af spillere, på de centrale pladser - maskinrummet, om man vil, og her har OB i den grad lallet rundt. Inklusiv Kent, som jo også forsøgte sig med den håbløse Skula som central midtbanespiller, før han afprøvede kombination imellem skraldemand og bold fast spiller. Så kom vi til at hænge bedre sammen.

                      Izu virker laaangt fra det niveau han havde i Midtjylland, også i motivation, og når du har to spillere, der ikke arbejder godt nok sammen, som begge ikke kan "sætte" spillet, fordi deres forcer begge ligger i det oprydende arbejde, så vil modstandere med simpel bevægelse kunne skabe rum, som Lyngby gjorde.

                      Jeg kender godt det med den manglende tålmodighed, men vi er altså nået til det punkt, hvor det med tålmodighed mister sin validitet, for nu er der en ret skarp linie opdeling i turneringsformen, og mange jævnbyrdige hold betyder, at der ikke er råd til at sove i timen. Tingene skal ret hurtigt fungere eller også kommer vi bare ikke med på toget. Så bliver det nedrykningsspil. Jeg tror tålmodighed er svær at opretholde, når man ser andre hold få det til at fungere hurtigere, end det gør for os, og man tænker "Hvad kan de, som vi ikke kan?"

                      Svaret findes i trupsammensætningen og trænerens valg af kombinationer af spillere. Den første del har efter min bedste overbevisning haltet slemt de sidste år, det er blevet bedre, men hvis Izunna ikke slår til, hvis de nye spillere ikke viser niveau, der forstærker holdet, så er det jo stadig en misser i forhold til sammensætningen, og så bliver ens tålmodighed sat på yderligere prøver. Andre har det i rigelige mængder, fordi de er ukuelige optimister, men jeg er nærmest den fødte skeptiker, og vil se konkrete resultater - helst i kombination med et spil og en sammenhæng, der indikerer at noget andet end middelmådighed er på vej. Når man så smider 4 points imod to oprykkere ligner det noget, man har set før, så er det jo kun naturligt at ens lunte er kortere.

                      Men jeg er også med på, at man ikke skal male fanden på væggen. Jeg er dog stadig overbevist om at Izus skade kommer belejligt. For jeg tvivler stærkt på at han og Makrini kan få noget som helst til at fungere.

                      MvH ChrisOB

                      Meget enig.

                      Jeg er uendelig træt af undskyldninger , de senere sæsoner har været en lang undskyldning.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Har selv tænkt lidt over den der - vi så det i sidste sæson med sønderjyske ny træner og da vidst også en del nye spillere og alligevel kom det til at fungere ret hurtigt.
                        Nu igen med bif og ny træner og en helt anden stil end Thomas frank og det er da også gået ret stærkt med at få det implementeret.

                        Har vi et mere dybtliggende problem i OB for syntes næsten den undskyldning kan findes frem hvert år....nye folk, det tager tid osv osv.
                        Er helt med på der har været ufattelig stor udskiftning de sidste mange sæsoner men mener bare man ser det løst andre steder og det noget hurtigere.
                        Eller er jeg bare for utålmodig
                        Grunden til den enorme udskiftning over de seneste sæsoner er vel at først skulle JH rydde op efter forgængerens mange fejlkøb og siden i sine egne mange fejlkøb og derfor er der hele tiden nye folk der skal spilles ind. Man skulle så tro at KEP og Jønsson havde den fordel at de kender ligaen , træneren og spillestilen .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Meget enig.

                          Jeg er uendelig træt af undskyldninger , de senere sæsoner har været en lang undskyldning.
                          "Næste sæson, næste sæson, næste sæson..." Well guess what? Den sæson er her nu, og der er 2 points mod to oprykkere plus indsatsen i Lyngby aldeles uacceptabelt. Det er ikke "ærgeligt" - det er ringe.

                          Men hvis vi taber i Aalborg, så vil der stadig være undskyldninger nok at bruge af, og de vil blive brugt. Om vi så taber 5-0 vil de blive brugt. Som du kan fornemme er jeg lige så dødtræt af undskyldninger, som du er.

                          Don't say - DO!

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            "Næste sæson, næste sæson, næste sæson..." Well guess what? Den sæson er her nu, og der er 2 points mod to oprykkere plus indsatsen i Lyngby aldeles uacceptabelt. Det er ikke "ærgeligt" - det er ringe.

                            Men hvis vi taber i Aalborg, så vil der stadig være undskyldninger nok at bruge af, og de vil blive brugt. Om vi så taber 5-0 vil de blive brugt. Som du kan fornemme er jeg lige så dødtræt af undskyldninger, som du er.

                            Don't say - DO!

                            MvH ChrisOB
                            Undskyldningen har kun flyttet sig fra JH er i gang med at rydde op efter andre , til JH er igang med at rydde op efter sig selv men bliver så fremlagt som der er mange nye som skal spilles ind.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det er netop en belejlig undskyldning. Og den vil dukke frem igen og igen, som en måde at undgå at kalde en spade for en spade. Jeg var skuffet over det uafgjorte resultat mod Silkeborg, men jeg så alligevel robusthed og et vist antal muligheder for de 3 points, men indsatsen i ihvertfald en lille time i Lyngby var altså under al kritik. Især på det holdmæssige plan. Presset var ikke eksisterende og vi stod på halv distance uden nogen som helst form for styring. Jeg har hidtid fredet Kent lidt, men vi er nået til det punkt, hvor Izunnas skade kan blive en lille gave, for jeg mener stadig Izu/Makrini er et dødfødt projekt, og et lige så dårligt match som Skula/Makrini. Kendetegnene for et hold, der fungerer hurtigt på trods af flere nye spillere er de rigtige kombinationer af spillere, på de centrale pladser - maskinrummet, om man vil, og her har OB i den grad lallet rundt. Inklusiv Kent, som jo også forsøgte sig med den håbløse Skula som central midtbanespiller, før han afprøvede kombination imellem skraldemand og bold fast spiller. Så kom vi til at hænge bedre sammen.

                              Izu virker laaangt fra det niveau han havde i Midtjylland, også i motivation, og når du har to spillere, der ikke arbejder godt nok sammen, som begge ikke kan "sætte" spillet, fordi deres forcer begge ligger i det oprydende arbejde, så vil modstandere med simpel bevægelse kunne skabe rum, som Lyngby gjorde.

                              Jeg kender godt det med den manglende tålmodighed, men vi er altså nået til det punkt, hvor det med tålmodighed mister sin validitet, for nu er der en ret skarp linie opdeling i turneringsformen, og mange jævnbyrdige hold betyder, at der ikke er råd til at sove i timen. Tingene skal ret hurtigt fungere eller også kommer vi bare ikke med på toget. Så bliver det nedrykningsspil. Jeg tror tålmodighed er svær at opretholde, når man ser andre hold få det til at fungere hurtigere, end det gør for os, og man tænker "Hvad kan de, som vi ikke kan?"

                              Svaret findes i trupsammensætningen og trænerens valg af kombinationer af spillere. Den første del har efter min bedste overbevisning haltet slemt de sidste år, det er blevet bedre, men hvis Izunna ikke slår til, hvis de nye spillere ikke viser niveau, der forstærker holdet, så er det jo stadig en misser i forhold til sammensætningen, og så bliver ens tålmodighed sat på yderligere prøver. Andre har det i rigelige mængder, fordi de er ukuelige optimister, men jeg er nærmest den fødte skeptiker, og vil se konkrete resultater - helst i kombination med et spil og en sammenhæng, der indikerer at noget andet end middelmådighed er på vej. Når man så smider 4 points imod to oprykkere ligner det noget, man har set før, så er det jo kun naturligt at ens lunte er kortere.

                              Men jeg er også med på, at man ikke skal male fanden på væggen. Jeg er dog stadig overbevist om at Izus skade kommer belejligt. For jeg tvivler stærkt på at han og Makrini kan få noget som helst til at fungere.

                              MvH ChrisOB
                              Jeg mener helt bestemt at OB skal til at levere... Ja, der var et kæmpe oprydningsarbejde efter skiftende sportschefer og trænere, men det har Kent fået tid og ro til, og Jesper Hansen har fået styr på økonomien, så vi igen kan hente spillere af en vis klasse, hvilket vi gør. Så der ér ikke de store forkromede undskyldninger længere. Jeg forventer ikke et mesterskab i år, dertil er vi ikke langt nok (og KB/03 ser pænt stærke ud), men vi skal have medaljer, eller i det mindste være med i opløbet omkring dem, for at i år skal kunne kaldes andet end en fiasko i min bog.

                              Når det er sagt, så er starten ok. Vi har ikke vundet, men vi har heller ikke tabt, og jeg er fortrøstningsfuld. Indtil videre...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Jeg mener helt bestemt at OB skal til at levere... Ja, der var et kæmpe oprydningsarbejde efter skiftende sportschefer og trænere, men det har Kent fået tid og ro til, og Jesper Hansen har fået styr på økonomien, så vi igen kan hente spillere af en vis klasse, hvilket vi gør. Så der ér ikke de store forkromede undskyldninger længere. Jeg forventer ikke et mesterskab i år, dertil er vi ikke langt nok (og KB/03 ser pænt stærke ud), men vi skal have medaljer, eller i det mindste være med i opløbet omkring dem, for at i år skal kunne kaldes andet end en fiasko i min bog.

                                Når det er sagt, så er starten ok. Vi har ikke vundet, men vi har heller ikke tabt, og jeg er fortrøstningsfuld. Indtil videre...

                                Mvh

                                MaxHH
                                Jeg syntes pt vores trup har for store mangler til at jeg vil forvente/håbe at vi er med i medaljekapløbet , men jeg har hopper med på klubbens målsætning om top 6 .
                                Jeg kan dog på ingen måde stille mig tilfreds med de to point i de to første kampe .
                                Uafgjort er ikke en halv sejr , men 2/3 nederlag.
                                Last edited by Magge; 26-07-2016, 09:12.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X