Det bliver meget interessant at se, hvor Kent ser ham: umiddelbart tænker jeg på kanten, hvor han har gjort det fint i AaB her i foråret; men som offensiv midt eller hængende angriber er jo også klare muligheder. En 2-årig kontrakt ser jeg også som lidt tøvende; havde man virkelig troet på ham, så var kontrakten nok blevet længere.
Derfor tror jeg stadig på én offensivspiller mere - måske endda 2 - og den ene skal gerne være mere 'udviklet' end 'uforløst'.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rasmus Jönsson
Collapse
X
-
To år er IMO mindst et år for lidt til en 26-årig spiller, hvis man virkelig tror på ham, men det er måske fornuftigt nok med hans skadeshistorik. Håber, man har en klausul på et år mere. Vil hade at se en succes forlade os på samme måde, som han smutter fra Aab nu.
Leave a comment:
-
God signing, som AaB's fans selvfølgelig er kede af, men mon ikke det ender sådan, at de gæve gutter fra Aalborg alligevel går hen og vinder et mesterskab igen om et år eller to, når man mindst venter det. Sådan plejer det at gå.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægSpændende. Rønnebærrene er godt nok sure blandt AaBs fans. Det kan jeg til dels godt forstå. Det er ikke første gang vi forsøger at styrke holdet med deres mesterskabsprofiler, selvom Thrane ikke er en af disse. Jeg er med på at gamet er sådan, men hvis situationen var omvendt, ville min sympati godt nok også ligge på et lille sted for den klub som hapsede så mange af vores spillere.
De må føle sig lidt voldtaget...
Leave a comment:
-
Ja, det er da ret fedt for os, men forstår virkelig godt de frustrationer deres fans har. Jeg er lidt lunken ved det ærlig talt, selvom jeg ikke tvivler på spillernes kvalitet. Jeg synes måske bare det er lidt 'lavt' (i mangel på et bedre ord).
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægSpændende. Rønnebærrene er godt nok sure blandt AaBs fans. Det kan jeg til dels godt forstå. Det er ikke første gang vi forsøger at styrke holdet med deres mesterskabsprofiler, selvom Thrane ikke er en af disse. Jeg er med på at gamet er sådan, men hvis situationen var omvendt, ville min sympati godt nok også ligge på et lille sted for den klub som hapsede så mange af vores spillere.
Leave a comment:
-
Spændende. Rønnebærrene er godt nok sure blandt AaBs fans. Det kan jeg til dels godt forstå. Det er ikke første gang vi forsøger at styrke holdet med deres mesterskabsprofiler, selvom Thrane ikke er en af disse. Jeg er med på at gamet er sådan, men hvis situationen var omvendt, ville min sympati godt nok også ligge på et lille sted for den klub som hapsede så mange af vores spillere.
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægNå endnu en fra AaB. Er det flere vi kan få fra Aalborg nu vi er så godt igang :p
http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...as-thrane.aspx
Leave a comment:
-
God signing. Kan snildt se ham på den offensive midtbane. Og da han samtidigt kan dække alle andre offensive pladser også, må han betegnes som en solid investering.
Leave a comment:
-
Vildt - der er godt nok mange signinger på plads inden træningsopstart!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægVi må dog ikke håbe at Sorgenfris ord står til troende om, at en kantspiller var det sidste vi manglede for at lukke vinduet, for en spiller med så ramponeret erfaring på kanten, vil godt nok være at underdrive behovet for kvalitet efter Falks afgang. Mon ikke at den intense eftersøgning på angribere er indstillet for en stund dog. Virker sandsynligt at Jönsson og Yao kommer til at være garderingerne der.
Leave a comment:
Leave a comment: