Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Selv om mange andre herinde mente anderledes end jeg, så har Rasmus Jønsson bidraget med lige præcis det forventede. Han var pivringe i AaB også, og ja, han lavede et mål i ny og næ, men han var på ingen måde den forstærkning, som folk herinde mente han var. Jeg husker stadig dem der skrev vidt og bredt om hans gode tekning og fantastiske blik for spillet, selv om jeg opponerede. Oh well...
    Stiller gerne op til tæsk her; jeg troede Jönsson var en fin signing, selv om det naturligvis ikke kunne være på Falk-niveau. Men det var inden jeg havde set ham komme op på sin enorme topfart af ca. 15 km/t (der hvor pigerne i 6.klasse til idrætsstævne løber forbi). Han har en super teknik og tror helt klart også han kunne være bedre - som vel alle spillerne - hvis der var mere selvtillid på kontoen; men hans langsomhed har overrasket mig. Joan er jo heller ikke just en sprinter, der sætter en mand på farten alene, og det er måske lidt et problem, at ingen af vores kanter har den kvalitet. Der er andre måder at skabe chancer på, men hvis man hverken har hurtige folk på kanterne, folk der kan skyde udefra, eller folk, der rigtigt er en trussel med låget i feltet, så har man da i hvert fald de trusler mindre.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Stiller gerne op til tæsk her; jeg troede Jönsson var en fin signing, selv om det naturligvis ikke kunne være på Falk-niveau. Men det var inden jeg havde set ham komme op på sin enorme topfart af ca. 15 km/t (der hvor pigerne i 6.klasse til idrætsstævne løber forbi). Han har en super teknik og tror helt klart også han kunne være bedre - som vel alle spillerne - hvis der var mere selvtillid på kontoen; men hans langsomhed har overrasket mig. Joan er jo heller ikke just en sprinter, der sætter en mand på farten alene, og det er måske lidt et problem, at ingen af vores kanter har den kvalitet. Der er andre måder at skabe chancer på, men hvis man hverken har hurtige folk på kanterne, folk der kan skyde udefra, eller folk, der rigtigt er en trussel med låget i feltet, så har man da i hvert fald de trusler mindre.
      En kant skal være hurtig og kunne lægge præcise indlæg.
      Jeg kan egentlig godt lide ham, men tror ikke han kan lide OB. Det kan jeg godt forstå. Han havde næppe regnet med at skulle spille på et muligt nedrykkerhold. .

      Jeg tror han er en rimelig intelligent spiller og det er den type jeg ønsker mindst halvdelen af holdet skal bestå af.
      Jeg synes jeg har set glimt af store muligheder i ham.
      Jeg ved ikke hvordan han skal forløses. Det er Kents job. Og de kender hinanden. Det er lidt mystisk.

      Og så er der jo altid kærestedimensionen. Unge mænd - ja de fleste uanset alder - vil gerne have en kæreste. Jeg tror det er svært for spillerne at finde en i Odense. Og har de en, et andet sted hjælper det jo ikke så meget på det daglige behov.
      Det havde lettere hvis det var som hos en del håndboldpiger, der bare finder en på holdet.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        En kant skal være hurtig og kunne lægge præcise indlæg.
        Jeg kan egentlig godt lide ham, men tror ikke han kan lide OB. Det kan jeg godt forstå. Han havde næppe regnet med at skulle spille på et muligt nedrykkerhold. .

        Jeg tror han er en rimelig intelligent spiller og det er den type jeg ønsker mindst halvdelen af holdet skal bestå af.
        Jeg synes jeg har set glimt af store muligheder i ham.
        Jeg ved ikke hvordan han skal forløses. Det er Kents job. Og de kender hinanden. Det er lidt mystisk.

        Og så er der jo altid kærestedimensionen. Unge mænd - ja de fleste uanset alder - vil gerne have en kæreste. Jeg tror det er svært for spillerne at finde en i Odense. Og har de en, et andet sted hjælper det jo ikke så meget på det daglige behov.
        Det havde lettere hvis det var som hos en del håndboldpiger, der bare finder en på holdet.
        Ha ha... hvorfor mener du det er svært at finde en kæreste i Odense? Det er vel ikke anderledes end alle andre steder.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Ha ha... hvorfor mener du det er svært at finde en kæreste i Odense? Det er vel ikke anderledes end alle andre steder.
          Jo det er så...og sådan er det bare
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Jo det er så...og sådan er det bare
            Ja, fynske piger er bare SÅ trætte af sportstrænede, semikendte mænd med direktørlønninger... ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Stiller gerne op til tæsk her; jeg troede Jönsson var en fin signing, selv om det naturligvis ikke kunne være på Falk-niveau. Men det var inden jeg havde set ham komme op på sin enorme topfart af ca. 15 km/t (der hvor pigerne i 6.klasse til idrætsstævne løber forbi). Han har en super teknik og tror helt klart også han kunne være bedre - som vel alle spillerne - hvis der var mere selvtillid på kontoen; men hans langsomhed har overrasket mig. Joan er jo heller ikke just en sprinter, der sætter en mand på farten alene, og det er måske lidt et problem, at ingen af vores kanter har den kvalitet. Der er andre måder at skabe chancer på, men hvis man hverken har hurtige folk på kanterne, folk der kan skyde udefra, eller folk, der rigtigt er en trussel med låget i feltet, så har man da i hvert fald de trusler mindre.
              Jeg forplumrer lige debatten lidt med fakta; Jönsson er truppens næsthurtigste spiller målt på topfart.

              http://www.superliga.dk/spiller/rasm...saeson=2016-17

              Det problematiske er hans dårlige antrit og hans arbejdsvægring. Jeg har sjældent set en spiller være så dårlig til at sætte sig igennem fysisk. Der skal sgu noget kød på den splejsede krop!

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Jeg forplumrer lige debatten lidt med fakta; Jönsson er truppens næsthurtigste spiller målt på topfart.

                http://www.superliga.dk/spiller/rasm...saeson=2016-17

                Det problematiske er hans dårlige antrit og hans arbejdsvægring. Jeg har sjældent set en spiller være så dårlig til at sætte sig igennem fysisk. Der skal sgu noget kød på den splejsede krop!
                Jeg tror mere det er farten med bolden og manglende evner i forhold til at sætte en mand og generelt for lidt bevægelighed ... sådan ser det i hvert fald ud ... han er ofte helt usynlig.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg tror mere det er farten med bolden og manglende evner i forhold til at sætte en mand og generelt for lidt bevægelighed ... sådan ser det i hvert fald ud ... han er ofte helt usynlig.
                  Enig... og det er sgu træls, for i glimt viser han jo det potentiale han indeholder, men i høj grad "to little, to late"...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Enig... og det er sgu træls, for i glimt viser han jo det potentiale han indeholder, men i høj grad "to little, to late"...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Jeg synes han i sin aab-tid viste at han godt kan sætte en direkte modspiller, ikke på eksplosivitet men teknisk kunnen og klogskab, lidt som Lindrup kunne, hvis vi skal kigge på en tidligere striwet han kunne minde lidt om. Det viser han bare alt for lidt for os og så forvandler han sig til en boldflytter, som fylder forsvindende lidt når vi ikke har bolden.
                    Jeg synes en spiller som Greve bliver syltet lidt, når en af hans konkurrenter til kanten kan få så meget tid, når der ikke sker mere. Han er en af vores egne og har stadig et potentiale at bygge videre på. Jønsson må jeg indrømme at have opgivet. Jeg tror godt han kan lykkedes i andre suppeklubber, men han er ikke manden for os nu!

                    Comment


                      #85
                      Ret skal være ret, han har af og til lavet hurtige tilbageløb. Men det er også over større afstand. Han er ikke hurtig på de første 10 meter.

                      Comment


                        #86
                        Superliga.dk siger også at KEP er den hurtigste... det tænker jeg ikke er korrekt..

                        ...Desler i øvrigt også hurtigere end Jønne, efter hvad jeg lige spottede...

                        Tror ikke man skal gå for meget efter de tal...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Ja, fynske piger er bare SÅ trætte af sportstrænede, semikendte mænd med direktørlønninger... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH
                          Ha ha, selvfølgelig har du ret, men det er svært at være privat ude i byens natteliv. Og kan du score ædru? De skal jo være friske næste formidddag/morgen.
                          Måske skulle du grundlægge "fodboldspillerdating".
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Superliga.dk siger også at KEP er den hurtigste... det tænker jeg ikke er korrekt..

                            ...Desler i øvrigt også hurtigere end Jønne, efter hvad jeg lige spottede...

                            Tror ikke man skal gå for meget efter de tal...
                            Det kan jo sagtens være korrekt, men det siger ikke så meget om antrittet på de første 10m, hvor han er meget langsom. Men rigtigt, de tal kan man ikke bruge til så meget.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Ha ha, selvfølgelig har du ret, men det er svært at være privat ude i byens natteliv. Og kan du score ædru? De skal jo være friske næste formidddag/morgen.
                              Måske skulle du grundlægge "fodboldspillerdating".
                              I disse digitale tider er det jo ikke et krav at være ude i byens natteliv... og ja, har scoret en del mere ædru end beruset. Men det er jo individuelt. Grundlæggende tror jeg dog ikke suppespillere generelt har de store problemer på den kant...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #90
                                Rasmus "Pölsson" er bare elendig. Mere er der ikke at sige om ham.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X