Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Agf - ob, 26/5 -16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom: Agf - ob, 26/5 -16

    Udover at det har været lort at tabe 3 kampe i streg, ville jeg gerne lige se om ikke der er nogen der så de samme opløftende ting i gårsdagens kamp som mig.

    MOM: Desler for mig. OK, han lavede en kæmpefejl der kunne have givet DC et mål, men han var satme god i sine drev med bolden. Han kom til baglinjen mange gange, lavede assisten til RF og havde mange gode løb offensivt. Det er det, jeg forventer af ham hver gang; og det virker til at han er ved at have fundet sig til rette på højre back efter en leverpostejs-start.

    Andre opløftende:

    - Tingager. Udover kæmpefejlen ( Vi var vores egen værste fjende i går) var han atter utroligt rolig med bolden, vandt sine dueller, og hans fodarbejde er virkeligt fint for så stor en spiller. Potentiel ligastjerne, hvis han fortsætter udviklingen.

    - Lucas. Jeg havde afskrevet ham som 2. reserve på højre back. Men lækkert indhop han lavede i går (i mangel af bedre på angriberpladsen) - med masser af opportunisme og fart. Var med i målet.

    - JJT. Han har haft en del kampe, hvor det ikke har virket så godt. I går blev han også udstillet en gang eller to på manglende fart. Derudover fordelte han spillet klogt i går, og så er hans førstetouch eminent. Ikke som andre af vores nuværende/tidlige CM'ere, hvis førstetouch minder om en hoppebold smidt op mod en betonklods. (Ingen nævnt, ingen glemt).
    Glæder mig til at følge ham, mens han får bygget mere på fysikken.

    - Greve. Slider for holdet og tager mange gode løb, også i feltet. Tror han bliver en rigtig Kent-spiller. Mangler lidt i koldblodighed foran kassen, men udvikler sig fint ellers.

    - Makrini og Gryte. Ord er nok overflødige.

    Jeg kan forstå, at der er mange, der har fundet sæsonen 15/16 utilfredsstillende, især på grund af "Kollapset" i de sidste 3 kampe, med 3 nederlag. Det er sgu også for dårligt.

    Alligevel tillader jeg mig at være optimistisk mht næste sæson alene på grund af Gryte, Makrini og så de unge - Desler, Greve, Tingager, JJT, (Yao) og måske Lucas. Fuck, jeg glæder mig til at følge dem næste sæson.

    I må gerne kalde mig jubeloptimist nu

    #2
    Grytebust fir en fejlfri indsats...igen. Tingager og Desler var go'e men fejlede enkelte gange, så min går til keeperen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Udover at det har været lort at tabe 3 kampe i streg, ville jeg gerne lige se om ikke der er nogen der så de samme opløftende ting i gårsdagens kamp som mig.

      MOM: Desler for mig. OK, han lavede en kæmpefejl der kunne have givet DC et mål, men han var satme god i sine drev med bolden. Han kom til baglinjen mange gange, lavede assisten til RF og havde mange gode løb offensivt. Det er det, jeg forventer af ham hver gang; og det virker til at han er ved at have fundet sig til rette på højre back efter en leverpostejs-start.

      Andre opløftende:

      - Tingager. Udover kæmpefejlen ( Vi var vores egen værste fjende i går) var han atter utroligt rolig med bolden, vandt sine dueller, og hans fodarbejde er virkeligt fint for så stor en spiller. Potentiel ligastjerne, hvis han fortsætter udviklingen.

      - Lucas. Jeg havde afskrevet ham som 2. reserve på højre back. Men lækkert indhop han lavede i går (i mangel af bedre på angriberpladsen) - med masser af opportunisme og fart. Var med i målet.

      - JJT. Han har haft en del kampe, hvor det ikke har virket så godt. I går blev han også udstillet en gang eller to på manglende fart. Derudover fordelte han spillet klogt i går, og så er hans førstetouch eminent. Ikke som andre af vores nuværende/tidlige CM'ere, hvis førstetouch minder om en hoppebold smidt op mod en betonklods. (Ingen nævnt, ingen glemt).
      Glæder mig til at følge ham, mens han får bygget mere på fysikken.

      - Greve. Slider for holdet og tager mange gode løb, også i feltet. Tror han bliver en rigtig Kent-spiller. Mangler lidt i koldblodighed foran kassen, men udvikler sig fint ellers.

      - Makrini og Gryte. Ord er nok overflødige.

      Jeg kan forstå, at der er mange, der har fundet sæsonen 15/16 utilfredsstillende, især på grund af "Kollapset" i de sidste 3 kampe, med 3 nederlag. Det er sgu også for dårligt.

      Alligevel tillader jeg mig at være optimistisk mht næste sæson alene på grund af Gryte, Makrini og så de unge - Desler, Greve, Tingager, JJT, (Yao) og måske Lucas. Fuck, jeg glæder mig til at følge dem næste sæson.

      I må gerne kalde mig jubeloptimist nu
      Jubeloptimist!

      Comment


        #4
        Enig i Gryden som MOM.

        Comment


          #5
          Gryte får min stemme.

          ..Falk tæt på!

          Comment


            #6
            Jeg giver den til Mohammed 'Evigt Usleben' Diarra. Bare fordi det er sidste chance og bare fordi han spillede en god kamp.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Tingager lavede altså mange fejl med bolden. Ro på - træerne vokser ikke i himlen.

              Comment


                #8
                For mig er det Gryte. En absolut sikker målmand og en kæmpe redning i første halvleg.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  Jubeloptimist!
                  Jeg tror egentlig ikke engang ovennævnte gør mig til jubeloptimist. Jeg tror at vi med de rette forstærkninger kan melde os ind i slutspillet med en kneben 6. plads, men det kan sagtens også ende i nedrykningsspil.

                  For mig er det bare glæden ved at se holdet spille, og at se de unge spillere udvikle sig, der er det altovervejende.

                  Comment


                    #10
                    Falk var klart bedste mand i min bog. Greb taktstokken og var drivkraften bag vores spillemæssigt meget fine sidste time. Desler spiller også bortset fra brøleren sin bedste kamp i lang tid.
                    Jeg synes også jjt spiller sin bedste kamp i stribet. Det var ikke overvældende, men han har flere gode aktioner hvor han langt oppe på agf's banehalvdel laver hurtige pasninger, som indleder flere angreb, hvor vi enten spiller agf tynde eller er meget tæt på. Det er lige præcis sådan en midtbanespiller vi mangler når Izu og Makrini spiller sammen, og det var dejligt at se, at han magter det. Det skal dog også siges at han så fylder alt for lidt de første 25 min. hvor agf presser os, men han skal bare også starte i morgen, for han vokser jo flere chancer han får.
                    I det hele taget var det ret imponerende at vi med folk som Greve, jjt, Momo, Lukas og Tingager formår at presse et formstærkt agf-hold så fint. Vi kommer måske ikke til så mange chancer som vi burde med det overtag vi har, men AGF er i sækken, selvom vi spiller med en række ikke etablerede spillere.
                    Til sidst skal Momo også have ros. Han har ikke spillet siden september, men var jo nærmest overlegen overfor en ellers formstærk Stephan P ��

                    Comment


                      #11
                      Haddi får min stemme.

                      Falk spiller også fremragende og så var det da lidt af et indhop fra Lucas :)
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Jeg tror egentlig ikke engang ovennævnte gør mig til jubeloptimist. Jeg tror at vi med de rette forstærkninger kan melde os ind i slutspillet med en kneben 6. plads, men det kan sagtens også ende i nedrykningsspil.

                        For mig er det bare glæden ved at se holdet spille, og at se de unge spillere udvikle sig, der er det altovervejende.
                        Der er intet i vejen med at have gode forventninger til næste sæson. Jeg kan altid finde glæde ved at se OB, da det er min store passion, så du må hjertens gerne være jubel optimist, hvis du spørger mig.

                        Bare vi er enige om at det er okay at være utilfreds med resultatet af denne sæson. Hvilket jeg også tror du er.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment

                        Working...
                        X