Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AGF - OB 26/05-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fin kamp i det meste; et par koncentrationssvigt kostede 2 mål. Spillet var pænt i en god time, skarpheden manglede bare for det meste.

    Meget kommer til at afhænge af, af hvem og hvordan Falk afløses. JJT havde en god kamp, måske en del kan komme fra ham.

    Comment


      Har hørt at christian sørensen vender hjem til OB fra Silkeborg kan ikke finde det på bold. Er der nogle der kan bekræfte dette.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Har hørt at christian sørensen vender hjem til OB fra Silkeborg kan ikke finde det på bold. Er der nogle der kan bekræfte dette.
        Så vidt jeg ved har han været skadet i et halvt år, så tvivler på det - så er det i hvert fald til B-holdet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Har hørt at christian sørensen vender hjem til OB fra Silkeborg kan ikke finde det på bold. Er der nogle der kan bekræfte dette.
          Lyder som en and. Medmindre at han skal spille for Danmarksserieholdet selvfølgelig.

          Comment


            Lortekamp. Vi scorer ikke på vores chancer, og laver én fejl og AGF scorer et kongemål. De fejl Tinanger laver koster bare, når modstanderen hedder Duncan. I øvrigt synes jeg, at Tinager ellers spillede godt. Han pakkede langt hen ad vejen Duncan sammen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Har hørt at christian sørensen vender hjem til OB fra Silkeborg kan ikke finde det på bold. Er der nogle der kan bekræfte dette.
              Han meldte ud i dag at han har sat nok på bænken i sin karriere, så tror ikke OB er stedet for ham... Noget andet er han har sat ude længe med et træthedsbrud, så det lyder ikke som vejen vi bør gå...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Vi spillede otdentlig og vi kotrollerede kampen helt god i anden halvleg men mangler skarphed desværre. Men det er helt ærgerligt at holdet gik på ferie efter AGF's anden scoring. Vi kunne have bragt point med ham med mere vilje. SUK.
                Last edited by andlox; 26-05-2016, 21:12.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Tror godt jeg kunne flatline under en Falk tale...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Tror godt jeg kunne flatline under en Falk tale...
                    Han har godt nok den mest monotone stemmeføring og indskrænkede vokabularium.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Tror godt jeg kunne flatline under en Falk tale...
                      Hvad sagde han nu?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Hvad sagde han nu?
                        Hun sagde noget med at det ikke var godt nok, og at vi havde mulighederne... og så var det så jeg begyndte at få problemer, og har ingen idé om hvad der efterfølgende blev sagt...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                          Jeg synes Momo har gjort det godt. Jeg håber hans videre karriere bliver god, det har han fortjent. Det har ikke været nemt for ham i OB, og han har nok følt sig alene til tider.

                          AK har ikke spillet en god kamp. Greve kom med energi, men var ikke skarp nok. Gryte gjorde det igen fint(på trods af 2 mål).

                          Jeg synes viljen manglede, og det kan ses at de ikke har det store at spille om
                          Han har aldrig fået chancen på den centrale midtbane. Jeg har læst flere udtale, at folk i Ådalen kalder ham den mest undervurderede spiller i klubben. Nuvel - flere trænere har ikke ville spille med ham, og det er der vel en grund til. Held og lykke fremover.

                          Comment


                            Billeder fra aftenens kamp kan ses her:

                            https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi/

                            Jeg ville egentlig gerne have linket direkte til opslaget, men da jeg har lavet to opslag, så må det blive som ovennævnt (beklager)
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                              Han har aldrig fået chancen på den centrale midtbane. Jeg har læst flere udtale, at folk i Ådalen kalder ham den mest undervurderede spiller i klubben. Nuvel - flere trænere har ikke ville spille med ham, og det er der vel en grund til. Held og lykke fremover.
                              Så noget af kampen i går med vores franske OB-støtte, som er PSG-fan og naturligvis var meget begejstret for at Momo kom til klubben. Han er stadig vild med hans teknik; men i går var han også flere gange inde på, at "He's slow. Slow physically, and slow in the mind. He has good skills and vision, but he doesn't show the will, the aggressivity." Det opsummerer det meget godt for mig. Han har nogle evner, men mangler at sætte sig igennem. Vores egne unge som Desler og Greve mangler måske også noget på fysiske eller tekniske evner af og til, men de går til den og tør prøve at gøre en forskel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Så noget af kampen i går med vores franske OB-støtte, som er PSG-fan og naturligvis var meget begejstret for at Momo kom til klubben. Han er stadig vild med hans teknik; men i går var han også flere gange inde på, at "He's slow. Slow physically, and slow in the mind. He has good skills and vision, but he doesn't show the will, the aggressivity." Det opsummerer det meget godt for mig. Han har nogle evner, men mangler at sætte sig igennem. Vores egne unge som Desler og Greve mangler måske også noget på fysiske eller tekniske evner af og til, men de går til den og tør prøve at gøre en forskel.
                                Det har hele tiden været hans problem, at det hele har set lidt ladt og langsomt ud. Havde han lidt af den fandenivolskhed som du er inde på Desler og Greve har, så ville han være en god spiller, for han tænker fodbold rigtig fint. Han har øje for afleveringerne op igennem kæderne og spiller sig også fint ud af det fine pres Petersen lægger på ham flere gange. Det hele foregår bare i et tempo, hvor han vil blive overmandet for ofte inde på midten, hvor han hører til, bare på en anden hylde

                                Comment

                                Working...
                                X