Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SE - OB, 20/5/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Eneste glæde er at denne kamp ikke betyder det store for os ift placeringen .

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Myse redder os!

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg har det bare sådan at jeg hellere vil vinde kampe med den trup vi har nu. JJT er langt fra klar til en central midtbaneplads endnu, han mangler simpelthen fysik, men jeg ser ham som fremtidens mand om et par sæsoner.
    og så røg izunna ud - og azer kom ind ;)

    jaja.....syntes bare det er underligt man henter ham på så relativ lang en kontrakt - så skal han sgu også spilles ind.

    Og kent mere end antydede at falk snart kommer på banen - det lange lys er ikke helt tændt endnu....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Izunna ud. Han har også været ringe igen

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    izunna har kontrakt 3 år endnu - er blevet bedre siden han kom - men langt fra god nok endnu, mere spilletid er eneste kur. Ikke meget fidus til at man smider azer ind når nu han er væk om et par kampe...så hellere jjt hvis det skal være
    Jeg har det bare sådan at jeg hellere vil vinde kampe med den trup vi har nu. JJT er langt fra klar til en central midtbaneplads endnu, han mangler simpelthen fysik, men jeg ser ham som fremtidens mand om et par sæsoner.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Det er vist ved at være tid att skifte Izunna med Azer.
    izunna har kontrakt 3 år endnu - er blevet bedre siden han kom - men langt fra god nok endnu, mere spilletid er eneste kur. Ikke meget fidus til at man smider azer ind når nu han er væk om et par kampe...så hellere jjt hvis det skal være

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Gult til MAK...

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Flot vending af Tingager!

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Guira spiser Kelloggs Izunnaer til morgenmad.

    MvT

    Leave a comment:


  • Ganjaoux
    replied
    Det er heller ikke meningen at angriberene skal hænge uden for feltet konstant. Det hør de begge for meget konstant

    Leave a comment:


  • Kobberhat
    replied
    Det er heller ikke nemt at være angriber når begge kanter går ind i banen eller spiller bagud

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Enig. Greve har værer virkelig dårlig de sidste tre kampe.. Jeg er indforstået med at unges niveau kan falde meget, og han er nok bare inde i en dårlig stime.. Det ændre dog ikke på, at jeg rigtig gerne vil se Yao i 2. Halvleg.. Jo tidligere, jo bedre.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Undskyld.... :-(
    Du skylder!!!!! Sammen med de andre jinxere :-)

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Det er fandeme ikke meget man ser til Greve..
    Han vil aldrig kunne overtage efter Falk, han er ringe i dag...igen.

    Leave a comment:


  • Ganjaoux
    replied
    Festersen er helt ude af den her kamp. Han er vist efterhånden gået temmeligt meget i stå.

    Leave a comment:

Working...
X