Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SE - OB, 20/5/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Festersen har vel generelt vist sit sande niveau her i foråret, langt fra sine præstationer i efteråret. Ærgerligt at der ikke er lidt mere konkurrence om angriber pladserne, men det kommer vel i næste sæson!
    Han virker lidt træt her sidst på sæsonen, men han spiller jo også hver gang.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Han virker lidt træt her sidst på sæsonen, men han spiller jo også hver gang.
      Fester gik vist på sommerferie efter kampen mod Hobro, hvor han glædede sig til, at det matematisk ikke længere var muligt at nå Europa...det ønske fik han så opfyldt i går.

      Mht. hans topfart: 38,8 km/t det tror jeg sgutte på...det er way over, hvad vi normalt ser af topfart i Superligaen. Og lige præcis mht målingerne i går, så bemærkede jeg et par af spillerne fra SE, der var blevet målt til at have løbet en distance på under 10 km over hele kampen (vel at mærke midtbane/kantfolk. Med tanke på, hvor meget jeg personligt syntes, de løb og fightede de folk, så synes jeg, det lyder af lige lidt nok. Så måske udstyret ikke var helt perfekt sat op i går?
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Ingen tvivl om at flere er trætte. Tror også Festersen er ked af, hans legekammerat er på vej væk. Greve er langt fra Falk i kvalitet.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment

        Working...
        X