Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    sendt til dig også
    Tak!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Santander var det
      ja så jeg lige - stort brød nr 1 eller 2.....

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
        Var der ikke kæmpe offside på den? Eller er det bare mig, Gryte og HJ?
        mener de sagde desler stod bag ved baglinjen men alligevel stadig tæller....

        Comment


          #34
          Pis os. Ærgerligt mål, men ikke ufortjent. Dog er vi ikke uden muligheder på omstillinger. Men vi er godt nok presset tilbage.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
            Var der ikke kæmpe offside på den? Eller er det bare mig, Gryte og HJ?
            Nej, Desler ophæver den på baglinien efter at have fulgt med Delaney

            Comment


              #36
              Jeg synes Desler sejler rundt på højre back. Vi står lidt for stille og kigger fodbold

              Comment


                #37
                Skal efter min mening heller ikke spille dernede men på kanten.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Nej, Desler ophæver den på baglinien efter at have fulgt med Delaney
                  Tak, den nåede jeg ikke at se i replay. Synes ellers vi har været godt med i dag, særligt når vi spiller med nye spillere. Vi kan sgu godt spille top 6 uden Falk.

                  Comment


                    #39
                    Bliver godt med en pause så vi lige kan re-organisere
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                      Tak, den nåede jeg ikke at se i replay. Synes ellers vi har været godt med i dag, særligt når vi spiller med nye spillere. Vi kan sgu godt spille top 6 uden Falk.
                      Det kan vi. Det gælder jo i høj grad om at vi skal være gode mod holde e under os. Så de kampe skal vindes fremover. Men mere vil have mere og det er da noget sjovere at være i nærheden af medaljerne end "bare" top 6.
                      Og der mangler en del ser vi tydeligt i dag. Men mon ikke vi samlet set er stærkere til næste sæson end vi var op til denne...

                      Comment


                        #41
                        Hvordan gør Tingager det?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Ok halvleg efter omstændighederne, svært at se os komme tilbage dog. Omstillinger har været vores bread and butter, dem får vi ikke mange af i 2. halvleg.

                          Comment


                            #43
                            Jeg synes egentlig han har gjort det ok, stærk i hovedspillet og ofte forudseende i spillet, men også lidt på mellemhånd måske fordi samspillet med Haddi ikke er helt afstemt.
                            Last edited by Oraklet; 08-05-2016, 16:12.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Hvordan gør Tingager det?
                              Jeg synes ikke man kan se at han har superligadebut i dag! Overbevisende er det første ord jeg kommer i tanker om.

                              Comment


                                #45
                                Utroligt at de to "kommentatorer" 50 minutter ind i kampen kan sige at de efter research i pausen har fået at v ide at Tengager ikke er venstrebenet men højrebenet og at det er svaret på deres store spørgsmål i optakten til at T soillede i højre side. Research. Dety er sgu da bare at se hvilket ben han skyder med i kampen.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X