Oprindeligt indsendt af El New York
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: BIF - OB, 10/4 2016 kl 18.
Collapse
X
-
Jesper Grønkjær "OB er gode på dødbolde" .... Amen oplys dog dig selv hr. kommentator, OB har ikke været gode på dødbolde i rigtig mange år!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægNu må Kent fatte det er slut med det elendige skula-forsøg!
MvT
Leave a comment:
-
Godt. Det var kun 4 sæsoner for tidligt at han blev skiftet ud.
Leave a comment:
-
KN vil have sat Ari og JJT bedre op .
Hmm. Han kommer nok til at vente længe
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægJeg kan godt lide at være glad og et positivt menneske. Barrett har spillet rigtig godt, synes jeg. Gode defensive aktioner, vigtigst af alt, men også nogle gode offensive.
Festersen har jeg på fornemmelsen bare venter på at gøre noget genialt. AK er om ikke andet tændt, af hvad jeg kan se fra min plads.
Og et ok stribet fremmøde på lægterne
Leave a comment:
-
Ja BIFs mål er udelukkende Aris skyld, jeg er godt nok træt af at se ham lave den ene fejl efter den anden. Manden er ikke god nok, FAT det Kent. Det eneste han kan er dødbolde, men vi har kun god header... Så vi scorer nok ikke på dødbolde, ligegyldigt om det er Ari eller Grytebust der sparker dem.
Leave a comment:
-
Det værste er at de får målet i vores bedste periode. Vi havde sat os fint på kampen. VI skal blive ved, de må blive trætte i anden halvleg. Der er bestemt muligheder i deres forsvar, det ser heller ikke vildt godt ud.
Leave a comment:
Leave a comment: