Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning, 09/04

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning, 09/04

    Har brugt dette forum i mange år, dog uden at deltage aktivt. Men som de fleste andre, så sætter jeg stor pris på når folk fortæller om en træning de har overværet.

    Og det ligger også til grund for dette indlæg :)

    Jeg overværede en del af dagens træning og dette er hvad jeg observerede:

    Falk ligner ikke en starter, og ved spil til to mål på lille bane træk han sig så snart der var en nærkamp. Han startede dog på det hold der ligner en start ellever, men efter kort tid skiftede han med JJT.

    Izunna startede også på det "rigtige" hold, men skiftede, på samme tid som Falk, med Azer.

    Oliver Lund og Ari ser ud til at udgøre vores højreside i morgen.

    Dagens bedste nyhed er at Festersen ser fit og skarp ud. Satte Tinager af, med bolden klistret til sig af flere omgange.

    Der er ingen tvivl om at AK fungerer langt bedre med Festersen ved sin side. De er begge ekstremt bevægelige, og det var fedt at se hvor godt et sammenspil de havde til dagens træning.

    Kent var meget opmærksom på at vi, når vi bliver retvendt, spiller en direkte bold, fremfor en ligegyldig bold til siden. Bliver sjovt at se om det lykkedes i morgen.

    Desuden skal bolden spilles foran OL fremfor i fødderne. Ligesom Kent ønskede det da LJ kom ind i kampen mod Randers.
    Tror holdet bliver som mod Randers, dog med OL på højre back og Festersen på toppen. (Krydser alt for at Falk kun sparede sig selv lidt i dag, for at være 100 procent klar til i morgen).

    Håber indlægget er brugbart.

    God weekend og god kamp i morgen...

    Mvh Scholes

    #2
    Jeg så også træningen. Jeg er ikke så sikker på hvilket af de konstellationer som Kent forsøgte sig med var det rigtige eller forkerte og kan være i tvivl at Kent helt ved det endnu :)

    Om Falk starter bliver nok afgjort på dagen. Både Falk, JJT og Joan blev afprøvet i venstresiden. Det ligner at Kent lige nu ser Greve i indskifterrollen
    Izunna var blandt starterne på 2 ud af 3 konstellationer der blev forsøgt med, så det ligner han nærmer sig en startplads.



    Det var lækkert at se Lund tilbage på sin højre back og det har været mig lidt en gåde at han i en periode har været så langt fra holdet. Jeg bliver nødt til at sige at han har noget mere back/wingback-DNA end Desler og Lukas. Han ved præcist hvornår han skal tage løbene og i løb med bold er han noget hurtigere end de to andre.

    Comment


      #3
      Super mange tak til jer begge to.
      Izunna kunne måske indikerer, at Kent ønsker sig vi sætter os fysisk på deres midtbane og Kahlenberg i særdeleshed.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
        Super mange tak til jer begge to.
        Izunna kunne måske indikerer, at Kent ønsker sig vi sætter os fysisk på deres midtbane og Kahlenberg i særdeleshed.
        Rigtig nok. Kahlenberg var god i Onsdags, og han var den store arkitekt da de skilte os ad i efteråret, så det kan sagtens være fornuftigt at smide Izunna ind, specielt hvis Austin er klar, da han om nogen er fysisk stærk.
        Han skal dog udvise noget mere skarphed i pasningsspillet end han har gjort hidtil, for det har godt nok været for spændende!

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Rigtig nok. Kahlenberg var god i Onsdags, og han var den store arkitekt da de skilte os ad i efteråret, så det kan sagtens være fornuftigt at smide Izunna ind, specielt hvis Austin er klar, da han om nogen er fysisk stærk.
          Han skal dog udvise noget mere skarphed i pasningsspillet end han har gjort hidtil, for det har godt nok været for spændende!
          I flg. dagens FS er Austin ude med en skade. Vi får nok fornøjelsen af Lebogang Phiri og det vil gøre BIF betydeligt stærkere offensivt, men måske også mere sårbare defensivt
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            I flg. dagens FS er Austin ude med en skade. Vi får nok fornøjelsen af Lebogang Phiri og det vil gøre BIF betydeligt stærkere offensivt, men måske også mere sårbare defensivt
            Det er dejligt. Synes Brøndby er skrøbelige uden Austin, som lukker mellemrummene rigtig godt ned. Det kan vi udnytte fremad banen, og så er det sgu surt ikke at have Falk med, selvom det da bliver spændende at se om vi har nogle i truppen som har niveauet til at overtage. Håber jjt får chancen!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Jeg så også træningen. Jeg er ikke så sikker på hvilket af de konstellationer som Kent forsøgte sig med var det rigtige eller forkerte og kan være i tvivl at Kent helt ved det endnu :)

              Om Falk starter bliver nok afgjort på dagen. Både Falk, JJT og Joan blev afprøvet i venstresiden. Det ligner at Kent lige nu ser Greve i indskifterrollen
              Izunna var blandt starterne på 2 ud af 3 konstellationer der blev forsøgt med, så det ligner han nærmer sig en startplads.



              Det var lækkert at se Lund tilbage på sin højre back og det har været mig lidt en gåde at han i en periode har været så langt fra holdet. Jeg bliver nødt til at sige at han har noget mere back/wingback-DNA end Desler og Lukas. Han ved præcist hvornår han skal tage løbene og i løb med bold er han noget hurtigere end de to andre.
              jeg må tilstå at jeg også ser noget godt i OL, men Kent må vurdere at defensiven er stærkest med Desler på hb. Offensivt er enig med dig OL har mere kvalitet end både Lucas og Desler, men cf'erne skal nok have hjælp for og her er Desler nok bedste mand med hans store arbejdsradius
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment

              Working...
              X