Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er jeg den eneste, der savner....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvad serverer de da ;)
    Haha

    Comment


      #17
      Hvem savner ikke tiden, hvor vi reelt spillede med om guld og sølv, europæisk deltagelse, en sikker 3-1 sejr på hjemmebane (hvor Fall, Runstrøm H.Hansen, Ruud eller HHA altid var oppe for et mål). Dengang vi faktisk troede på, vi kunne bide skeer med Villareal, Aston Villa og andre fornuftige internationale hold.... Det var dengang, der var udsolgt til hver hjemmekamp og hver søndag blev brugt på stadion!

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sandertheman Se indlæg
        Hvem savner ikke tiden, hvor vi reelt spillede med om guld og sølv, europæisk deltagelse, en sikker 3-1 sejr på hjemmebane (hvor Fall, Runstrøm H.Hansen, Ruud eller HHA altid var oppe for et mål). Dengang vi faktisk troede på, vi kunne bide skeer med Villareal, Aston Villa og andre fornuftige internationale hold.... Det var dengang, der var udsolgt til hver hjemmekamp og hver søndag blev brugt på stadion!
        Det er nu godt nok mange år siden der har været udsolgt, - ja jeg husker ikke en eneste kamp..

        Comment


          #19
          Jeg kan huske en kamp mod FCK hvor det var godt over 15 tusser på stadion, det vel det tætteste vi i moderne tid har været på udsolgt.

          Comment

          Working...
          X