Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Tit handler det ikke så meget om pointafstanden, som det handler om hvor mange hold der ligge foran én. Hvis man ligger nummer to med syv point op med 12 runder tilbage (f.eks.) er det ikke umuligt at hente det.

    Men vi har immervæk fem hold liggende foran os, der alle skal gøre det dårligere end os. Det er ikke sandsynligt. To eller tre hold er en mulighed. Fem er statistisk usandsynligt.

    Også derfor jeg har svært ved at tro på, at vi blander os i Europapladserne.
    den er jeg helt med på - men nu sad vi jo og dagdrømte - vil mene alene vores meget ustabile forsvar gør det usandsynligt. Men afstanden ER ikke større end det kan lade sig gøre. Men mit første mål er også en top 6, og det kan blive svært nok

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      I øvrigt vildt, at der kun er fire point op til BIF og FCM. De er begge meget hakkende kørende. Hvis vi rammer en stime, kan de godt presses bagfra.
      Og nu skal BIF møde FCK to gange i pokalen, hvis FCK slår Randers ud. De kan få et hårdt program uden den fornødne bredde i truppen.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        FCM ser eddermame ikke gode ud for tiden. Hvis de rammer en dårlig stime, så kan de absolut hentes. Sdj kommer også til at tabe point. Spørgsmålet er, om de taber flere end os. BIF og RFC er meget afhængige af, at de ikke får skader til deres to-tre nøglespillere.
        Den stime er de allerede igang med 5 point i 8 kampe - det er jo lige så sløjt som da OB var ringest!

        Comment


          #19
          og så vandt efb over gf.....tror efterhånden ikke at selv Ove P kan redde hobros røv mere....

          Comment


            #20
            Sønderjyske kun med 1 point fra Viborg. Randers og BIF stjæler point fra hinanden denne weekend. Med en sejr i morgen vil det blive en fantastisk weekend for os og vi er god placeret for rækkens sjove del. :-) :-) :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Sønderjyske kun med 1 point fra Viborg. Randers og BIF stjæler point fra hinanden denne weekend. Med en sejr i morgen vil det blive en fantastisk weekend for os og vi er god placeret for rækkens sjove del. :-) :-) :-)
              jeg tror BIF nakker RFC i morgen...hele Sydsiden vil med sikkerhed "kommentere" på Kellers eskapader og uroen på holdet tror jeg giver bagslag i form af nederlag
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg tror BIF nakker RFC i morgen...hele Sydsiden vil med sikkerhed "kommentere" på Kellers eskapader og uroen på holdet tror jeg giver bagslag i form af nederlag
                alt efter hvor højt op vi faktisk tror vi kan nå så vil en bif sejr (hvor grimt det end er at sige det) vel også være bedst for os. Første mål er randers, en sejr til os i morgen og de smider point så ligger vi nr. 5....uafgjort mellembif og rfc vil bestemt heller ikke være et dårligt resultat for os

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  alt efter hvor højt op vi faktisk tror vi kan nå så vil en bif sejr (hvor grimt det end er at sige det) vel også være bedst for os. Første mål er randers, en sejr til os i morgen og de smider point så ligger vi nr. 5....uafgjort mellembif og rfc vil bestemt heller ikke være et dårligt resultat for os
                  selvf. og vi skal jo også lige selv klare paragrafferne mod FCN først inden vi begynder at drømme resten af søndagen
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg tror BIF nakker RFC i morgen...hele Sydsiden vil med sikkerhed "kommentere" på Kellers eskapader og uroen på holdet tror jeg giver bagslag i form af nederlag
                    Nu er det jo ikke fordi at det har været den roligste uge på Vestegnen, og med auri som styrmand tror jeg ikke specielt meget på BIF. X'et virker oplagt...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                      Nu er det jo ikke fordi at det har været den roligste uge på Vestegnen, og med auri som styrmand tror jeg ikke specielt meget på BIF. X'et virker oplagt...
                      det er bestemt sandsynligt, meget afhænger nok af hvordan Todd og truppen håndtere "Kellergate"
                      Last edited by manner; 13-03-2016, 11:49.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Gylden mulighed vi er midt i... med kampen i dag ser/så de næste 5 kampe sådan ud at vi møder de hold under os hvor man kan sige de stadig er en trussel, samt vi møder det hold vi jager over os, samt nr. chok... Vi har taget en sejr i den første i dag, og så har vi Hobro og Randers i de næste to runder, og allerede der kan det jo begynde at se rigtig godt ud...
                        Ja ja, skal passe på ikke at blive revet for meget med, og vi får da heller ikke 15 point i de 5 kampe, men de første 3 er hjemme nu...


                        1. FcK
                        2. Sdr.
                        3. AaB
                        4. FcM
                        5. BIF
                        6. OB
                        7. Randers
                        8. Viborg
                        9. FcN
                        10. AGF
                        11. Esbjerg
                        12. Hobro
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Gylden mulighed vi er midt i... med kampen i dag ser/så de næste 5 kampe sådan ud at vi møder de hold under os hvor man kan sige de stadig er en trussel, samt vi møder det hold vi jager over os, samt nr. chok... Vi har taget en sejr i den første i dag, og så har vi Hobro og Randers i de næste to runder, og allerede der kan det jo begynde at se rigtig godt ud...
                          Ja ja, skal passe på ikke at blive revet for meget med, og vi får da heller ikke 15 point i de 5 kampe, men de første 3 er hjemme nu...


                          1. FcK
                          2. Sdr.
                          3. AaB
                          4. FcM
                          5. BIF
                          6. OB
                          7. Randers
                          8. Viborg
                          9. FcN
                          10. AGF
                          11. Esbjerg
                          12. Hobro
                          mulighederne er der bestemt - nu skal vi bare ikke lave den "klassiske" og sætte Hobro i gang næste runde.....ville være lidt for typisk desværre.

                          Nej tingene skal være anderledes så en sejr over hobro næste weekend og runden efter hægter vi for alvor randers af ;) og så sætter vi jagten ind på bif

                          Comment


                            #28
                            Og da Aab tabte i aften står vi kun 5 point fra plads 2. Det kan løbe helt fantastisk for os. Lad os krydse fingre at Ove P overrasker i FCM i morgen og stjæler (gerne 3) point der og vi overhaler ulvene næste uge.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              mulighederne er der bestemt - nu skal vi bare ikke lave den "klassiske" og sætte Hobro i gang næste runde.....ville være lidt for typisk desværre.

                              Nej tingene skal være anderledes så en sejr over hobro næste weekend og runden efter hægter vi for alvor randers af ;) og så sætter vi jagten ind på bif
                              Nej det er måske vigtigere end nogensinde at vi ikke pisser de gode resultater væk igen... må dog indrømme jeg ikke kan huske hvornår jeg sidst har været så sikker på 3 point, men vi skal selvfølgelig ikke gå på banen og tro de bare kommer af sig selv...

                              Og så er det ikke mindst vigtigt, fordi med det kampprogram gør det jo også at den på papiret sværeste tid kommer i den sidste del af foråret, så det vil være super at kunne slå hullet til de nederste 6 inden da...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #30
                                For helvede Duncan!! Du kunne jo have givet os den perfekte start på runden...

                                Comment

                                Working...
                                X