Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd ob-agf

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Er der da ikke en der kan slå automat piloten fra på Lasse Nielsen... det bliver snart komisk...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Lasse Nielsen kan ikke spille bold. Han kan noget andet men vi har brug for at komme 7 hylder op.

Comment

Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
        Har vi simpelthen haft for svage modstandere i testkampene, således at vi ikke er blevet presset nok, og dermed slet ikke er klar til et mere end tændt AGF hold?? ://:
        Vi fik jo tæsk i flere af kampene, jeg tror helt seriøst ikke, at vores hold er bedre.

Comment

Der burde være landet minimum en, men vi kan lige så godt bænkeLN i næste kamp, han er jo alligevel out. Personligt ville jeg heller bænke anføreren, men det sker nok ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Vi fik jo tæsk i flere af kampene, jeg tror helt seriøst ikke, at vores hold er bedre.
            Hmm, du har nok, desværre, ret! :-((
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Der hørte jeg forhåbentlig forkert!

Comment

Nej JH ødelægger ALT

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Der hørte jeg forhåbentlig forkert!
                  ?? ang falks kontrakt forhandlinger? har også selv først lige hørt det. Det er jo himmelråbende elendigt hvis 1 udspil byder på en lønnedgang. Så er man da først sikre på han skifter.

Comment

JH er mere inkompetent end PH og TC tilsammen.

Comment

Fra EB :

HA! Duncan er tæt på at slippe væk fra Oliver Lund, men den tidligere Midtlyllandspiller afslutter forbi mål. Duncan har været ustoppelig indtil videre! Til gengæld virker OB-defensiven ikke

28′
                      Det er simpelthen kaos i det fynske forsvar. Alt er totalt uorganiseret, og det ligner mere end scoring til 3-0 end en reducering til hjemmeholdet. Det skal Kent Nielsen få styr på hurtigst
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, hverken til det der eller til kampen... jeg er er rystet lige pt...

Comment

Desværre endnu et grotesk ringe taktisk oplæg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Desværre endnu et grotesk ringe taktisk oplæg.
                            Midtbanen kan ikke modstå trykket, Izunna helt væk. Midterforsvaret kender vi jo. Tror ikke det er Kents skyld det her.

Comment

Hvordan kan HJ og LN få penge for det der? Hold nu kæft hvor er de ringe.

Grytebust ser ikke godt ud på det første mål, selvom det mest elendige var opdækningen. Ellers flere flotte redninger indtil videre. Han skal nok lige have et par kampe før han rammer formen.

Og jeg har sagt det før, det dur simpelthen ikke at spille med to centrale midtbanespillere, når modstanderen spiller med tre. Det kræver virkelig at AK og Fester arbejder hårdt, det synes jeg ikke de gør. Falk og Desler har knapt været tilstede. Men så igen, hvad hjælper det når selv en langbold betyder stor chance til AGF? NUJ hvor får man flip af de to "forsvarsspillere"....

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Midtbanen kan ikke modstå trykket, Izunna helt væk. Midterforsvaret kender vi jo. Tror ikke det er Kents skyld det her.
                                Jeg er enig i, at JH er inkompetent og ikke har format til OB, men Kent og Bredal har da også et kæmpe ansvar for de konstante nedsmeltninger.

Comment

Working...
                                X