Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Jeg synes, der fra starten af var rimelig gode tilbagemeldinger om Koval fra dem, der havde set ham til træning.
    I kampene er 'et eller andet' så gået helt galt for ham.....
    Forhåbentlig laver grytebust en 'omvendt' Koval; er ikke så overbevisende til træning, men i kamp er han super solid!
    Og der skrives jo kun, at Koval var bedre i øvelserne, IKKE at Gryte var ringe....
    (Forsøger at være optimistisk!)
    TAK! ... Det hjalp .... Mon Koval har overtaget Darko Boduls plads i omklædningsrummet og er blevet smittet med god-til-træning-skidt-i-kamp-baktussen?

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      TAK! ... Det hjalp .... Mon Koval har overtaget Darko Boduls plads i omklædningsrummet og er blevet smittet med god-til-træning-skidt-i-kamp-baktussen?

      MvT
      Det er svært at sige. Det skal dog siges, at Sten ser noget bedre ud med fødderne end Tørnes der for at sige det pænt er fra "den gamle skole" :)

      Både Sten og Koval gjorde det rigtig godt, da der skulle øves "argentisk udspark" hvor man flugter bolden i en mere direkte vej op ad banen. Dette kunne Tørnæs slet ikke mestrer!

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
        Det er svært at sige. Det skal dog siges, at Sten ser noget bedre ud med fødderne end Tørnes der for at sige det pænt er fra "den gamle skole" :)

        Både Sten og Koval gjorde det rigtig godt, da der skulle øves "argentisk udspark" hvor man flugter bolden i en mere direkte vej op ad banen. Dette kunne Tørnæs slet ikke mestrer!
        Lyder sgu fint med de fødder. Det får vi brug for - specielt med Kents spillestil.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
          Jeg så ham til træning i går (onsdag) og vil sige at Koval var tydeligevis bedre i alle dele af de forskellige øvelser. Sten ligner mere en der skal konkurrere om 2. valget, men det er selvfølgelig kun vurderet ud fra en træning - dog med en del forskellige øvelser.
          Nu gætter jeg bare, men kunne man forestille sig at Koval var mere vant til de specifikke øvelser, og derfor måske virkede lidt bedre? Eller er det at gribe efter halmstrå?

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Nu gætter jeg bare, men kunne man forestille sig at Koval var mere vant til de specifikke øvelser, og derfor måske virkede lidt bedre? Eller er det at gribe efter halmstrå?

            Mvh

            MaxHH
            Høghens øvelser er meget tekniske, og når Grytebust stort set ikke har trænet rigtig med bold siden den norske sæson stoppede (i november), så er det måske ikke så mærkeligt at Koval er bedst der :) Jeg er da sikker på skarpheden kommer med mere træning.

            Heldigvis består målmandsspil af en masse andet; placeringsevne, instinkter og andet som er sværere at træne.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Høghens øvelser er meget tekniske, og når Grytebust stort set ikke har trænet rigtig med bold siden den norske sæson stoppede (i november), så er det måske ikke så mærkeligt at Koval er bedst der :) Jeg er da sikker på skarpheden kommer med mere træning.

              Heldigvis består målmandsspil af en masse andet; placeringsevne, instinkter og andet som er sværere at træne.
              Og kommunikation ikke mindst. Men når Lasse og Hall ikke kan finde ud af kommunikere, så gør det det ikke nemmere for ham på kassen.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Og kommunikation ikke mindst. Men når Lasse og Hall ikke kan finde ud af kommunikere, så gør det det ikke nemmere for ham på kassen.

                MvT
                Men kommunikationen er ingen undskyldning for Koval. Så meget skal man sgu heller ikke kunne sige. Hvis han ikke kan lære det 10-15 faste vendinger han har brug for, så...

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Men kommunikationen er ingen undskyldning for Koval. Så meget skal man sgu heller ikke kunne sige. Hvis han ikke kan lære det 10-15 faste vendinger han har brug for, så...
                  Enig. Man behøver heller ikke sige noget, når man er helt alene med bolden

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #99
                    Ligesom med andre lejesvende som ikke er i klubben efter sæsonen, er der ikke nogen grund til at give Koval mere spilletid end højst nødvendigt imø. Lad os få brugt energien og foråret på at spille den kommende stamme sammen. Azer må få et indhop i ny og næ, Koval det samme, Falk ud på bænken, når KN vurderer vi ikke kan rykke os mere i stillingen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Men kommunikationen er ingen undskyldning for Koval. Så meget skal man sgu heller ikke kunne sige. Hvis han ikke kan lære det 10-15 faste vendinger han har brug for, så...
                      Han skal vel bare lære: "Jeg har den!!"? ;0))
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                        Han skal vel bare lære: "Jeg har den!!"? ;0))
                        Men det skal han jo kun råbe hvis han rent faktisk HAR bolden... og det har ikke rigtigt været relevant at råbe endnu... ,o)

                        mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          At være den bagerste mand, ham der ofte har det bedste overblik, det forpligter en noget bedre kommunikation end hvad husbehov rækker til... i min verden... Jeg ser gerne så meget styrmand på keeper posten som det er muligt, og jo da især når vi mere eller mindre er uden kaptajn i forsvaret...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            At være den bagerste mand, ham der ofte har det bedste overblik, det forpligter en noget bedre kommunikation end hvad husbehov rækker til... i min verden... Jeg ser gerne så meget styrmand på keeper posten som det er muligt, og jo da især når vi mere eller mindre er uden kaptajn i forsvaret...
                            Ja, det ville da egentlig være rigtig dejligt. Det ville også nedsætte mit forbrug af angstdæmpende midler, når bolden nærmer sig vores felt :O)

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Synes det er rigtigt at starte med Sten. Det blev det i det øjeblik kontraktlængden blev offentliggjort. Det er ikke nødvendigvis i aften han skal være fantastisk, men det skal han på den lange bane og det bliver han bedst gennem rigtige kampe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Synes det er rigtigt at starte med Sten. Det blev det i det øjeblik kontraktlængden blev offentliggjort. Det er ikke nødvendigvis i aften han skal være fantastisk, men det skal han på den lange bane og det bliver han bedst gennem rigtige kampe.
                                Tror heller ikke at forsvaret er trygt ved Koval. Den usikkerhed det skaber er bestemt heller ikke gavnligt for deres præstation (at det samme så muligvis gør sig gældende den anden vej rundt er så en anden historie)
                                Det giver måske noget ro på, at det er Sten der står derinde. Er spændt på at se ham. Men som du siger behøves han ikke at stå fantasisk i aften - bare han viser noget stabilitet og undgår kæmpe hjerneblødninger.
                                Kan desværre ikke være på stadion i aften, så i må råbe lidt ekstra for mig.

                                Comment

                                Working...
                                X