Annoncering

Collapse
No announcement yet.

start 11

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det kan jeg godt. Han kritiserede faciliteterne (hvilket han jo nok har/havde en pointe i) og træningen (under LO) i OB og udtalte noget a la "alt er bedre i FCM". Objektivt kan det sikkert godt være rigtigt, men det havde også lidt en smag af at sparke bagud, og jeg mener helt bestemt også, at OB/LO var ude og svare lidt igen. Det var ik' så køøønt
    men hvis man ikke kan komme videre efter 5-6-7 år så er man smålig.

    Jonas Borring ville være meget velkommen på venstrekanten og han har 2 rigtig gode år tilbage og det kunne vi godt bruge for at komme top 6

    jeg håber godt nok vores køb i Vejle kommer til at overraske positivt men hold da op jeg synes vi har hentet rigeligt ( kirkeskov, kryger, azer osv. som mellemvarer ).

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      men hvis man ikke kan komme videre efter 5-6-7 år så er man smålig.

      Jonas Borring ville være meget velkommen på venstrekanten og han har 2 rigtig gode år tilbage og det kunne vi godt bruge for at komme top 6

      jeg håber godt nok vores køb i Vejle kommer til at overraske positivt men hold da op jeg synes vi har hentet rigeligt ( kirkeskov, kryger, azer osv. som mellemvarer ).
      Nu tager du jo så også det statement ud af sammenhæng

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Det kan jeg godt. Han kritiserede faciliteterne (hvilket han jo nok har/havde en pointe i) og træningen (under LO) i OB og udtalte noget a la "alt er bedre i FCM". Objektivt kan det sikkert godt være rigtigt, men det havde også lidt en smag af at sparke bagud, og jeg mener helt bestemt også, at OB/LO var ude og svare lidt igen. Det var ik' så køøønt
        Jeg synes tværtimod at Jonas Borrings udtalelser meget godt ramte hovedet på sømmet omkring faciliteterne og kulturen i OB. Træningsforholdene er der vel ingen tvivl om er under al kritik og blandt de værste af alle Odenses klubber. Og træningen under LO var jo også blandt det, som måske lå til grund for LOs fyring. Dette var Helveg også ude og påpege, og hans anseelse blandt fansne blev ikke dårligere af dét.
        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4144424.ece
        http://www.tipsbladet.dk/artikel/daa...ngen-i-aadalen

        Jeg ville elske Borring tilbage i Odense!

        Comment

        Working...
        X