Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalsejren i 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Pokalsejren i 2007

    Undskyld for mine mange negative indlæg i går og i dag.

    Mit i al min elendighed søgte jeg desperat efter målene fra pokalsejren i 2007, som jeg aldrig har kunne finde på nettet. Og hvad sker der så? Jeg finder det fandme! Var tæt på at græde, da jeg genså målene.

    https://myspace.com/kongknudsen/vide...2007-/32795916

    Linket er postet i en anden tråd, og jeg er ked af det, men man kan ikke se videoen på iPhones og iPads. Se den på en computer i nærheden af dig.

    Jeg må bare sige, at det har gjort mit humør meget bedre oven på sagen om Rasmus Falk.

    Hold kæft, det var en stor dag!
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    #2
    Smukt! Fandeme smukt, og godt fundet. Jeg har heller ikke kunne finde den før. Dejligt gensyn, og mere af det! :-)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Undskyld for mine mange negative indlæg i går og i dag.
      Jeg tror alle var ved siden af sig selv i går, og blot reagerede lidt forskelligt på skuffelsen. Ingen døde, ingen fik karantæner, ingen skrev grimme ting på Falks hus/lejlighed/jordhule. Så mon ikke alle overlever, ikke mindst Tipsbladet, der lige igen viste hvor lidt de ved om fodbold og følelser... ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #4
        Becharda var fantastisk!

        Comment


          #5
          https://www.youtube.com/watch?v=CyntEuybHvA#t=35
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Jeg var i (Telia?) parken og se de stribede tage pokalen med hjem. Jeg oplevede flere FCK-fans være sure og udadreagerende - og - ja, emotionelle efter kampen.

            Fik lige smilet en del igen oven på at gense målene.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Jeg var i (Telia?) parken og se de stribede tage pokalen med hjem. Jeg oplevede flere FCK-fans være sure og udadreagerende - og - ja, emotionelle efter kampen.

              Fik lige smilet en del igen oven på at gense målene.
              Det var jeg også. Min hukommelse fra den dag er noget hullet, men jeg husker dog målene og spændingen kort før slutfløjt. Resten af dagen står i lidt af en tåge, men det var noget med en fest på Flakhaven og noget fez og kuz senere på aftenen :D
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                #8
                Jeg var også i Parken, stod modsat OB's fan, da jeg var der med en FCK kammerat, så vi havde fundet et neutralt sted at stå.

                Men kigge over på banneren med "I DISSE FARVER HAR VI VUNDET STØRRE STEDER" giver mig kuldegysninger, selv i dag ved at tænke tilbage på det :)

                Det var en stor og flot sejr, håber vi i 2017 kan være med i de sidste to runder igen.

                En god placering i denne sæson, der er 5 point op til mulig Europa pladser.
                Jeg er en dag drømmer, og drømmer om det bliver en mulighed :)

                Comment


                  #9
                  Hvor var det fedt at stå på lægterne til en OB-triumf over F*ck:

                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/video...s-pokaltriumf/

                  Comment


                    #10
                    Becharda var fantastisk

                    Comment

                    Working...
                    X