Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tanker om Rasmus Falk til FCK - uden udbrud.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Når jeg tænker over det, så har Rasmus Falk sikkert ønsket at skifte til FCK eller Brøndby i lang tid. Jeg tænker også at det kan blive spændende med OB's hold. Nu med Yao - til sommer med Kenneth Emil og måske Izunna. Så ville der lige pludselig ikke mangle ret meget mere for at opfylde Rasmus Falsks ambition om topfodbold. Han ville afsted til København uanset hvad.
    Og det ville være så fedt at Falk i de næste 4 år ikke vinder Guld, men OB tager den minimum 1 gang, om det så er Brøndby, FCM, Aab eller SønderjyskE (andre hold) så vil det varme mit OB hjerte :)

    Comment


      #17
      Bare han ikke spiller for os i foråret. At least give us that dignity.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Bare han ikke spiller for os i foråret. At least give us that dignity.
        +1

        Væk med Rasmus Fal(s)k nu!

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
          Bare han ikke spiller for os i foråret. At least give us that dignity.
          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          +1

          Væk med Rasmus Fal(s)k nu!
          Det er jo ikke noget vi styrer.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Det er jo ikke noget vi styrer.
            Træneren og sportschefen beslutter vel i (mere eller mindre) fællesskab hvilke spillere der indgår i førsteholdstruppen, og hvilke der ikke gør. Så jo, "vi" styrer om han spiller for os i foråret. Men jeg tror de er mere bekymrede for Falks følelser, dårlig pr og forholdet til KB03, end de er "bange" for os...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Træneren og sportschefen beslutter vel i (mere eller mindre) fællesskab hvilke spillere der indgår i førsteholdstruppen, og hvilke der ikke gør. Så jo, "vi" styrer om han spiller for os i foråret. Men jeg tror de er mere bekymrede for Falks følelser, dårlig pr og forholdet til KB03, end de er "bange" for os...

              Mvh

              MaxHH
              Nu tænkte jeg på vi som os her inde på forum.

              Er godt klar over JH og KN styrer det.

              At jeg ikke er enig er så også en helt tredje side af sagen.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Nu tænkte jeg på vi som os her inde på forum.

                Er godt klar over JH og KN styrer det.

                At jeg ikke er enig er så også en helt tredje side af sagen.
                Ahh. Jeg læste det som om "vi", altså klubben, ikke var herre over om han skiftede nu eller til sommer. Beklager misforståelsen.

                mvh

                MaxHH

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Ahh. Jeg læste det som om "vi", altså klubben, ikke var herre over om han skiftede nu eller til sommer. Beklager misforståelsen.

                  mvh

                  MaxHH
                  Helt i orden.

                  Men jeg tænkte det mere at mange, rigtigt mange havde skrevet de ville have ham væk, og det er ikke noget vi styrer (os fans) det var mere derfor jeg skrev det.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Helt i orden.

                    Men jeg tænkte det mere at mange, rigtigt mange havde skrevet de ville have ham væk, og det er ikke noget vi styrer (os fans) det var mere derfor jeg skrev det.
                    Så prøver jeg igen... .o):

                    Nej, det har vi (minimal) indflydelse på. Hvis vi VIRKELIG ikke ønsker han spiller, kan vi, i samlet flok, naturligvis påvirke den beslutningsprocess. Men det kræver naturligvis mere end at skrive på et debatforum...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #25
                      Rigtig fint indlæg - apropos det med at være fan - jeg blev OB-fan i 1977 - er født og opvokset på Langeland, flyttede til Nordjylland i 1995 hvor folk sagde "så skal du da holde med AaB" næ det skulle jeg ikke... i 2004 flyttede jeg til København - skulle jeg så holde med en Københavnerklub - næ det skulle jeg så heller ikke... Som jeg har sagt til alle der har spurgt/kommenteret, "Jeg er OB'er - det har jeg altid været - og det vil jeg altid være" - i sidste ende kigger jeg ikke på resultater - men følger hjertet, og det er og bliver stribet... (som en lille sidebemærkning - jeg har i dag den største sympati for AaB - og så gerne de vandt 30 kampe på en sæson, bare det taber de tre til OB... Derimod FCK og BIF kommer jeg aldrig til at have sympati for)... Rigtig go' sæson til alle striwer :-)

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Så prøver jeg igen... .o):

                        Nej, det har vi (minimal) indflydelse på. Hvis vi VIRKELIG ikke ønsker han spiller, kan vi, i samlet flok, naturligvis påvirke den beslutningsprocess. Men det kræver naturligvis mere end at skrive på et debatforum...

                        Mvh

                        MaxHH
                        Det var nu ikke fordi jeg ikke forstod hvad du mente, for det gør jeg fint.

                        Og ved godt at vi muligvis kan gøre beslutningsprocessen lidt nemmere i det store hele, men hvis ingen vil have personen, så kan vi jo ikke gøre så meget. Om vi vitterligt kan få ledelse til at smide ham 'væk' ved jeg faktisk ikke helt.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Det var nu ikke fordi jeg ikke forstod hvad du mente, for det gør jeg fint.

                          Og ved godt at vi muligvis kan gøre beslutningsprocessen lidt nemmere i det store hele, men hvis ingen vil have personen, så kan vi jo ikke gøre så meget. Om vi vitterligt kan få ledelse til at smide ham 'væk' ved jeg faktisk ikke helt.
                          Det kunne vi godt... men det ligger ikke til dansk mentalitet at agere så det ville ske. Om det er godt eller skidt...? Det er jo nok grundlæggende godt nok. Begynder man først at samles i flokke, og aggressivt kræve det ene eller det andet, skal der ikke meget til før det udvikler sig uheldigt.

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Det kunne vi godt... men det ligger ikke til dansk mentalitet at agere så det ville ske. Om det er godt eller skidt...? Det er jo nok grundlæggende godt nok. Begynder man først at samles i flokke, og aggressivt kræve det ene eller det andet, skal der ikke meget til før det udvikler sig uheldigt.

                            Mvh

                            MaxHH
                            Det har du helt ret I.
                            Jeg kan nu godt lide vi ikke kan gøre det, vi behøver ikke være ligesom de Tyrkiske klubber der laver den slags ting (kan være jeg har landet galt, men det er da nede syd på de har lavet ballade for at noget skulle ske :) )

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Det har du helt ret I.
                              Jeg kan nu godt lide vi ikke kan gøre det, vi behøver ikke være ligesom de Tyrkiske klubber der laver den slags ting (kan være jeg har landet galt, men det er da nede syd på de har lavet ballade for at noget skulle ske :) )
                              Jeg havde også tyrkiske klubber i tankerne, så det er i hvert fald en udbredt fordom... ,o)

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Jeg havde også tyrkiske klubber i tankerne, så det er i hvert fald en udbredt fordom... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH
                                Ja, det kan der være noget om.
                                Men der er også gået en del rygter om de klubber.

                                Comment

                                Working...
                                X