Annoncering

Collapse
No announcement yet.

The OB and Liverpool FC Brotherhood.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Alexjakobsen
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Jeg går all in på broderskabet... Jeg har holdt med de 2 hold siden jeg kunne gå (omkring 78;) )



    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Marco van Tasten:
    ScouserTommy:
    Onkel Riffel:Fint comeback.

    Mere fight end finesse, men det kan også gøre det. Og positivt, at det er indskiftningerne og de taktiske ændringer, der får sat styr på det.
    Dejligt at kunne vinde uden Suarez. Dejligt med 2 PrL sejre i træk. Dejligt med 2 udesejre i træk. Intet af dette har vi været forvænt med i snart lange tider. Set over hele kampen var det måske ikke HELT fortjent, men det tager jeg gerne med. Vi er utallige gange blevet spist af med mindre end vi fortjente, så rart endelig at få lidt retur på den konto.
    Nu skal al marginal held jo ikke tilfalde Utd. så fint vi snupper lidt. Kun fire point til fjerdepladsen. Kan nåes endnu!

    MvT
    Hehe, måske må jeg tage det med "ikke helt fortjent" i mig igen. Har netop set nogle stats fra kampen, og der ligger vi faktisk godt til på de fleste. Måske jeg var lidt "farvet" af 1. halvleg, hvor jeg syntes vi blev trykket lidt for langt tilbage. For ikke at sige alt for langt. I pausen havde jeg svært ved at se hvordan vi skulle kunne vende det, men af og til er det dejligt at tage fejl...

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    ScouserTommy:
    Onkel Riffel:Fint comeback.

    Mere fight end finesse, men det kan også gøre det. Og positivt, at det er indskiftningerne og de taktiske ændringer, der får sat styr på det.
    Dejligt at kunne vinde uden Suarez. Dejligt med 2 PrL sejre i træk. Dejligt med 2 udesejre i træk. Intet af dette har vi været forvænt med i snart lange tider. Set over hele kampen var det måske ikke HELT fortjent, men det tager jeg gerne med. Vi er utallige gange blevet spist af med mindre end vi fortjente, så rart endelig at få lidt retur på den konto.
    Nu skal al marginal held jo ikke tilfalde Utd. så fint vi snupper lidt. Kun fire point til fjerdepladsen. Kan nåes endnu!

    MvT

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Onkel Riffel:Fint comeback.

    Mere fight end finesse, men det kan også gøre det. Og positivt, at det er indskiftningerne og de taktiske ændringer, der får sat styr på det.
    Dejligt at kunne vinde uden Suarez. Dejligt med 2 PrL sejre i træk. Dejligt med 2 udesejre i træk. Intet af dette har vi været forvænt med i snart lange tider. Set over hele kampen var det måske ikke HELT fortjent, men det tager jeg gerne med. Vi er utallige gange blevet spist af med mindre end vi fortjente, så rart endelig at få lidt retur på den konto.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Fint comeback.

    Mere fight end finesse, men det kan også gøre det. Og positivt, at det er indskiftningerne og de taktiske ændringer, der får sat styr på det.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Udmærket Raheem.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Hrrrmf.

    Men hvad sker der også for, at man ikke har nogle angribere at sætte ind...

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    SUK!



    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Marco van Tasten:En 6-points weekend. Det vil man godt prøve lidt oftere :)

    MvT
    Ja tak. Lige p.t. er det jo ved Merseyside, det halter en smule, mens det går fint i Ådalen. Vi må håbe at de røde strammer op. Skulle man komme med et skud på hvilken af de to klubber der løfter det næste trofæ ligner det jo OB.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    En 6-points weekend. Det vil man godt prøve lidt oftere :)

    MvT

    Leave a comment:


  • Mr.Hjortebjerg
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Melder mig i broderskabet. Bedre sent end aldrig! Fantastisk koncept

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Nå, så skal vi da lige have pustet lidt liv i denne udmærkede tråd igen

    Dejlig dag for broderskabet. Flere af dem, tak!

    Leave a comment:


  • OBforever
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Gorm:
    OBforever:Ups....der må jeg gå til bekendelse....jeg er fejlet bravt i opdragelsen af min søn mht. hvilket Engelsk hold, der er klart det bedste....

    (tør næsten ikke nævne, hvem han har som favorithold.....*hvisker Everton*) - så et eller andet er slået helt fejl der!
    Hahahahahahaha
    Kan ikke gøre for det! :-D

    Kun på OB-siden har jeg i den grad præget ham, for der ville jeg ikke kunne bære, hvis han blev FCK/Brøndby fan som så mange andre små drenge, der ikke lige bor i eller omkring Odense!

    Btw - god weekend for os begge to her i hytten....begge Liverpool hold vandt i går og sønnike er helt oppe at ringe over Evertons topplacering - så den lader jeg ham lige nyde lidt...det varer jo ikke så længe! :-P

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    5-2 til LFC.....OB skal så lige fuldende en potentielt fantastisk weekend med en sejr idag

    Leave a comment:


  • Gorm
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    OBforever:Ups....der må jeg gå til bekendelse....jeg er fejlet bravt i opdragelsen af min søn mht. hvilket Engelsk hold, der er klart det bedste....

    (tør næsten ikke nævne, hvem han har som favorithold.....*hvisker Everton*) - så et eller andet er slået helt fejl der!
    Hahahahahahaha

    Leave a comment:

Working...
X