Annoncering

Collapse
No announcement yet.

The OB and Liverpool FC Brotherhood.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ScouserTommy
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    NicolaiN:Jeg synes, at der med Daniel Sturridge er lidt for dårlig førsteberøring, og lidt for svingede præstationer til at jeg nogensinde troede på gennembruddet i Chelsea. Han minder faktisk en hel del om Salomon Kalou.
    Vi måse i øjnene, at p.t. er det spillere på Sturridge´s niveau, vi kan tiltrække, og så længe han er bedre end det vi har er det til at leve med. Vi er nødt til at tage et skridt ad gangen, og det vil være nogle år, før vi igen kan fiske spillere fra den allerøverste hylde. Jeg ville da hellere have en Edinson Cavani eller endnu bedre Radamel Falcao til Anfield. Men den slags folk er udenfor vores rækkevidde, læste lige at Napoli med en hånlatter har afvist et bud på ?55M på Cavani.

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Jeg synes, at der med Daniel Sturridge er lidt for dårlig førsteberøring, og lidt for svingede præstationer til at jeg nogensinde troede på gennembruddet i Chelsea. Han minder faktisk en hel del om Salomon Kalou.

    Leave a comment:


  • Gorm
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Marco van Tasten:
    JMJ:
    badazz:Så var der sgu da lidt at glæde sig over
    Ja, det må man sige! Længe siden vi har spillet så godt, og klasse med Downing!Men mon ikke vi kommer ned på jorden igen til Boxing Day?
    Håber jeg ikke. Synes faktisk vi spillede end rigtig god gang fodbold mod Fulham og kan det gentages ser jeg ikke nogen grund at vi ikke skulle kunne slå Stoke.

    Og så er dette på vej:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1889224.ece

    Hvad siger i til det?

    MvT
    Jeg er helt igennem ekstremt bitter over at vi mister Sturridge. Der er rigtigt mange mål i ham, hvis han får tilliden og ydermere får lov til at spille som den centrale angriber. Det kunne snildt blive sæsonens bedste indkøb det der.

    Leave a comment:


  • OBforever
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    NicolaiN:Hygger I jer? ;)
    Sssccchhhh! :-)

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Hygger I jer? ;)

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    JMJ:
    badazz:Så var der sgu da lidt at glæde sig over
    Ja, det må man sige! Længe siden vi har spillet så godt, og klasse med Downing!Men mon ikke vi kommer ned på jorden igen til Boxing Day?
    Synes faktisk vi har spillet fint i mange kampe, forskellen i går var, at vi fik det hurtige mål, der giver ro over tingene. Aston Villa kampen springer vi i den forbindelse let hen over, efter at have set dem klæde sig af for åben skærm på Broen virker det helt ufatteligt, hvordan vi kunne tabe til dem.

    Lækker kamp af Downing i går, han har virkelig oppet sig. Fortsætter han sådan gennem jul/nytår er jeg lige ved at mene at vi skal beholde ham.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    JMJ:
    badazz:Så var der sgu da lidt at glæde sig over
    Ja, det må man sige! Længe siden vi har spillet så godt, og klasse med Downing!Men mon ikke vi kommer ned på jorden igen til Boxing Day?
    Håber jeg ikke. Synes faktisk vi spillede end rigtig god gang fodbold mod Fulham og kan det gentages ser jeg ikke nogen grund at vi ikke skulle kunne slå Stoke.

    Og så er dette på vej:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1889224.ece

    Hvad siger i til det?

    MvT

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    badazz:Så var der sgu da lidt at glæde sig over
    Ja, det må man sige! Længe siden vi har spillet så godt, og klasse med Downing!Men mon ikke vi kommer ned på jorden igen til Boxing Day?

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Så var der sgu da lidt at glæde sig over

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Smukt :-)

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Onkel Riffel:
    Henrik Kristensen:Glimrende kamp i dag ;-)
    Go suck a root!
    Synes simpelthen at det er så deprimerende. Nu troede vi lige, at tingene var begyndt at fungere, og så får man sådan en karklud i ansigtet i går eftermiddags.

    Jeg overvejer seriøst at holde en pause fra PrL transmissionerne. Orker simpelthen ikke at skulle være i dårligt humør i flere dage efter præstationer som den i går.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Henrik Kristensen:Glimrende kamp i dag ;-)
    Go suck a root!

    Leave a comment:


  • Henrik Kristensen
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Glimrende kamp i dag ;-)

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    ScouserTommy:
    Alexjakobsen:Jeg går all in på broderskabet... Jeg har holdt med de 2 hold siden jeg kunne gå (omkring 78;) )
    Jamen velkommen. Er det noget man IKKE kan kalde os, så er det medløbere og glory huntere, titler og pokaler har jo ikke ligefrem stået i kø de sidste (alt for) mange år...men NÆSTE ÅR, bare vent og se
    "L'shanah haba'ah b'Yerushalayim"

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

    Alexjakobsen:Jeg går all in på broderskabet... Jeg har holdt med de 2 hold siden jeg kunne gå (omkring 78;) )
    Jamen velkommen. Er det noget man IKKE kan kalde os, så er det medløbere og glory huntere, titler og pokaler har jo ikke ligefrem stået i kø de sidste (alt for) mange år...men NÆSTE ÅR, bare vent og se

    Leave a comment:

Working...
X