Annoncering

Collapse
No announcement yet.

The OB and Liverpool FC Brotherhood.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Onkel Riffel
    replied
    Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.

Jesus!

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied

DAGGER!

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied

Marco van Tasten:Jeg er fuldstændig vild med Suarez måde at spille fodbold på. Han har helt sin egen stil og møgskarpe vendinger kan kan lave er magiske. Men han har sgu en skrue løs. Han hører til de fodboldspiller som jeg hader at elske. Kunne de ikke bare nøjes med at spille fodbold, tænker man. Gazza, Zlatan, Balotelli, Cantona etc.

MvT
    Han når ikke nogle af de nævnte til sokkeholderne, hverken menneskeligt eller underholdningsmæssigt. Han er en usympatisk, usportslig lille oppustet klovn, og han er den eneste spiller, der nogensinde har formået at sætte mit følelsesmæssige forhold til en klub på prøve.

Jo før han forlader Liverpool, jo bedre. (og ja, jeg anerkender, at han er klubbens suverænt bedste spiller, rent fodboldmæssigt)

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied

Morgaine:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/lang-karantaene-til-suarez-bid

10 spilledages karantæne til Suarez
    Helt fint. Han er en kæmpenar, og jo før han forlader Liverpool, jo bedre.

Leave a comment:

• Morgaine
    replied

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/lang-karantaene-til-suarez-bid

10 spilledages karantæne til Suarez

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied

Jeg er fuldstændig vild med Suarez måde at spille fodbold på. Han har helt sin egen stil og møgskarpe vendinger kan kan lave er magiske. Men han har sgu en skrue løs. Han hører til de fodboldspiller som jeg hader at elske. Kunne de ikke bare nøjes med at spille fodbold, tænker man. Gazza, Zlatan, Balotelli, Cantona etc.

MvT

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied

Morgaine:Jeg vil råde Rodgers til at give Suarez mad inden kampe...

Gal en hjerneblødning at bide Ivanovic
    Enig, helt uforståeligt hvad der sker i hovedet på ham.Medmindre Suarez har MEGET dårlig ånde er biddet dog hverken karriere- eller livstruende, som det fx var tilfældet med Eric Cantonas karatespark eller visse af Roy Keanes knogleknusertacklinger.

Leave a comment:

• Morgaine
    replied

Jeg vil råde Rodgers til at give Suarez mad inden kampe...

Gal en hjerneblødning at bide Ivanovic

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied

ScouserTommy:Hmm, den her var noget under middel og endda med en stor pil ned. Faktisk på grænsen til det uacceptable for begge klubbers vedkommende.Det er ikke nogen dans på roser at være os
    Jeg synes faktisk Liverpool spillede en ret hæderlig kamp. Reading havde bare lige støvet en keeper af, der leverede den ene mirakelredning efter den anden.

OB? Not so much...

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied

Hmm, den her var noget under middel og endda med en stor pil ned. Faktisk på grænsen til det uacceptable for begge klubbers vedkommende.Det er ikke nogen dans på roser at være os

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied

La-la søndag. Skuffende indsats og overraskende pointtab på Amfield, til gengæld et uventet point i Parken, selvom spillet heller ikke her var noget at prale af.Summa summarum: Middel med pil nedad

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied

Marco van Tasten:Tja, det er var så den sæson. Næste sæson bliver bare knald eller fald for Rodgers.

MvT
    Godt nok træls med endnu en af disse ide- og viljeløse indsatser. Jeg er bange for, at kampe som denne, og den i Soton for nogle uger siden, kan få en Luis Suarez til seriøst at overveje, om hans fremtid ligger på Anfield.

Leave a comment:

• guldtilob
    replied

Håber godt nok der kommer 2-3 virkelige forstærkninger. Ellers er der ingen chance for top 4 næste sæson.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied

Tja, det er var så den sæson. Næste sæson bliver bare knald eller fald for Rodgers.

MvT

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied

Onkel Riffel:
    Marco van Tasten:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=567895223242491&set=a.118473454 851339.11920.118450714853613&type=1&theate r

Ved sgu ikke helt. Hvad synes i?

MvT
    Hvis den er ægte, er den meget pæn, men et trin ned fra denne sæsons.
    Lidt kedelig, synes jeg

Leave a comment:

Working...
X