Re: The OB and Liverpool FC Brotherhood.
Jesus!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
The OB and Liverpool FC Brotherhood.
Collapse
X
-
Marco van Tasten:Jeg er fuldstændig vild med Suarez måde at spille fodbold på. Han har helt sin egen stil og møgskarpe vendinger kan kan lave er magiske. Men han har sgu en skrue løs. Han hører til de fodboldspiller som jeg hader at elske. Kunne de ikke bare nøjes med at spille fodbold, tænker man. Gazza, Zlatan, Balotelli, Cantona etc.
MvT
Jo før han forlader Liverpool, jo bedre. (og ja, jeg anerkender, at han er klubbens suverænt bedste spiller, rent fodboldmæssigt)
Leave a comment:
-
Morgaine:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/lang-karantaene-til-suarez-bid
10 spilledages karantæne til Suarez
Leave a comment:
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/lang-karantaene-til-suarez-bid
10 spilledages karantæne til Suarez
Leave a comment:
-
Jeg er fuldstændig vild med Suarez måde at spille fodbold på. Han har helt sin egen stil og møgskarpe vendinger kan kan lave er magiske. Men han har sgu en skrue løs. Han hører til de fodboldspiller som jeg hader at elske. Kunne de ikke bare nøjes med at spille fodbold, tænker man. Gazza, Zlatan, Balotelli, Cantona etc.
MvT
Leave a comment:
-
Morgaine:Jeg vil råde Rodgers til at give Suarez mad inden kampe...
Gal en hjerneblødning at bide Ivanovic
Leave a comment:
-
Jeg vil råde Rodgers til at give Suarez mad inden kampe...
Gal en hjerneblødning at bide Ivanovic
Leave a comment:
-
ScouserTommy:Hmm, den her var noget under middel og endda med en stor pil ned. Faktisk på grænsen til det uacceptable for begge klubbers vedkommende.Det er ikke nogen dans på roser at være os
OB? Not so much...
Leave a comment:
-
Hmm, den her var noget under middel og endda med en stor pil ned. Faktisk på grænsen til det uacceptable for begge klubbers vedkommende.Det er ikke nogen dans på roser at være os
Leave a comment:
-
La-la søndag. Skuffende indsats og overraskende pointtab på Amfield, til gengæld et uventet point i Parken, selvom spillet heller ikke her var noget at prale af.Summa summarum: Middel med pil nedad
Leave a comment:
-
Marco van Tasten:Tja, det er var så den sæson. Næste sæson bliver bare knald eller fald for Rodgers.
MvT
Leave a comment:
-
Håber godt nok der kommer 2-3 virkelige forstærkninger. Ellers er der ingen chance for top 4 næste sæson.
Leave a comment:
-
Tja, det er var så den sæson. Næste sæson bliver bare knald eller fald for Rodgers.
MvT
Leave a comment:
-
Onkel Riffel:Marco van Tasten:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=567895223242491&set=a.118473454 851339.11920.118450714853613&type=1&theate r
Ved sgu ikke helt. Hvad synes i?
MvT
Leave a comment:
Leave a comment: