Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stadionoplevelser

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stadionoplevelser

    Nu har vi i mange år diskuteret kvaliteten af oplevelsen på Odense Stadion udover fodbolden (lukning af hjørner, ventetid ved boder, skærme, underholdning m.m.).

    Har I oplevet et stadion/stadionoplevelse, som var meget positiv / havde en woooow-effekt ?

    Jeg har selv arbejdet i Monterrey (en af verdens voldeligste byer…. men det er en anden historie), hvor fodboldkulturen er helt i top.
    Mange danskere vil nok rynke på næsen af den mexicanske liga, men den har virkeligt et højt niveau med mange klassespillere. Eneste udfordring jeg har, er deres to-delte turneringsstruktur (Apertura og Clausura).

    Ting, som imponerede mig:

    Det nye stadion (BBVA Bancomer Stadium): Woooow (kan nok ikke lave et papmache-bjerg i Odense), en helt fantastisk oplevelse og lydkulisse ! Desuden har de ingen løbebaner eller andet skrammel omkring banen, men er helt nede på FIFA’s minimumskrav mht. afstand til fans.

    Mad/drikke: Man behøver ikke stå i kø, da alt leveres til ens plads. Hvis du ikke har mobil/app, går der også folk rundt og tager bestillinger/kontanter og er tilbage i løbet af fem minutter med det du/I bestilte…. Det er altså høj klasse ! Alle ølkrus er stabile 75cl med holdets spillere på, og virkelig god koooold øl. Så du hele tiden får et krus med din yndlingsspiller uden ekstra betaling.

    Stemningen: Normalt er jeg ikke vild med cheerleaders, men her gør jeg en undtagelse. Alle Monterreys hovedsponsorer har deres egne hold, som samtidigt underholder/konkurrerer. De er alle som taget ud af et magasin, så man kan altså ikke klage over udsigten…. og så kan de entertaine !

    Spændt på om I har nogle lignende oplevelser ?


Working...
X