Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Vi kan hurtigt blive enige om at der mangler klasse nede bagved. Og vindertyper generelt.
    men i dag syntes jeg da det er oppe foran vi taber kampen. Vi ved der skal laves en del mål for at kompensere for vores manglende forsvar og i dag er vi bare for ineffektive.
    Et skidt forsvar og en tam midtbane og kun en angriber i størstedelen af kampen.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Det er i begge ender vi taber den. Effektivitet og skarphed i begge ender afgører kampe.

      Og derfor er det i mine øjne totalt urealistisk at bygge et vinderhold op på længere sigt.

      Med det set up vi har nu.

      MvH ChrisOB
      Tja der kommer jo endnu en stor udrensning næste sommer så må vi håbe JH rammer mere rigtigt. For ja det er fandme sølle....

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Et skidt forsvar og en tam midtbane og kun en angriber i størstedelen af kampen.
        Ja jeg fattede heller ikke falk på top....der hører han altså ikke hjemme. Syntes lidt Kent satte sig mellem to stole i dag....forsøgte at vinde og spare nogle spillere samtidig. Enten totalt B hold og spare altså på det nærmeste sælg kampen. Eller all in med A Kæderne.....
        når det er sagt så er jeg glad for at se jjt i dag....ham vil jeg gerne se lidt mere til.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Tja der kommer jo endnu en stor udrensning næste sommer så må vi håbe JH rammer mere rigtigt. For ja det er fandme sølle....
          Håber første udrensning kommer på sportsdirektørposten.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Håber første udrensning kommer på sportsdirektørposten.
            Enig det er nødvendigt

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Enig det er nødvendigt
              Har det været de sidste 3 vinduer imo
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Har det været de sidste 3 vinduer imo
                Jo men det er lidt svært at gøre noget ved nu
                ;)

                Comment


                  #38
                  Skabte vi overhovedet en eneste chance i 2. halvleg ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Det er i begge ender vi taber den. Effektivitet og skarphed i begge ender afgører kampe.

                    Og derfor er det i mine øjne totalt urealistisk at bygge et vinderhold op på længere sigt.

                    Med det set up vi har nu.

                    MvH ChrisOB
                    Det KAN være jeg læser ting ind i dine indlæg som ikke er der... men det VIRKER altså ofte som om du har et andet syn på "opbygning" end jeg har... for det virker som om du mener vi burde være der NU, og ikke er i begyndelsen af den opbygning du selv nævner...?

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Det KAN være jeg læser ting ind i dine indlæg som ikke er der... men det VIRKER altså ofte som om du har et andet syn på "opbygning" end jeg har... for det virker som om du mener vi burde være der NU, og ikke er i begyndelsen af den opbygning du selv nævner...?

                      Mvh

                      MaxHH
                      Jeg læser det som om han mener der mangler et godt fundament i den centrale akse startende med målmanden over det centrale forsvar op til den centrale midt hvor kun Makrini er begyndt at vise kvalitet.
                      For at bygge noget op skal det fundament være på plads , uden det kan vores offensiv være nok så god .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Håber første udrensning kommer på sportsdirektørposten.

                        Comment


                          #42
                          KN

                          http://www.bold.dk/nyt/kent-n-vi-und...kke-fredericia

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Det KAN være jeg læser ting ind i dine indlæg som ikke er der... men det VIRKER altså ofte som om du har et andet syn på "opbygning" end jeg har... for det virker som om du mener vi burde være der NU, og ikke er i begyndelsen af den opbygning du selv nævner...?

                            Mvh

                            MaxHH
                            Overhovedet ikke. Jeg mener de dele vi har nu ikke er dygtige/skarpe nok til at være blokke man kan bygge et stabilt hus af. Hverken på kort eller længere sigt.

                            Sværere er det ikke. For at lave en opbygning skal man da have de rigtige dele med det rigtige potentiale. Og der mener jeg ikke nogen af vores forsvarsspillere kan siges at have. Du er måske uenig, men i min verden kan man ikke lave en opbygning uden ledertyper og med så udfordrede forsvarsspillere, som vi har.

                            De begår jo fejl på skift. Hvad kan de andre "lære" af dét? Jeg tror bl.a Falk og Emils udvikling i dén grad er blevet hæmmet af at der ikke findes nogen ledere at læne sig op ad. Man udvikler sig ikke med nederlag på nederlag. En proces skal også være realistisk, hvis den skal lykkes.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Overhovedet ikke. Jeg mener de dele vi har nu ikke er dygtige/skarpe nok til at være blokke man kan bygge et stabilt hus af. Hverken på kort eller længere sigt.

                              Sværere er det ikke. For at lave en opbygning skal man da have de rigtige dele med det rigtige potentiale. Og der mener jeg ikke nogen af vores forsvarsspillere kan siges at have. Du er måske uenig, men i min verden kan man ikke lave en opbygning uden ledertyper og med så udfordrede forsvarsspillere, som vi har.

                              De begår jo fejl på skift. Hvad kan de andre "lære" af dét? Jeg tror bl.a Falk og Emils udvikling i dén grad er blevet hæmmet af at der ikke findes nogen ledere at læne sig op ad. Man udvikler sig ikke med nederlag på nederlag. En proces skal også være realistisk, hvis den skal lykkes.

                              MvH ChrisOB
                              Vi har nu den 3. målmand på mål i denne sæson , det giver ikke ro i forsvaret.
                              Vi har ikke en leder i forsvaret som kan guide de øvrige .
                              Vi har ikke en eneste med et stabilt niveau i forsvaret.
                              Vi er yderst skrøbelige ved fraværet af en cf .
                              Vi har kun LN som er skolet cf.
                              Vi skifter jævnligt ud på vb fordi kvaliteten ikke er høj nok hos nogle af dem vi har.
                              Makrini har i en halvleg mod EfB vist den vilje , gejst og gennemslagskraft der er behov for , ellers har manglen på en leder på midten været udtalt, påpeget og udstillet meget længe.
                              Den spiller som skal opbygge et samarbejde med Makrini på den centrale midt har vi måske i Desler , de øvrige har været af ringe kvalitet hidtil i sæsonen ( og i sidste og forrige )

                              Vores offensiv og især Falk/Emil vil kunne spille med en større ro i deres spil og som du siger udvikle sig bedre hvis de ikke hele tiden skal skæve nervøst bagud til en gennemhullet defensiv.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Et hold kommer aldrig til at fungere med blinde passagerer. Det må være mentalt nedbrydende at stille til kamp med Diarra på midtbanen. Kirke kan godt har det vist sig tidligere, men skal vel også have en fast mand foran sig.
                                Det væsentligste er, at OB nu i en årrække har været domineret af en pengestærk mandagstræner. Og Thomas C. Jeg er SIKKER på, at Kent og Jesper Hansen har bedt om bedre forsvarsspillere her og nu. Men det er ikke lykkes JH og scout at komme op med spillere til en pris ledelsen sagde ja til.
                                Det kan godt være klogt i en langsigtet satsning at gøre som OB gør nu. Men det havde været meget klogere at satse på at alle soillere og trænere og vi kunne blive bare ok tilfredse. Det er stadig tidligt i sæsonen, trods alt, men jeg vil gerne stille et spørgsmål ved om Kent magter at gøre denne flok svingende pubertetsdrengeattituder til mænd, nok af os gider se spille.

                                Det allerværste er, at jeg flere gange har taget mig i at tænke Morten-Olsen-bold.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X