Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EFB - OB, man 14. sep 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Sagde han ikke fem kvarter før start? Hvor er startopstillingen... Spændende om Momo eller Kryger får pladsen HB.
    Kryger på højre back. Ari på venstre. Azer centralt.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
      Jeg ville vælge Kirke på højre back i aften.. Og så glæder jeg mig meget til at se Koval, tror dog ikke det bliver i dag desværre.

      I øvrigt vildt at vi med en sejr kan gå på en midlertidig tredjeplads. Det er tæt i år
      Kan Kirkeskov spille højre back? Jeg mindes ikke selv lige at have set det.. Men det er nok bare min hukommelse der svigter. Og så vil du have Ari på VB og Azer på midten?

      Jeg tror heller ikke Koval får debut i dag. Til træning har han ikke været lige så spillende med forsvaret, og er derfor nok ikke videre sammenspillet med holdet.. Desuden fortjener Tørnes vel også en kamp til at vise han skal stå.. Han stod rigtig godt mod FCK. Får Tørnes buret i dag, og holder målet rent.. Så tror jeg altså ikke at Koval bare kommer ind som 1. Målmand.

      Comment


        #78
        Skønt vejr til en gang bold. Vi stiller med følgende fra start: Tørnes - Kryger, Nielsen, Jonasson, Skulason - Falk, Busuladzic, El Makrini, Larsen - Festersen, AK.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Kan Kirkeskov spille højre back? Jeg mindes ikke selv lige at have set det.. Men det er nok bare min hukommelse der svigter. Og så vil du have Ari på VB og Azer på midten?

          Jeg tror heller ikke Koval får debut i dag. Til træning har han ikke været lige så spillende med forsvaret, og er derfor nok ikke videre sammenspillet med holdet.. Desuden fortjener Tørnes vel også en kamp til at vise han skal stå.. Han stod rigtig godt mod FCK. Får Tørnes buret i dag, og holder målet rent.. Så tror jeg altså ikke at Koval bare kommer ind som 1. Målmand.
          Kirkeskov har spillet mange kampe som højreback for AGF, mens de brugte Eckersly på VB.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Kan Kirkeskov spille højre back? Jeg mindes ikke selv lige at have set det.. Men det er nok bare min hukommelse der svigter. Og så vil du have Ari på VB og Azer på midten?
            Da Kirkeskov var bedst i AGF var han vikar på højre back. Tror han spillede den en hel sæson.
            Men det er bestemt mere af nød end af lyst. Alternativerne er bare ikke særlig gode.
            Tyder på det bliver Kryger, og det er jeg ikke tryg ved

            Og ja, Ari på VB og Azer på midten.

            Comment


              #81
              Graulund med go' fokus på Lasse Nielsen inden kampen, mest set udfra FCK kampen, må indrømme at han virkelig ser god ud med autoritet, en rigtig styrmand, også elsker jeg hans smil

              Comment


                #82
                Hurraaaaaa, Kryger i start 11'eren....:-(

                Comment

                Working...
                X