Annoncering

Collapse
No announcement yet.

RYGTE: Mohamed el Makrini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    RYGTE: Mohamed el Makrini

    Spændende med lidt rygter om spillere til OB. Og en spændende hylde at få rygter fra.

    Dog forstår jeg ikke lige at det er til midtbanen at vi kigger efter spillere. Det er måske der hvor jeg syntes vi ser bedst ud.

    JAKOB THOMASEN - Danmarks største Talent (mine egne ord) Fantastisk den måde han glider ind på. Han bliver stor. Måske stadig ung. Men Kent har været ken(d)t (hahah) for at få success med unge spillere.

    AZER - Har lige fået forlænget. Er stadig ung. Ser ham måske stadig som en bredde spiller.

    DESLER - Han har fået mest spilletid på kanten. Men jeg mener at hele hans ungdomstid har spillet midt midt. Kunne se en fornuft en han fik 8'er rollen på holdet.

    GREVE - Han brudt igennem i foråret. Spiller også midt midt. Virker lovende.

    DIARRA - Har et personligt ønske om at se ham på 6'er positionen. Syntes den korte tid han fik mod Brøndby var lovende. Han virker bedre end den tidlig han har fået i OB. Skal bruges på midtbanen og ikke på backerne.

    Syntes egentlig vi er fint besat på midten. Og mener vores talenter erstatter Spelman og Schoop der er smuttet. Ville hellere have at vi kiggede efter kant spillere! Regner med at Emil og Falk'en smutter og så er vi rigtig tynde. Eller højre back, eller angriber eller målmand!

    Hvad syntes I?

    [Drop nu de tråd politi-stats kommentarer]
    Last edited by Bageren; 12-06-2015, 20:00. Årsag: Drop ny det tråd-politi

    #2
    Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
    Spændende med lidt rygter om spillere til OB. Og en spændende hylde at få rygter fra.

    Dog forstår jeg ikke lige at det er til midtbanen at vi kigger efter spillere. Det er måske der hvor jeg syntes vi ser bedst ud.

    JAKOB THOMASEN - Danmarks største Talent (mine egne ord) Fantastisk den måde han glider ind på. Han bliver stor. Måske stadig ung. Men Kent har været ken(d)t (hahah) for at få success med unge spillere.

    AZER - Har lige fået forlænget. Er stadig ung. Ser ham måske stadig som en bredde spiller.

    DESLER - Han har fået mest spilletid på kanten. Men jeg mener at hele hans ungdomstid har spillet midt midt. Kunne se en fornuft en han fik 8'er rollen på holdet.

    GREVE - Han brudt igennem i foråret. Spiller også midt midt. Virker lovende.

    DIARRA - Har et personligt ønske om at se ham på 6'er positionen. Syntes den korte tid han fik mod Brøndby var lovende. Han virker bedre end den tidlig han har fået i OB. Skal bruges på midtbanen og ikke på backerne.

    Syntes egentlig vi er fint besat på midten. Og mener vores talenter erstatter Spelman og Schoop der er smuttet. Ville hellere have at vi kiggede efter kant spillere! Regner med at Emil og Falk'en smutter og så er vi rigtig tynde. Eller højre back, eller angriber eller målmand!

    Hvad syntes I?
    du nævner det selv - de er alle unge, og selv om vi har mange til den plads så hallgrimur kan vel også spille derinde hvis vi virkelig bliver trængende - så syntes jeg i den grad vi mangler til den plads - en med noget erfaring, som de unge kan lære fra og læne sig op ad. JJT ser rigtig spændende ud - og jeg håber/regner med han får masser af spilletid næste sæson....men - kommer han skidt fra start, eller ryger holdet generelt ind i en dårlig periode - som vi startede sidste sæson med - så håber jeg ikke alt ansvaret for vores midt skal parkeres på en ny proffesionel 18 årig.....det er ikke fair.

    - Azer - spiller rigtigt godt ind imellem - for så at spille knap så godt efterfølgende

    Derud over så ved vi jo endnu ikke hvad tankerne er med desler - der som du siger har brugt meget tid på kanten. Greve der vidst oprindeligt gerne vil lægge lidt længere fremme. Og diarra - som jeg personligt ikke syntes vi har set nok til, til at jeg ser ham få en stor rolle på det her hold(hvis ikke vi får ham sendt videre i dette vindue, regner jeg med han kommer til at tilbringe størstedelen af sin sidste sæson på bænken).

    Vi mangler bestemt også en målmand, nogle angribere, en højreback osv osv osv......men syntes det er fornuftigt at kigge på midten også. Og skulle vi hente ham så er det jo ikke ensbetydende med at vi ikke henter til de andre pladser ;)

    (generelt positiv over at vi ser ud til at være relativt hurtigt ude i dette vindue - lad os håbe JH holder dampen oppe)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
      Spændende med lidt rygter om spillere til OB. Og en spændende hylde at få rygter fra.

      Dog forstår jeg ikke lige at det er til midtbanen at vi kigger efter spillere. Det er måske der hvor jeg syntes vi ser bedst ud.

      JAKOB THOMASEN - Danmarks største Talent (mine egne ord) Fantastisk den måde han glider ind på. Han bliver stor. Måske stadig ung. Men Kent har været ken(d)t (hahah) for at få success med unge spillere.

      AZER - Har lige fået forlænget. Er stadig ung. Ser ham måske stadig som en bredde spiller.

      DESLER - Han har fået mest spilletid på kanten. Men jeg mener at hele hans ungdomstid har spillet midt midt. Kunne se en fornuft en han fik 8'er rollen på holdet.

      GREVE - Han brudt igennem i foråret. Spiller også midt midt. Virker lovende.

      DIARRA - Har et personligt ønske om at se ham på 6'er positionen. Syntes den korte tid han fik mod Brøndby var lovende. Han virker bedre end den tidlig han har fået i OB. Skal bruges på midtbanen og ikke på backerne.

      Syntes egentlig vi er fint besat på midten. Og mener vores talenter erstatter Spelman og Schoop der er smuttet. Ville hellere have at vi kiggede efter kant spillere! Regner med at Emil og Falk'en smutter og så er vi rigtig tynde. Eller højre back, eller angriber eller målmand!

      Hvad syntes I?
      Vi mangler rutine.
      Vi har nogle som allerede er slået igennem, en type som JJT er fantastisk selv at udvikle, men det skal også ske i et tempo hvor han også kan følge med.
      Greve og Desler vil nok hurtigt blive 100 % fast (Desler er) og de har også haft en periode nu, hvor de har været fast del af truppen. Azer og Diarra er jeg lidt bekymret for. Azer er en god spiller, men han har kun ét gear når han løber...

      Comment


        #4
        Må jeg foreslå, at vi i fremtiden forsøger at holde debatterne i én relevant tråd, så der ikke (som nu) bliver diskuteret Makrini i tre tråde.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
          Spændende med lidt rygter om spillere til OB. Og en spændende hylde at få rygter fra.

          Dog forstår jeg ikke lige at det er til midtbanen at vi kigger efter spillere. Det er måske der hvor jeg syntes vi ser bedst ud.

          JAKOB THOMASEN - Danmarks største Talent (mine egne ord) Fantastisk den måde han glider ind på. Han bliver stor. Måske stadig ung. Men Kent har været ken(d)t (hahah) for at få success med unge spillere.

          AZER - Har lige fået forlænget. Er stadig ung. Ser ham måske stadig som en bredde spiller.

          DESLER - Han har fået mest spilletid på kanten. Men jeg mener at hele hans ungdomstid har spillet midt midt. Kunne se en fornuft en han fik 8'er rollen på holdet.

          GREVE - Han brudt igennem i foråret. Spiller også midt midt. Virker lovende.

          DIARRA - Har et personligt ønske om at se ham på 6'er positionen. Syntes den korte tid han fik mod Brøndby var lovende. Han virker bedre end den tidlig han har fået i OB. Skal bruges på midtbanen og ikke på backerne.

          Syntes egentlig vi er fint besat på midten. Og mener vores talenter erstatter Spelman og Schoop der er smuttet. Ville hellere have at vi kiggede efter kant spillere! Regner med at Emil og Falk'en smutter og så er vi rigtig tynde. Eller højre back, eller angriber eller målmand!

          Hvad syntes I?
          meget afhænger forhåbentlig af hvad KN vil. Jeg er egentlig også lidt overrasket over st der kikkes på en spiller til den plads når vi har JJT, Azer og HJ til den position, men måske JJT vurderes lidt for ung (urutineret) til den placering endnu. Hans talent er så stort at han nok skal finde en plads på holdet især hvis RF flyver fra reden må det være oplagt at han tager den offensive del af en diamant opstilling bag 2, angribere, som Falk har spillet de seneste kampe. Der udover mangler vi en hb og måske en angriber. Dalsgård er rygtet og han er meget velkommen med hans fart og gode indlæg. Angriberen er lidt tricky når vi har Lado og TM gående. Lado kanmuligvis fungere med KZ men der er mangler i fht. tempo og første genpres. TM er energisk og arbejdsom; meeeen jeg er ikke overbevist om han er løsningen hor os. Der er også AKJ og han er da også velkommen hjem til Odense hvis jan føler for det.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
            Må jeg foreslå, at vi i fremtiden forsøger at holde debatterne i én relevant tråd, så der ikke (som nu) bliver diskuteret Makrini i tre tråde.
            :)
            Nu har "tråd disciplin" ALDRIG været noget der har haft synderlig interesse på dette forum, good luck...

            Comment


              #7
              Jeg ville være glad for en erfaren mand i def. midtbane, som giver os stabilitet. HJ har erfaring, men jeg er ikke overbevist om ham, han er for langsomt, se ham snarere som en allrounder i teamet da han kan spille flere positioner. Azer viser lys, men også skygge. MD har ikke leveret indtil nu skøn hvis kommer en positiv udvikling, men vi venter allerede for lange tid ...
              JJT kan være fremtidens mand, men han er ung, og du bør give ham tid til at udvikle.
              En god mand fra 1. hollandske Liga, som allerede har bevist sin kvalitæt for flere år. Jeg håber, at rygterne er sande, og vi gør en kontrakt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                :)
                Nu har "tråd disciplin" ALDRIG været noget der har haft synderlig interesse på dette forum, good luck...
                og begynder man at diskuterer ham i den anden rygtetråd så er det også galt da det jo er en RYGTETRÅD (som nogle vil sige) og ikke tiltænkt længere diskusioner :)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  og begynder man at diskuterer ham i den anden rygtetråd så er det også galt da det jo er en RYGTETRÅD (som nogle vil sige) og ikke tiltænkt længere diskusioner :)
                  Det er der kun én, der har sagt, og der blev åbnet en extra tråd. Den 'alm' rygtetråd er helt klart åben for den slags diskussioner :0)
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                    Det er der kun én, der har sagt, og der blev åbnet en extra tråd. Den 'alm' rygtetråd er helt klart åben for den slags diskussioner :0)
                    den er jeg med på - kunne bare ikke lade være ;)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      den er jeg med på - kunne bare ikke lade være ;)
                      Hehe, ok ;0)
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        #12
                        Lidt youtube surfing på ham, syntes det ser spændende ud.

                        Comment


                          #13
                          Selvom Spelmann har spillet mere offensivt det meste af efteråret, så har vi brug for en kapacitet på cm, der har lederskaber og kvaliteter til at hæven barren derinde. HJ er kun delvis midtbane og de resterende er stadig meget unge. Derudover har ingen af dem kvaliteter som decideret 6'er og får vi sådan en vil det styrke vores defensiv enormt. Djemba Djemba er aldrig blevet erstattet tilnærmelsesvis og det ville klæde os med en der har forcer i den del af spillet. Uanset hvor stort et talent JJT er, så kommer vi til at mangle ledere på holdet, når nu både DH, MS og sikkert også falk er væk næste sæson. Derfor lyder det til han vil være en glimrende signing. JJT skal nok få sit gennembrud, hvis han er så stort et talent som det lyder til, uanset om vi henter ham her eller ej. Vi ved fra AaB at talenterne nok skal få chancerne under Kent, så slå nu endelig til, hvis vi har muligheden for at hente en æresdivision anføre til klubben!!

                          Comment


                            #14
                            Irriterende stilhed.

                            Comment


                              #15
                              Fra soccernews.nl oversat. Mohamed El Makrini ser ud til at fortsætte sin karriere i Danmark. Odense BK håber midtbanespiller SC Cambuur nemlig hurtigst præsentere som muligt , bedes du meddele normalt veletablerede BT .
                              De 27 -årige El Makrini seneste år var en værdsat medarbejder på SC Cambuur , hvor han vil være de sidste to sæsoner viste også en gevinst for klubben i Premier League . Den defensive midtbanespiller kunne også udvide sin udløber kontrakt , men havde besluttet at efterlade Leeuwarden .

                              Odense BK El Makrini nu synes at give udenlandske eventyr, hvor inspektøren havde håbet. Detaljer om en kontrakt er endnu ikke kendt .

                              Læs mere : http://www.soccernews.nl/news/318645...#ixzz3cx3BaIvq

                              Comment

                              Working...
                              X