Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Stemning startet okay
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Stemning startet okay
      Hvilken????

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
        Hvilken????
        De havde 10-15 minutter i sig, som forventet.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
          Hvilken????
          De startede okay , men døde hurtigere end spillet på banen
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            De startede okay , men døde hurtigere end spillet på banen
            Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
              Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!

              Jaa jeg tror det er blevet noteret at du ikke kan lide " kom alle mand " ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!
                Så dårlig er det nu ikke. Lige som holdet: startede lidt gennemsnitlig, gik i kælderen med Agfs scoring og kæmpede sig igen i kampen uden år være prangende.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                  Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!
                  Var du på stadion? Nej, det toppede da på ingen måde og når der blev startet noget døde det alt for hurtigt ud, men i forhold til det er et helt nyt projekt og en tribune fyldt med irriterende gymnasie elever med fribilletter så kunne det have været langt værre.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Var du på stadion? Nej, det toppede da på ingen måde og når der blev startet noget døde det alt for hurtigt ud, men i forhold til det er et helt nyt projekt og en tribune fyldt med irriterende gymnasie elever med fribilletter så kunne det have været langt værre.
                    Fuldstændigt enig.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Altså der var da momenter idag hvor stemningen var okay. Men efter vi kom bagud 0-2 så ja dødede det fuldstændig ud. Og i anden halvleg var det også meget svingende. Og man kan lide dem eller ej. De uofficielle mangler til at skabe stemning det hører man så tydeligt nu. Mange ikke stemningsskabere placere sig desværre i stemningsområdet og mange af de andre kan åbenbart kun synge med på "kom alle mand"

                      Comment

                      Working...
                      X