Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    OB ligger 4'er og de to øverste tråde på dette forum handler om at boykotte kampene.

    FIND NU EN LØSNING!

    Ja, det er muggent og simplificeret, men det er satme også belastende at dét skal være temaet!
    Denne tråd handler ikke om at boykotte kampene, eller for den sags skyld opfordrer andre til at boykotte, men fortælle om hvorfor de uofficielle boykotter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
      Jeg vil lige skyde alle konspirationsteorier og andre antagelser i jorden inden det skulle stikke af. Det er IKKE folk fra det oprindelige uofficielle miljø der står bag stenkast m.m. i forbindelse med Esbjerg-kampen i søndags.

      Det er også kommet The Province Boys og Ultras Odense for øre, at enkelte på tribunen har skulle synge 'Det Uofficielle Odense' - her vil jeg også på vegne af det uofficielle miljø påpege, at det IKKE er individer fra deres miljø/omgangskreds, da de sidder samlet inde i bymidten eller ved private på kampdage - altså er de folk uden relation til de uofficielle og det uofficielle fanmiljø.
      Mig bekendt er der uofficielle på stadion... Ikke alle sidder samlet med deres kammerater

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
        Mig bekendt er der uofficielle på stadion... Ikke alle sidder samlet med deres kammerater
        Både ja og nej.

        Der har været uofficielle på stadion til enkelte kampe kvag firmatur med deres respektive arbejdspladser, med familie og andre 'sammenkomster', det er korrekt. Men som hovedregel er de samlet inde i midtbyen eller privat.

        Men at der har været uofficielle på stadion har vel ikke relevans i forhold til det jeg skriver i det citat du referere til? Jeg skriver: "Det er også kommet The Province Boys og Ultras Odense for øre, at enkelte på tribunen har skulle synge 'Det Uofficielle Odense' - her vil jeg også på vegne af det uofficielle miljø påpege, at det IKKE er individer fra deres miljø/omgangskreds, da de sidder samlet inde i bymidten eller ved private på kampdage - altså er de folk uden relation til de uofficielle og det uofficielle fanmiljø."

        Ganske enkelt, og tydeligt, et argument for, at de personer, som skulle have sunget på vegne af det uofficielle miljø ingen tilknytning af til netop dét fanmiljø. Bevares, man fører ikke protokol og selvfølgelig kan ganske få uofficielle været taget på stadion alligevel - men har det nogen relevans i forhold til mit indlæg? Men dem der har sunget 'Det Uofficielle Odense' ikke er fra dét miljø.

        Ydermere skriver jeg i mit indlæg: "Jeg vil lige skyde alle konspirationsteorier og andre antagelser i jorden inden det skulle stikke af. Det er IKKE folk fra det oprindelige uofficielle miljø der står bag stenkast m.m. i forbindelse med Esbjerg-kampen i søndags.". Så uanset om der skulle have været en enkelt eller tre uofficielle på stadion mod eksempelvis Esbjerg (af dem som ikke er karantæneramt), så er det stensikkert, apropos sten, ikke folk fra The Province Boys, Ultras Odense eller det oprindelige uofficielle miljø som står bag stenkast mod Esbjergs fanbus søndag aften.
        Last edited by OBligation; 13-11-2018, 14:42.

        Comment


          Uanset hvad, er der ingen tegn på, at det skulle være en organiseret handling, snarere en enkelt tosse der har fået en fix idé, og uanset om han identificerer sig med de uofficielle, officielle eller nogle andre fans overhovedet, så er det svært at forestille sig, at der er nogle der skulle have planlagt at gøre noget så tåbeligt i fuld offentlighed. Der er desværre flere enkeltstående tosser der kan finde på sådan noget, både omkring OBs kampe og i Bolbro-området generelt, tag det fra en der er vokset op der.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Uanset hvad, er der ingen tegn på, at det skulle være en organiseret handling, snarere en enkelt tosse der har fået en fix idé, og uanset om han identificerer sig med de uofficielle, officielle eller nogle andre fans overhovedet, så er det svært at forestille sig, at der er nogle der skulle have planlagt at gøre noget så tåbeligt i fuld offentlighed. Der er desværre flere enkeltstående tosser der kan finde på sådan noget, både omkring OBs kampe og i Bolbro-området generelt, tag det fra en der er vokset op der.
            Derfor tager jeg ikke cyklen til stadion, den bliver bare hapset
            siden 1887

            Comment


              Nogle der kender til en gruppering der kalder sig evil crows

              Comment


                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                Nogle der kender til en gruppering der kalder sig evil crows
                Jeg tror ikke længere at de er aktive, men er dog ikke helt sikker.

                https://www.facebook.com/38107985223...2974494044480/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Jeg tror ikke længere at de er aktive, men er dog ikke helt sikker.

                  https://www.facebook.com/38107985223...2974494044480/
                  De er stadig aktive.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                    Nogle der kender til en gruppering der kalder sig evil crows
                    De fleste af dem har karantæner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      De fleste af dem har karantæner.
                      Ja så må de nødvendigvis være inaktive.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Ja så må de nødvendigvis være inaktive.
                        På stadion, ja. Udenfor stadion, nej.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          På stadion, ja. Udenfor stadion, nej.
                          Hvad laver de uden for stadion der gør de kan beskrives som aktive?

                          Comment


                            De deltager i planlagte slåskampe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Hvad laver de uden for stadion der gør de kan beskrives som aktive?
                              Eksempelvis står de 30 stykker sent om aftenen og venter på at spillerbussen returnerer fra Aalborg med en 1-0 sejr, og står med romerlys og slagsange. Nuvel, Province Boys er også en del af det, men jeg mindes også de to grupperinger har en forholdsvis tæt relation.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Eksempelvis står de 30 stykker sent om aftenen og venter på at spillerbussen returnerer fra Aalborg med en 1-0 sejr, og står med romerlys og slagsange. Nuvel, Province Boys er også en del af det, men jeg mindes også de to grupperinger har en forholdsvis tæt relation.
                                Ok troede faktisk kun det var PB der stod for den seance.

                                Comment

                                Working...
                                X