Bygger ovenpå andre interviews. Lyder som en mand, der er på vej ud af døren igen. Virker ikke som en mand, der er tilfreds med setup'et. Han kan ikke...
Jeg tolker det modsatte ud af dette interview. I mit hoved siger han, at CE er tilbudt en kontrakt, som han tygger på. Ikke at CE dermed er på vej til...
Et ret vildt karaktermord, man forsøger at begå her... Så store forventninger har jeg ikke til spillere i OB eller nogle andre klubber. Falk gav alt,...
Ja, det var måske heller ikke så smart. Men ikke noget, der fylder her så mange år efter. Jeg oplever en gut, der måske nok er Københavner nu og fået...
Ok. Ja trøjen var ikke smart. Jeg husker det dog som en fejl i kommunikationsafdelingen slash brainfart. Husker ikke han smækkede med døren og talte grimt...
Hvordan husker du det som usympatisk? Spørger naivt. Jeg husker at han fik et utroligt ringe tilbud fra OB og at ambitioner og evner åbenlyst var højere...
100% mest som gimmick mens man går rundt og venter. I mine første prompts blev jeg foreslået bl.a. Bürgy, Bonde, Köhler og sågar Esben Hansen. Dertil...
Nice tilføjelse. Har lige set, at Troels specifikt nævner AZ's erfaring fra det cypriotiske marked. Har opdateret prompten med ønsker om spillere fra...
Hvad sker der for, at man ikke har en sponsor til børnetrøjerne? Ja, uha, Albani sælger øl... Men de sælger da også sodavand? Hvis ikke man kunne reklamere...
Leave a comment: