Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
169 results in 0.0840 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg har desværre ikke tillid til at Troels kan tage kloge fodbold faglige valg. Jeg kan ikke mindes at have set fodbold faglige fremskridt under ham nogen...
-
Der er betydeligt mere klasse og mandsmod over hans exit end Alms! Respekt for det. Jeg er ikke 100% overbevist om at det bare er BW's skyld, det er nok...
- Likes 5
Leave a comment:
-
Jeg er ikke uenig i at den rette profil kunne have reddet os eller at SK har begået kæmpe fejl. Jeg var ekstremt kritisk over ansættelsen af ham permanent,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg har arbejdet meget med ledelse af dysfunktionelle teams og teams der har haft dårlig ledelse. Det er min klare opfattelse at der har manglet respekteret...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nej da, han er blevet ansat fordi han er en rygklapper og fidibus....
Leave a comment:
-
Hermansen fordi at det er vejen til størrer sammenhængskraft imellem akadami og førsteholdstrup. Fordi hans arbejde har været så succesfuldt at sæsonnens...
Leave a comment:
-
Nej det betyder ikke at han ikke kan, der er bare intet i hans karriere indtil nu der indikere at han kan! Kunne vi prøve noget nyt og ansætte en med...
Leave a comment:
-
Er der nogen der kan pege på en konkret præstatiin fra TB der berettiger ham som en seriøs kandidat til at varestå ledelsen af en dansk fodboldklub?...
Leave a comment:
-
Det kan vi for såvidt godt, men han kom til brøndby hvor de investerede heftigt og var pro forandring. Tilbage står at TB ALDRIG i sin karriere har overgået...
Leave a comment:
-
Hans tid i brøndby var ikke specielt imponerende imo og i høj grad båret af en trænerprofil der bragte noget nyt og unikt til superligaen. Men ikke det...
Leave a comment:
-
Jeg kan intet positivt set i TB! Ved Søren forholder jeg mig til at han var for længe om at indse at han ikke kunne stole på "profilerne" og...
Leave a comment:
-
BW bliver beskyldt for relationer til et agent firma i sverige, der er styret af folk fra bandemiljøet. At kalde ham gangster er helt forkert, det er...
- Likes 4
Leave a comment:
-
OB har altid klaret sig bedre efter TB end med TB. Hans samlede pointsnit er sølle 1,29 (ca midt i tabellen) hans seneste i OB var 0,69. Hans højeste...
Leave a comment:
-
Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis...
Leave a comment:
-
Mange af BW's dispositioner har vist sig som dårlige over tid, men jeg køber ikke præmissen med at de har været indlysende dårlige da de blev taget. Vi...
- Likes 8
Leave a comment:
Leave a comment: