Generalen !!!!
bedste julegave ever. Så lettet over det ikke blev TB... Og så ovenikøbet Generalen... What a joufull Day. Pjattet med Thorborg...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
177 results in 0.1645 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
-
Man må konstatere at de danske mænd er blevet så agenda trænet at der er kommet patter på flokken. Vi taler ikke om rødvins patter. Men om den slags patter...
- Likes 4
Leave a comment:
-
-
Sådan....
Fantastisk sæson, vi spillede bare super lækkert bold. Indfriede alle ambitioner om top 6 kommer stærkt tilbage efter en meget uheldig start. Vi vil huske...
-
Bittert
Jeg er så bitter over resultatet i dag. Bitter over at vi har så sløjt lodtræknings uheld, at vi ender med at møde de to øverste mens de har noget at...
-
De 3 store? Må jeg være fri. Det er hvad 4 år siden Benham købte og redde den latterlige lille lorte klub i Herning ... De er en snoldet mini klub i en...
Leave a comment:
-
Beklager der var tekniske udfordringer med streaming tjenesten. Men shit en kamp. Jeg lover du gik glip af det store drama. Det hele bølgede frem og tilbage....
Leave a comment:
-
Hvis folk er interesseret, så spiller jeg en omgang ludo med min datter om et par timer. Jeg livestreamer gerne, og åbner op for odds på både globus,...
Leave a comment:
-
Eller også er spørgsmålet om du ikke bare skal have indopereret en digital banan som næse da det er langt smartere når du bliver sulten, og ser kun dumt...
Leave a comment:
-
¨Hvor har du disse tal fra, og hvad ligger der i de omkostninger..... desuden er kontanthævning, noget bankerne selv har skabt, gennem lobby arbejde som...
Leave a comment:
-
Hvad har får og køer med kontanterne at gøre? Det er en hovedløs sammenligning......
Leave a comment:
-
kontanter er faktuelt dyrer end elektroniske betalingsmidler.... nej vel ! Så vidt jeg ved koster det mig et gebyr at have et betalingskort, det koster...
Leave a comment:
-
Nej det her er dyrt for samfundet:
https://www.dr.dk/nyheder/tema/hvidvask-i-danske-bank
Det du nævner kaldes nudging, hvilket er en...
Leave a comment:
-
Da udelukkende, hvis vi acceptere det. Men folket æder jo hvad der bliver serveret....
Leave a comment:
Leave a comment: