Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.5111 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Dispensation er ikke en mulighed da det er et A krav. OB bliver hjemløse om få år. I mellemtiden lurepasser OSE og kommunen. Jeg giver den kære borgmester,...
- Likes 1
-
Efter at have hørt dagens podcast vil jeg nok sige det ser sort ud med at få moderniseret stadion inden 2028. Man er reelt set ikke kommet videre og kommunen...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Lækkert at Hvidovre lige fik 1 point mod fcn. Dejligt for spændingen i bunden så OB ikke bare kan slappe af....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er virkelig nemt at svare på. Det går i al sin enkelhed ud på at alle andre klubber bevæger sig fremad, og OB står stille....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Selvfølgelig kan det teoretisk gå værre end nu, men anser os ikke for at være i overhængende nedryknings fare. Det kan ændre sig over sæsonen men jeg...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det er noget lort for tiden men, tror nu ikke vi rykker ned. Synes nu ikke det var så ringe i dag....
Leave a comment:
-
Nå men her fra 10.pladsen kan det vel kun gå fremad. Eller det er vel ligegyldigt for sæsonen er jo ødelagt igen.
Nyt fokus må være 7.plads og...
Leave a comment:
-
Nå men selvfølgelig tabte vi fortjent. Men fcm er nu langt fra imponerende. Man kan ikke se de har købt ind for 150 millioner
Leave a comment:
-
-
-
Jeg er helt enig med dig Andreas. Tror vi er i tusindvis der er mega frustreret over hvad der gentager sig sæson efter sæson i Odense.
Når træneren...
- Likes 5
Leave a comment:
-
Det siger nemlig alt om OB. Spillere solgt for 100 millioner, hvilket skulle bringe OB frem i ligaen pga bedre spillere. Pt står vi med en svækket trup...
- Likes 5
Leave a comment:
-
Og mens OB bøvler videre i bunden af superligaen for 13 år i træk, spiller Jan Kuba CHL i aften mod Celtic.
Så hurtigt kan det også gå i fodbold....
Leave a comment:
-
Endnu en klubløs spiller til prøvetræning. Jeg bliver så træt af det cirkus. Ta jer dog sammen OB...
Leave a comment:
-
Det udtryk Bjørn Wesstrøm havde da kampen blev fløjtet afhvad mon det betød? Møde hos Thorborg?
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: