Vildt at svenskere, fik ødelagt det største talent i OB i nyere tid... Alle kunne se hans åbenlyse potentiale.
Det må simpelthen ikke ske, at forbigående...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
210 results in 0.3001 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Luka er desværre fortid, tyder det på. Men med 2 år tilbage af kontrakten, er det også nu, den store gevinst skal indfries....
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Det kan så diskuteres, når kommunen ejer 3/4 af stadion, at OB skal betale 85%.
Men kommunen "lægger 75 mio. ud" som OB kommer til at...
Leave a comment:
-
Det er et godt bud, at over de nuværende ståpladser i hjørnet mellem RMN og VIP, bliver omdannet til "tribune" hele vejen op og skal flugte...
Leave a comment:
-
Det ser ud til, på de eneste tegninger, som er til rådighed for nuværende, at der bygges en ny tagkonstruktion som kommer til at dække alle tilskuerpladser....
- Likes 3
Leave a comment:
-
Gomez flået ud efter absurd forsvarsspil og efterfølgende lallende returløb.
Han er en kæmpe skandale. Koster os sansynligvis 2 point i dag, sammenholdt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja 2 år i superligaen ville være optimalt, især fordi mange af spillerne skal bruge året på at vænne sig til niveauet, inden de kan begynde at udvikle...
Leave a comment:
-
Jeg håber da ift. ovenstående kontrakudløbs status, at man for længst er gået i dialog med følgende :
Leeroy
Markus Jensen
...
Leave a comment:
-
2-1 Silkeborg.
En ufarlig situation efter clearing. Gammelby løber i bagrum dybt i felt, Gomez kigger bold holder, orienterer sig ikke på modstanderne,...
Leave a comment:
-
Myhra
Mccoy Askou Gomez Adem S.
Owuso Tribull Ejdum
M. Jensen Luka ...
Leave a comment:
-
..og hvad for dig til at tænke, at jeg har brug for hjælp til et finde lige netop det omdiskuteret medie, med en en absurd ringe fodbolddækning til en...
Leave a comment:
-
-
-
Hmm, jeg ryger igennem dusinvis af reklamer, VPN og andet knap så stuerent når jeg trykker på linket. Horsens OB har jeg desværre ikke ramt endnu :/...
Leave a comment:
Leave a comment: