Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.2637 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg så nogle Facebook kommentarer på Randers' side der påstod, at dette er enten deres stærkeste opstilling, eller i hvert fald meget tæt på....
- Likes 1
-
Han har desværre også vist lidt mangel på overblik i pasningsspillet indtil videre. Lad os håbe det bare er et øjebliksbillede og ikke hans reelle ni...
Leave a comment:
-
Cool. Har han ikke også en masse anfører erfaring fra FCK? - i så fald giver det jo god mening...
Leave a comment:
-
Yaya har været virkelig god efter han er kommet ind...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Kunne man forestille sig at vi lejede Gribben tilbage i et halvt års tid? Var han ikke endt langt tilbage i køen i sin klub?
Kunne vel give mening...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg er ikke rigtig enig omkring Owusu. Tilgengæld er jeg enig omkring Yaya. Han bliver ikke midtbanespiller i et Zorniger system. Jeg tror dog stadig...
Leave a comment:
-
Sjovt hvor forskelligt vi kan se det. Jeg synes han gjorde det glimrende der inde. Tilbød sig godt, fin positionering og gode fremadrettede afleverin...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Helt anden formation og spillestil nu. Tænker de har bedre forudsætninger under nuværende forhold...
Leave a comment:
-
Synes Leroy er god på midten. Kunne godt se ham, Ejdum og med William som 10'er inde i maskinrummet...
Leave a comment:
-
Jeps. Jeg undrer mig lidt over, at det så SÅ godt ud de første 10 min ca. For efterfølgende har det ikke været særligt imponerende. Det virker som om...
Leave a comment:
-
-
-
Men Søren udtalte jo at han havde betænkeligheder ved at tage jobbet da han fik det tilbudt. Han vidste ikke helt om han kunne se sig selv som cheftræner....
Leave a comment:
-
Enig. Owusu er klasse. Og jeg synes både ham og Adam er mere "komplette" backs end Mickelson. Nico har nogle fantastiske dribleevner og en fabelagtig...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Hvis vi henter Zorniger ind, så er jeg bange for vi begår præcis samme fejl, som vi har gjort adskillige gange de sidste 10-15 år.. Hvor vi vælger én...
- Likes 4
Leave a comment:
Leave a comment: