Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.3075 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det kan bruges som mausoleum over OB…...
- Likes 1
-
sådan en psykopat har vi brug for. Han minder mig om Søren Andersen...
Leave a comment:
-
Jeg er meget reaktionær, især hvad angår OB. Vi har snart en god stamme af jernfolk som Slotsager, Ivancevic, Helander og de to tyskere. Nu skal Deedson...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Al Hajj bliver jeg aldrig begejstret for. Det er nipseri som når Jebali var værst, bare uden slutprodukt....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Greve og JJT var ikke gode nok. Ej heller AK, og Festersen var vel ret beset 1. divisionsspiller? Helenius er den mest ugidelige spiller jeg har set i...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Greeeeveeeee! Greeeeveeee!
Jeg var heller ikke videre imponeret over hvad Den danske Onslow fik udrettet, særligt med de skændsler...
Leave a comment:
-
Dumme udtalelser hører med til at debattere med fodboldfans. Jeg ved da godt han ikke er dømt for noget kriminelt, men når man ser på hvilken forfatning...
Leave a comment:
-
Hold nu op med at lege skolelærer på et fodboldforum. BW har selv sat røven i klaskehøjde med sin høje cigarføring og hvide jakkesæt. Om han er mafiaboss...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det er lejesvende næsten alle som en. Under LO havde vi i det mindste HHA som døde med støvlerne (og de korte ærmer og murerhandsker) på....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det er KEPs skyld. Hans elendige spil for os kommer ned til spillerne når han kommenterer....
Leave a comment:
-
Dejligt. Hvor jeg er glad for ikke at holde med en grim klub ejet af et usympatisk fjols der sætter Jack & Jones i guldfarve på en grim trøje med...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Niels Frederiksen er mindst lige så kedelig som Alm. Jeg savner noget fandenivoldskhed a la David Nielsen eller Bomber Bo. Så må Troels Bech hentes ind...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi satte bremserne i da FCM accellererede. Så simpelt kan det vel siges. Samtalen med SFÅ bekræftede mig endnu engang i at Blodbadet var vanvittigt. Lars...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Farvel Alm. Og tag de elendige svenskere og finner og hvad helvede vi ellers har fyldt holdet op medMen lad Ivancevic blive....
Leave a comment:
-
Såsom Mouritsen fra selveste FC Helsingør. Mon vi kan få fat Jeppe Hansen igen?...
Leave a comment:
Leave a comment: