Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
36 results in 0.0046 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg har sgu godt nok svært ved at glæde mig over Falk er retur.
- Likes 2
-
Ej heller at forglemme den "nær erotiske" oplevelse, det var at tabe til Middelfart i pokalen...
Leave a comment:
-
Når man taler sidste pladsen i DIVISIONEN op inden en hjemmekamp, så er man i min optik fejlet BIG TIME... Jeg tror ikke SK, er manden som bringer os...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Fakler og høtyve... Det her skal truppen simpelthen ikke slippe godt fra... Mage til uinspireret indsats, skal man satme lede længe efter....... Gud Fader...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg synes jo at, hvis mantraet i ådalen skal give nogen mening, at "ungdommen er vores fremtid", så skal WM bare have så meget spilletid som...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Synd for Marcus, og god bedring herfra.
Jeg ser dog større potentiale i at William Martin overtager hans plads. Marcus har på ingen måde imponeret...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Hvis vi kommer hjem med ét enkelt point i dag, så tror jeg vi skal være tilfredse. Der mangler tyngde i offensiven!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Der er sgu mere OB over vores lyserøde Giro d'Italia føretrøje, end denne klammert... Føj...
- Likes 1
Leave a comment:
-
"Hæng dem ikke i bagateller, hæng dem i Randers reb"..........
- Likes 2
Leave a comment:
-
Er der nogen som ligger inde med Høghens testimonial kamp på dvd...
Jeg fik i ren desperation og sorg lagt min eneste VHS kopi af kampen af kampen...
Leave a comment:
-
Tja, banner og sang.........
Jeg drømmer nu mere om at superligahuset omdøbes... Lars Høgh Huset, der midt i den dejlige Ådal, hvor Lars...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det skal blive i år finaledrømmen bliver realiseret med den lodtrækning....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Udover OB sejr, så er der altså sjældent noget der kommer op på siden af AGF NEDTUR... Jeg smiler de næste to uger, upåagtet OB's resultater :thumbsu...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det her var så tåkrumende at du tror det er løgn... Jeg er dybt dybt dybt rystet...
...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Hemmingsen snakker jo mere sort i onside, end selveste kronprins Frederik
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: