Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
91 results in 0.0444 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det var Mads Eriksen, som sidste år var 3. målmand for u19 der stod og ikke Sebastian Wille, da U19 er taget eller tager til turnering i Kroatien nu ...
-
Hold nu op for en jammerlig forestilling. Vi er et hold bestående af 7 holdspillere og 4 individualister (offensiven). Man bliver da lidt træt af at se...
Leave a comment:
-
Det er egentlig sjovt at der ikke er nogen klubber, som har samlet Nicolaj Thomsen op endnu. Hvis man kan hjælpe ham til at genfinde tidligere tiders...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ærgerligt at Oliver ikke får slået den længere væk, men det er simpelthen en skandale at vi ikke er opmærksomme på eventuelle retur bolde i feltet!...
Leave a comment:
-
Jeg var også et smut forbi, og mener at have overhørt at det er for at bygge ham langsomt op (Issam Jebali).
Opondo så rigtig godt ud, men...
Leave a comment:
-
Helt enig i din betragtning om afskrivninger, da spillerens kontraktsmæssige værdi aktiveres regnskabsmæssigt. Det er dog svært at udtale sig om værdien...
Leave a comment:
-
Umiddelbart efter kampen og også i gennemgang i går blev der begge gange nævnt offside. Den video du linker er jo en ret skæv vinkel. Jeg synes dog man...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Kommentatorerne nævnte at banen var både tør og langhåret. Det vil alt andet lige give nogle problemer i opspillet, og jeg er egentlig ikke så overrasket...
Leave a comment:
-
Jo det gør de, men det er samtidig kommunale anlæg, og derved har kommunen ret til at benytte disse anlæg til andet end fodboldklubbernes virke. Du kan...
Leave a comment:
-
-
Kunne det tænkes at man i lighed med strategien, ønsker at satse på egen talent udvikling og derved få flere unge talenter fra akademiet frem? Disse skal...
Leave a comment:
-
Al denne snak om uskarphed kan virkelig dokumenteres, hvis man også tager sig tid til at overvære en træning eller to i ådalen. Jeg var nede i torsdags...
Leave a comment:
-
Du kan se den inde på Intersports hjemmeside. Striber nederst, men ellers hvid....
Leave a comment:
-
-
Ser vi samme kamp??
Gryte har været stærk med fødderne i dag....
Leave a comment:
Leave a comment: