Mathias Greve var med to mål stærkt medvirkende til Randers triumf i Pokalfinalen.
Endnu en søn der blev vejet for let af OB-ledelsen....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
499 results in 0.2037 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Stort tillykke til en OB-søn
-
Flot af gutterne at holde den så længe med 10 mænd og manglende udskiftninger.
-
Så fordi vi ikke er enige så må det være fordi jeg troller digstærkt....
Leave a comment:
-
-
Han scorede 3 mål i 22 kampe sidste sæson - så fordi han gør det godt i 3 kampe så skal vi være duperet?
dagens niveau minder mere om sidste...
Leave a comment:
-
Den sætter du selv, når du kommenterer.
Facts vi kan ikke følge med AGF, FCK, Midtjylland eller BIF for den sags skyld på budgettet.
...
Leave a comment:
-
Jeg mener at Fenger gjorde sig fortjent til den i foråret og der er langt mere udviklingspotentiale i ham.
Jebali er et cirkus, underholdende...
Leave a comment:
-
Lad nu være med at pive over Kløve - han er en del af strategien - som handler om at vi præsterer på et stabilt lavt niveau - men trods alt stabilt.....
Leave a comment:
-
Vi har to store talenter der bar os gennem nedrykningsspillet sidste år med en del mål - de får 1 minut hist og pist nu, så vi kan nyde det nuværende...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Fantastisk som folk elsker Jebali.....heldigvis sikrer vi at vi ikke får udviklet de unge talenter, så det er ikke kun skidt det hele....
Leave a comment:
-
Hvorfor bruger vi ikke den bredde vi har i antallet af angribere noget mere
Er jeg den eneste der ikke forstår at når vi nu praktisere pres-spil med 3 angribere på toppen (som alt andet lige betyder en større mængde brug af energi)...
-
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ke-forlaenget/
Amatører, hundehoveder, hængerøve og social demokrater!
Leave a comment:
-
Jebali bliver vel pillet ud i pausen, og så bliver spillet bedre, som det har været tendensen i de seneste kampe.
Leave a comment:
-
-
Enig vi skal have et mix af begge dele. Men det mix vi har af "rutinerede" spillere er bare ikke godt nok i forhold til de lønkroner der ligges....
Leave a comment:
Leave a comment: