Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.4061 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Uha der tager du grueligt fejl. Resultaterne er gabende ligegyldige. Men spillet, tendenser, relationer, form, indstilling osv. giver et godt billede...
- Likes 7
-
Er det ikke meningen med et debatforum eller hvad? Fakta er altid fint, og et godt input til en diskussion. Men meningerne om Frø er også subjektive,...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det kommer vel også an på, hvordan du definere hele gode kampe. Er det når han skaber chancer en hel kamp, ikke smider nogle bolde, scorer og knokler...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hver sin smag. Men at sige han kun var god til sidst, mod ringe hold forstår jeg ikke. Jeg syntes bestemt han startede sæsonen fint, og lavede da også...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tillykke til Frø og OB. Ellers en spiller jeg elskede at se på stadion. At skrive han kun var god i 7-8 kampe, er en joke for mig. Vi har en fin tendens...
- Likes 5
Leave a comment:
-
-
Jeg køber bare ikke premisser om at mesterskabsslutspil og nedrykningsspil skal definere om nogle har gjort det godt. Brøndby, Randers og vel til dels...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Man kan vel sige at han det sidste halve år, har været god, mod hold der både udtryks og niveaumæssigt var bedre end os sidste år. SIF, FCM, AaB? Men...
Leave a comment:
-
Det er allerede nævnt, at højere kvalitet, også giver højere intensitet. Det er jo logisk. Så hvis han havde trænet med OB i denne uge, kan vi da håbe...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Kan slet ikke se problemet. Tipsbladet har været til FCM træning. Lavede interviews med gud og hver mand. Selvfølgelig spørger de ind til Tverskov-OB....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Helt Enig. Og fuck hvor er han dog en fantastisk person, og spiller. Er virkelig stolt over at han har båret bindet, og været vores ansigt udadtil. En...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Tænk hvis vi havde et stadion som FCM, Vejle osv. Altså med lukkede hjørner. Der ville være en vanvittig stemning. Jeg sad helt nede ved AaBs fans i 1-1...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Hertha skal nok få licens osv. I forhold til OC, så stod han nogle gode kampe til sidst. Jeg har set samtlige Hertha kampe, og et par på stadion, og følger...
Leave a comment:
-
-
Det var desværre vores eneste håb idag. Tvivler på SIF kan noget...
Leave a comment:
Leave a comment: