Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
286 results in 0.1927 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Han virker helt ærligt også til at være en klasse fyr og en fin træner. Det virker i hvert fald til, at der er mange islandske spillere som ser er stort...
-
Den opstilling er købt herfra! Jeg håber på endnu en grim sejr, men det bliver virkelig en stor udfordring. FCN kommer med kæmpe selvtillid oven på den...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja ok, så giver det jo fin mening. Jeg synes dog godt nok, at han er meget skadet for en målmand. Tror den forlængelse der blev lavet med ham, kan vise...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Er der nogen der ved hvad historien er omkring Martin Hansen. Han har så vidt jeg ved ikke været meldt skadet nogen steder og pludselig er han helt ude...
Leave a comment:
-
Hvordan kan professionelle fodboldspillere konsekvent afslutte så elendigt!...
Leave a comment:
-
Tænk, selv med to angribere, kan det ligne at vi spiller uden en eneste....
Leave a comment:
-
Ejdum og Mouritzen er godt nok en tung venstre side. Tænk man kunne have haft Jacob Barret løbende rundt i den side, hvis man havde haft lidt ambitio...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Turay, Selvén og Mustafic med decideret forfærdelige indhop. Markus Jensen kan ikke være dårligere end Selvén og Tyler Burey må være ganske elendig, siden...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er desværre lidt enig omkring Bashkim. Han kæmper som en gal, hvilket er skønt at se, men der er for mange kampe, hvor han simpelthen ikke er synlig....
- Likes 2
Leave a comment:
-
De kan jo også finde ud af at løfte bolden over jorden i deres afslutninger....
- Likes 3
Leave a comment:
-
Midt i al elendigheden, vil jeg lige bringe fokus ned på banen igen. Jeg så faktisk et lille lyspunkt i vores nye tysker i går. Selvfølgelig et begrænset...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi har ikke en eneste venstrekant med et stabilt og nogenlunde superliga niveau.....
Leave a comment:
-
Jeg havde helt klart valgt at starte med Ivancevic i stedet for Bjørn eller Slots. Bjørn sejler rundt og tager ikke ansvar for egne fejl og Slots har...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ingen deciderede drops eller noget i dag, men savner godt nok også lidt flere redninger fra Martin Hansen....
Leave a comment:
-
Træner Aimar Scher stadig med og er der nogen der har set ham ved de seneste træninger, som kan berette lidt mere om niveauet?...
Leave a comment:
Leave a comment: