Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
342 results in 0.2070 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Ja, det var noget af en detalje. Jeg synes det lignede Arp, men svært at sige på den afstand....
-
Umiddelbart var Adam en af de spillere, som jeg så bedst matchet ift. Zornigers spillestil, da han er hurtig, arbejdsom og ikke bange for at tage løbene,...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Ja, naturligvis, men et godt afsæt med et mål og assist efter én dag som OB'erSolen skinner og Falken lander måske på fyns land igen i morgen,...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Godt at høre, hvis de allerede gør sig positivt bemærket efter kun få dage i klubben. Må indrømme at Ganaus gav mig bange anelser ift. om vi havde hentet...
Leave a comment:
-
Jeg nåede ikke at se andet end de sidste få minutter af kampen, så er der nogen der kan fortælle lidt om hvordan vores nye tyskere gjorde det og om der...
Leave a comment:
-
I øvrigt sørgeligt at der kun kan samles omkring 2.000 mennesker til en topkamp mellem nummer 2 og 3 og så endda et lokalopgør. Det er der sgu ikke meget...
Leave a comment:
-
Jeg køber ikke den med at 1. Division er så ringe. Der er hvert år flere superliga klubber som bøvler med klubber fra 1. Division i pokalen og der bliver...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Den delte topscorer i rækken, Asbjørn Bøndergaard. Så Luca har gode muligheder for at tage den titel alene....
Leave a comment:
-
Lidt ydmyghed skader vel ikke udadtil, så længe Krogh internt selvfølgelig giver udtryk for, at der selvfølgelig forventes en sejr. Hvad skulle han sige?...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg har ikke savnet at se kampene bag en væld af pop-up vinduer, men da jeg stadig er for nærig til at betale for Viaplays sportspakke, er der så nogen...
- Likes 8
Leave a comment:
-
Vil nok ikke kalde den elendig, men i hvert fald mangelfuld og skævt sammensat. Det er muligt at Krogh ikke er guds gave til trænergerningen, men han...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det ville helt klart gøre det nemmere at få de påkrævede point, men der er jo desværre ikke rigtig noget der tyder på, at de er ved at få løst den kabale....
Leave a comment:
-
I bund og grund enig, men vi har næsten heller ikke råd til ikke at få en sejr mod Hillerød og der tænker jeg at chancerne reduceres væsentligt uden Luca....
Leave a comment:
-
Bjørn kan jeg ikke se som angriber i andre former, end som stor og stationær i feltet og kun spilbar med høje bolde. Tænker ikke at det er Kroghs ønske....
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: