Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.8114 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Drømme er altid dejlige. I det bedste af alle verdner ville det lykkedes. Jeg mener ikke Falk længere har kroppen til at holde sig skadesfri....
- Likes 1
-
Hvis han kun kan spille 1/3 pga skader så giver det ikke mening. A-Z kræver en del, og det har Falk sandsynligvis ikke krop til....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg har set 10 af PNE’s kampe.
frø er frø - han har spillet godt i 2 af de 10, elendigt i 6 og 2 neutrale. De rykker sandsynligvis ud næste...
Leave a comment:
-
Vi skal gå efter Bundo. Plymuth rykkede ned men spillede fornuftigt efter jul b la. Fordi Bundu kom tilbage efter en skade. Han er på alle parameter en...
Leave a comment:
-
Hvis OB søgte en sportsdirektør som er sjov i pressen og kanon med ordspil, så har de ansat rette mand.
hvis de søgte en som langsigtet skulle...
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Du antager TB ved mere end dem. Det er marginalt er jeg bange for. Fine ord gør det ikke. Hvad kan han uden Zorninger til at finde spillere - sandsynligvis...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Osmanji, er deres bedste angriber. En meget fysisk spiller Emil Riis er noget mere uortodoks. Thordarson kunne helt sikkert forstærke OB. Det kan Frø...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Plymouth rykker ned. De sidste 10 kampe har Bundo være vild god. Hvis vi kunne hente ham hjem til Danmark, så er der er match ændrende spiller i ham...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
-
-
Det er grotesk at vi ikke har lukket den kamp.
vi er klart næstbedst hold i 2. Halvleg....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Men klart vores svageste punkt. Han kan ikke dække op, men er fin offensiv....
Leave a comment:
-
Vi er ikke kommet ud til 2. Halvleg.
hvad mon SK gør nu. Han skal også vise at han kan ændre når vi så tydeligt er overmatchet i Venstre...
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: